K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2012, 22:44   #61
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Lotte, jeg vil bare sige, at jeg har også fået sådan et tilbud fra kommunen, men det var i forbindelse med vurdering af min funktionsevne. Jeg har takket nej tak til det besøg, dog kun fordi de ville ikke vaske mine gulve.

Men på tråds for, at min sag har været ved ombudsmanden er jeg blevet tvunget af jobcenter i 2 omgange til arbejdsprøvninger, som BAN på senere tidspunkt har vurderet, at jeg ikke skulle have deltaget i.

Så alt i alt tror jeg, at du er ikke alene om, at få sådan en behandling af jobcenter.

Og så sant som MTVRV1 skriver, så der skal være en måde du kan/skal afklares på.

Sidst redigeret af Karo; 25-01-2012 kl. 22:51.
Karo er ikke logget ind  
Gammel 25-01-2012, 23:15   #62
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Lotte, jeg vil bare sige, at jeg har også fået sådan et tilbud fra kommunen, men det var i forbindelse med vurdering af min funktionsevne. Jeg har takket nej tak til det besøg, dog kun fordi de ville ikke vaske mine gulve.

Men på tråds for, at min sag har været ved ombudsmanden er jeg blevet tvunget af jobcenter i 2 omgange til arbejdsprøvninger, som BAN på senere tidspunkt har vurderet, at jeg ikke skulle have deltaget i.

Så alt i alt tror jeg, at du er ikke alene om, at få sådan en behandling af jobcenter.

Og så sant som MTVRV1 skriver, så der skal være en måde du kan/skal afklares på.
Ja, ved godt de også har behandlet dig frygteligt, men trøst dig med jeg har lært meget af dig, som jeg har kunne bruge i mine sager mod dette vanvittige system.

Ja det er jo det de vil - arbejdsprøve til bevidstløshed - for refusion om og om igen.

Jeg er jo afklaret, det var derfor de syltede min sag i årevis, så de kunne sige mine papirer var forældede, og så hele turen om igen i systemet med vanvittige jobcenterlæger osv.

Men når jeg kan få en lægeerklæring på, at aktivering vil forværre min tilstand permanent, og de i øvrigt ingen grund har til yderligere arbejdsprøvning, så kan de ikke bare sige at syge borgere skal arbejdsprøves - hvis det er fuldstændigt formålsløst.

Jeg har jo været i en arbejdsprøvning hvor ubetydelig arbejdsevne er konklusionen, og Borgerrådgiveren siger den må ikke underkendes.
Men BAN underkender den med grund om, at jeg skulle have kunne arbejde mere end min arbejdsprøvning har vist jeg kan, så jeg skal ud i en længerevarende arbejdsprøvning, hvor jeg forventes at kunne udvise langt mere arbejdsevne end jeg har. Og alle mine diagnoser er væk, ligesom min medklagers diagnoser også er tryllet væk. Vi er simpelthen tryllet raske af BAN's lægekonsulent Kim Engfred (en lægekonsulent som er dømt for uagtsomt manddrab af Patientklagenævnet)
Ja det er vanvid.

I dag kom det så frem, at Dirketøren for Statsforvaltningen Niels Preisler siger de benytter lægekonsulenten stik imod vejledningerne - de vejledninger Karen Hækkerup pt. ikke vil lovgive omkring, da hun mener det kun er 10% der har problemer med at overholde dem.

Preisler derimod skriver direkte, at hos BAN overholder de ikke vejledningerne, men har ansat lægekonsulenten for at få de lægelige forhold i en sag vurderet af en medarbejder med lægefaglig specialkundskab.

Han lyver endvidere på livet løs....så nu er en politianmeldelse af Niels Preisler og hans lægekonsulent Kim Engfred på vej, en fælles anmeldelse fra mig og en borger mere, efter en fællesklage fra os begge, som har været udsat for denne faste ulovlige procedure hos BAN
Men nu er det bare nok, og info er tilsendt 3 politikere mere udover 3 ministre, Ankestyrelsen og Ombudsmanden.
Og pressen som jeg har talt med, får tilsendt alt info om sagen i aften.....

