K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2008, 16:43   #41
Lost
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2007
Indlæg: 18
Styrke: 17
Lost er ny på vejen
Ja jobbet på plejehjemmet, fik jeg jo som