....så er sagen sendt til pressen.
Lotte68 er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 03:16   #63
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Jobcenter stopper min kontanthjælp ved falsk anmeldelse.

Fik endnu en ny indkaldelse til jobsamtale i dag, samtidig med JC skulle være ved at indhente erklæring på jeg er for syg til personligt fremmøde.

Men fik samtidig et brev, at Jobcenter Nyropsgade nu også har lavet en falsk anmeldelse på mig til Ydelsesservice, hvor de påstår jeg udeblev fra jobsamtale den 20/1, uden at melde afbud, så de vil tage min kontanthjælp fra mig fra 20/1 indtil jeg igen kontakter jobcenter.

Jeg fatter ikke hvorfor de gør det, og jeg kontaktede igen i dag Borgerrådgiveren, da jeg bare er nået dertil hvor jeg ikke kan mere.

Vil snart hellere flytte ned i pulterummet og sulte ihjel, kan ikke orke mere nu.

Jeg meldte afbud, selvfølgelig gjorde jeg det, og min dokumention er i orden. Jeg sendte ikke bare én men to mails, da min SB aldrig besvarer mine henvendelser, så for at være på den sikre side, sendte jeg en ekstra mail med overskriften:
"SYGEMELDING TIL JOBSAMTALE" begge mails afsendt den 19/1-2012.

Juristen hos Borgerrådgiveren i dag sagde, at juridisk har de intet at komme efter, for jeg har jo dokumentation på mine to sygemeldinger til den jobsamtale, og han har kigget dem igennem og sagt de er fuldstændigt i orden.

Jeg fatter det bare ikke, for Jobcenter skyder jo sig selv i foden, da dette bare beviser hvor ulovligt og groft de behandler mig.

Jeg fik kun 3 dage til at svare, men har jo heldigvis hjælp til at få tingene afsted.
Jeg har nu sendt al dokumentation til Ydelsesservice, plus en kopi af seneste statusattest fra egen læge, samt kopi, af skrivelse om, at Jobcenter netop ville indhente lægeerklæring på jeg er for syg til personligt fremmøde.

Men siden har jeg alligevel modtaget to nye indkaldelser til jobsamtaler, og nu har de så taget min kontanthjælp fra mig, på ulovligt grundlag fra "20-1 indtil vi igen hører fra dig."

Jeg går da ud fra at sagen bliver lukket ved partshøringen til Ydelsesservice, jeg svarede på i dag med diverse bilag.

Jeg blev kørt ind til Borgerrådgiver i dag, som tog kopier af denne chikane til min sag hos dem, så hvis Jobcenter skulle tro jeg ligger i en hængekøje på Mallorca, så kan de kontakte Borgerrådgiverens kontor og spørge hvordan de hos Borgerrådgiveren synes min tilstand ser ud, tror de var rystede!!!

De var heldigvis som altid meget søde og forstående, og damen blev vist noget bekymret, da jeg under den forudgående telefonsamtale, før jeg blev kørt derind, sagde sandhenden til hende - at nogen gange så har jeg ikke lyst til at leve længere på grund af jobcenter. De har kørt terror på mig i så mange år, og nu er det bare kørt helt af sporet for dem med falske anmeldelser på mig til Ydelsesservice.

Hvordan kan man få den terror stoppet?
Jeg kan seriøst ikke mere nu.

Kan nogen evt. anbefale en god psykiater, så jeg kan få dette "jobcentersyndrom" diagnosticeret og skrevet ned sort på hvidt.

Min veninde siger, kun en psykiater kan lukke af for Jobcenter-chikane, hvis konklusionen er, at borgeren skal have fuldstændig fred og ro.
Der er tale om stærke smerter i hjerteregionen ned i venstre arm og halsen snører sig sammen, så jeg ikke kan få luft.
Oplevede også i dag, da jeg fik den post, jeg næsten besvimede, da jeg fik vejrtrækningsproblemer og ikke kunne få luft.
Det synes jeg er en alvorlig nok grund, udover min alvorlige nakkeskade til anmodning og ret til telefonisk opfølgning.

Underligt nok skriver centerjuristen selv, til min klagesag hos Borgerrådgiveren, at der blev fulgt op på min sag i efteråret telefonisk af hensyn til min helbredstilstand.
Den er jo er kronisk, så hvad der skulle have ændret sig siden til det bedre ved jeg ikke, de besvarer stadig ikke mine mange anmodninger om fortsat telefonisk opfølgning af hensyn til mit helbred.

Hvis nogen kender en god psykiater kbh el. omegn, en virkelig rar en, for jeg kan ikke mere, så beder jeg om privat beskeder, i tilfælde af, at systemet læser med, så de ikke kontakter vedkommende i forvejen og truer med fratagelse af eventuelle statstilskud eller hvad de nu kan finde på.

På forhånd tak.

Sidst redigeret af Lotte68; 01-02-2012 kl. 03:31.
Lotte68 er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 08:18   #64
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Men fik samtidig et brev, at Jobcenter Nyropsgade nu også har lavet en falsk anmeldelse på mig til Ydelsesservice, hvor de påstår jeg udeblev fra jobsamtale den 20/1, uden at melde afbud, så de vil tage min kontanthjælp fra mig fra 20/1 indtil jeg igen kontakter jobcenter.
Jeg håber, at en af dine hjælpere har tid og overskud til, at hjælpe dig med en klage over dette, til jobcenterchef, borgmester, samtlige byrødder, socialinspektør og evt. andre.

Ikke at jeg forventer, at det vil hjælpe noget, men måske kan det en dag være en fordel, at du kan dokumentere, at du har gjort det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 08:24   #65
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Lotte.

Måske jobcentret vil undre sig lidt over, at du kunne komme til borgerrådgiver men ikke kan møde op på selve jobcentret, måske jobcentret også skulle se hvor dårlig du er, da borgerrådgiver ikke kan og må gå ind i selve en afgørelse.

Patientklagenævnet dømmer heller ingen for manddrab - har speciallægen hos BAN begået manddrab, er det en sag for politi og domstole. At lægen muligvis har sjusket/fejlet er ikke helt det samme som manddrab.

Jeg syntes stadigvæk du bør holde fokus på, at din sag er tabt i ankesystemerne, og at borgerrådgiver ikke må gå ind i om en afgørelse er rigtig eller forkert.

Har du tænkt på, at du kan få borgerrådgiver med som bisidder, også i dit hjem, hvis en opfølgning af din sag skal ske ved et personligt møde - når du er så dårlig, at selv borgerrådgiver bliver bekymret - så ville jeg selv lægge vægt på at kommunen også ser det, med egne øjne.

At DU mener din sag er ulovlig og kriminel, har kommunen BAN`s ord for at den ikke er. Så det er bedre, syntes jeg, at dèt bliver dit udgangspunkt i din kontakt med kommunen fremover.
Zentamor er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 11:59   #66
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser
Lotte.

Måske jobcentret vil undre sig lidt over, at du kunne komme til borgerrådgiver men ikke kan møde op på selve jobcentret, måske jobcentret også skulle se hvor dårlig du er, da borgerrådgiver ikke kan og må gå ind i selve en afgørelse.

Patientklagenævnet dømmer heller ingen for manddrab - har speciallægen hos BAN begået manddrab, er det en sag for politi og domstole. At lægen muligvis har sjusket/fejlet er ikke helt det samme som manddrab.

Jeg syntes stadigvæk du bør holde fokus på, at din sag er tabt i ankesystemerne, og at borgerrådgiver ikke må gå ind i om en afgørelse er rigtig eller forkert.

Har du tænkt på, at du kan få borgerrådgiver med som bisidder, også i dit hjem, hvis en opfølgning af din sag skal ske ved et personligt møde - når du er så dårlig, at selv borgerrådgiver bliver bekymret - så ville jeg selv lægge vægt på at kommunen også ser det, med egne øjne.

At DU mener din sag er ulovlig og kriminel, har kommunen BAN`s ord for at den ikke er. Så det er bedre, syntes jeg, at dèt bliver dit udgangspunkt i din kontakt med kommunen fremover.
Du tager fejl mht. jobcenter - jeg har Borgerrådgiverens ord for at Nyropsgade har handlet ulovligt i min tidligere sag.
Man vinder ikke en sag hvis ikke der er handlet ulovligt.

BAN er et andet regi, det er der hvor lægekonsulent "Doktor Død" sidder og bortcensurerer folks diagnoser.

Mener du det er i orden at fjerne lægelige papirer fra borgernes sager og sidde og "trylle syge borgere raske til ordinært arbejde?
For det gør han ligegyldigt hvor syg man er.
Har en ekstra klage over dette, som er en fællesklage sammen med en anden syg borger.

Men Jobcenter har ringet og undskyldt anmeldelsen i dag, og har trukket den tilbage, men jeg nåede da at få et nervesammenbrud inden.

Jeg tror damen fra Borgerrådgiveren var meget bekymret for mig, og har ringet til jobcenter.

Vi har aftalt, at jeg hellere kommer derind med en bisidder, uden ventetid først, og jeg har fået deres ord på at de tager ansvaret for mit helbred ved personligt fremmøde, og jeg kun kan klare et kort møde.

Da hun ringede tilbage for at give mig en tid, var min stress over dem nået at blive så slem at jeg hyperventilerede og græd i telefonen, og jeg græder stadig.

Ja de får se hvor dårligt jeg har det. Jeg når heldigvis at få min længe ventede nakkekrave inden, så jeg kan sidde lidt længere op på stolen, og så håber jeg bare jeg overlever, for man kan faktisk få hjerteanfald ved alvorligt stress, og jeg er overbedist om at det er hvad skete ved de samtaler.

Der er meget stor forskel på at møde op hos Borgerrådgiver i 5 min. og så møde i et center, der har kørt psykisk terror på dig i årevis, det kan slet ikke sammenlignes.

Jeg kom til møder hos min tidligere SB, fik angstanfald før første møde med hende på vej i elevatoren, men så fik vi talt og hun var rigtig sød og forstående.

Meget uhensigtsmæssigt at de flytter mig tilbage til et jobcenter som har behandlet mig på den dårlige måde, og uden jeg fik besked om det først.

Min sag er ikke tabt i ankesystemerne, du må blande min sag sammen med en andens.
Jeg har en anke hos BAN, og venter på svar, som sendes videre til Ankestyrelsen hvis BAN vælger at fastholde deres afslag, så jeg har skam ikke tabt i alle ankeinstanser.

Jeg vandt også en anden sag end den hos Borgerrådgiveren, og det var hos BAN, som først havde fastholdt, men ankede så og de ombestemte sig, da jeg ville have vundet sagen i Ankestyrelsen, så jeg er altså ikke helt forkert på den, og har mindokumentation i orden, bare hvis du var i tvivl og jeg bare brokker mig eller sådan.
Lotte68 er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 12:40   #67
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Lotte.

Jeg syntes absolut IKKE, at din sag er i orden, så lad venligst være med at manipulere mine ord.

Men indtil videre, har du ikke fået noget som helst ud af alle dine klager og anker. Kommunen har altså vundet ved BAN, selv om det er nok så uretfærdigt og du både er vred, sur og skuffet og måske endnu mere syg nu, end da hele din sag startede.

Men du forholder dig IKKE til, at din sag ER tabt ved BAN og kommunen dermed har fået ret i, at din sag, for nuværende, slet ikke er i nærheden af en fleks/pensionsafgørelse - du KAN søge en §17, det er din ret, men personligt tror jeg ikke din sag ændrer sig af det, men chancen er der om ikke andet så for at få din sag på rette spor igen.

Du bider dig alt for meget fast i den borgerrådgiver, som ikke har og vil få indflydelse på en afgørelse, men kan sørge for at du sagsbehandles ordentligt og at kommunen overholder gældende lovgivning angående dèt. Det medfører b.la at kommunen skal overholde tidsfrister på opfølgningsmøder m.m - opfølgningsmøder du ikke kan møde op til, men du vil heller ikke modtage tilbud om opfølgningsmøde i dit hjem - hvad skal kommunen så gøre? Opfølges skal du jo, for at komme videre i og med din sag.

Hvis det var mig, der i dèn grad fik sat tommelskruerne på, ved at kommunen fratager mig min ydelse jeg lever af, så ville jeg klage, selvfølgelig - men er du ikke lægeligt fritaget for møder på kommunen eller hjemme, så er sanktionen at ydelse fratages indtil møde kan ske. At du føler et tilbud om hjemmebesøg som krig og invation, har intet med et lovpligtig opfølgningsmøde at gøre, og du KUNNE jo, omend med besvær, møde personligt hos borgerrådgiveren - hvorfor så ikke på jobcentret også?

Jeg føler med dig Lotte, men kommunen har altså fat i den lange ende - BAN har talt og du har tabt din sag - så derfor, syntes jeg, at du skal tage den derfra og se at få ordentligt skred i din sag, igen.

Men da det er din sag, så må du gøre som du vil - og da du skriver her også - måske affinde dig med andre svar, end dem du forventer.
Zentamor er ikke logget ind  
Gammel 01-02-2012, 15:05   #68
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Kære Lotte

Desværre er der nogle mennesker, der har misforstået deres job!!!
har selv været ude for nogle af dem.

Jeg synes, at du skal kopiere dit indlæg
og sende til beskæftigelsesborgmesteren anna allerslev
[email protected]

Hun må skabe orden på det her - det er det hun får sin løn for - det er fandeme ikke i orden og må og skal synliggøres! Og så må du se om du kan tage en bisidder med til de samtaler, så taler de i det mindste pænt!
zolskin er ikke logget ind  
Gammel 05-02-2012, 19:33   #69
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser
Lotte.

Jeg syntes absolut IKKE, at din sag er i orden, så lad venligst være med at manipulere mine ord.

Men indtil videre, har du ikke fået noget som helst ud af alle dine klager og anker. Kommunen har altså vundet ved BAN, selv om det er nok så uretfærdigt og du både er vred, sur og skuffet og måske endnu mere syg nu, end da hele din sag startede.

Men du forholder dig IKKE til, at din sag ER tabt ved BAN og kommunen dermed har fået ret i, at din sag, for nuværende, slet ikke er i nærheden af en fleks/pensionsafgørelse - du KAN søge en §17, det er din ret, men personligt tror jeg ikke din sag ændrer sig af det, men chancen er der om ikke andet så for at få din sag på rette spor igen.

Du bider dig alt for meget fast i den borgerrådgiver, som ikke har og vil få indflydelse på en afgørelse, men kan sørge for at du sagsbehandles ordentligt og at kommunen overholder gældende lovgivning angående dèt. Det medfører b.la at kommunen skal overholde tidsfrister på opfølgningsmøder m.m - opfølgningsmøder du ikke kan møde op til, men du vil heller ikke modtage tilbud om opfølgningsmøde i dit hjem - hvad skal kommunen så gøre? Opfølges skal du jo, for at komme videre i og med din sag.

Hvis det var mig, der i dèn grad fik sat tommelskruerne på, ved at kommunen fratager mig min ydelse jeg lever af, så ville jeg klage, selvfølgelig - men er du ikke lægeligt fritaget for møder på kommunen eller hjemme, så er sanktionen at ydelse fratages indtil møde kan ske. At du føler et tilbud om hjemmebesøg som krig og invation, har intet med et lovpligtig opfølgningsmøde at gøre, og du KUNNE jo, omend med besvær, møde personligt hos borgerrådgiveren - hvorfor så ikke på jobcentret også?

Jeg føler med dig Lotte, men kommunen har altså fat i den lange ende - BAN har talt og du har tabt din sag - så derfor, syntes jeg, at du skal tage den derfra og se at få ordentligt skred i din sag, igen.

Men da det er din sag, så må du gøre som du vil - og da du skriver her også - måske affinde dig med andre svar, end dem du forventer.
Zentamor, [Tekst slettet pga personangreb]
Du har jo ikke engang gidet læse mine indlæg igennem, [Tekst slettet pga personangreb] uden at vide en fløjtende fis om min sag.

Jeg kræver ikke fuld enighed med alle i min sag, men når en bruger kontinuerligt vedbliver at kommentere på en sag de TYDELIGVIS IKKE overhovedet har læst om hvad omhandler, men bare kommenterer derud af alligevel, så står jeg 100% af.

Min tid er for kostbar til personer som dig, basta!

Skal vi bare være enige om at du ikke blander dig i mine tråde og omvendt, så er der plads til os begge på dette forum.

Alternativt skal du vide, at hvis du vedbliver så ignorerer jeg ALLE dine indlæg fremtidigt, så spar dine mange kræfter til et job i stedet.

Det er mine sidste ord til dig ligegyldigt hvad du kunne finde på at fortsætte med at skrive af ævl, [Tekst slettet pga personangreb]

Sidst redigeret af Webmaster; 05-02-2012 kl. 20:22. Årsag: [Tekst slettet pga personangreb]
Lotte68 er ikke logget ind  
Gammel 05-02-2012, 19:47   #70
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Zentamor, [Tekst slettet pga personangreb]
Du har jo ikke engang gidet læse mine indlæg igennem, [Tekst slettet pga personangreb] uden at vide en fløjtende fis om min sag.

Jeg kræver ikke fuld enighed med alle i min sag, men når en bruger kontinuerligt vedbliver at kommentere på en sag de TYDELIGVIS IKKE overhovedet har læst om hvad omhandler, men bare kommenterer derud af alligevel, så står jeg 100% af.

Min tid er for kostbar til personer som dig, basta!

Skal vi bare være enige om at du ikke blander dig i mine tråde og omvendt, så er der plads til os begge på dette forum.

Alternativt skal du vide, at hvis du vedbliver så ignorerer jeg ALLE dine indlæg fremtidigt, så spar dine mange kræfter til et job i stedet.

Det er mine sidste ord til dig ligegyldigt hvad du kunne finde på at fortsætte med at skrive af ævl, [Tekst slettet pga personangreb]
Hold da op Lotte.. du fører dig da frem som om du ejer hele k10 .. men husk at det er web som ejer k10 og også dine tråde

Men det er ligesom om at den evt medfølelse, der var for din sag gik fløjten med dette dit sidste indlæg..
[Tekst slettet pga personangreb].. jeg læser det som om Zentamor har stor medfølelse for dig og din situation... men bare fordi hun ikke lige tilkendegiver at hun bakker op og støtter dig sag 100% så er hun en modstander i dine øjne...

Jeg håber da for dig at du beholder din kontanthjælp.. for det må godt nok være rasende koldt som posedame pt .. og for at blive i dit eget valg af sprogblomster... så kunne du jo bruge dit krudt på at finde dig et arbejde..

Masser af ironi kan sgi forekomme i dette indlæg...
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011

Sidst redigeret af Webmaster; 05-02-2012 kl. 20:25. Årsag: [Tekst slettet pga personangreb]
Lunasdatter er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialjurist i radioen om syge borgere gisne Politik og Samfund 0 17-06-2013 12:14
Lægekonsulenter i Jobcenter Nyropsgade! profilen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 13-01-2013 21:45
Psykisk terror - stress - finde et andet fleksjob - regler - HJÆÆÆLLP!!! IT-GUTTEN Spørgsmål ang fleksjob 6 30-09-2010 21:39
Psykisk syge får nu samme rettigheder som fysisk syge Thelma Nyt om loven 4 28-10-2008 02:17
Så syge er borgere på sygedagpenge zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 14 30-09-2008 00:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension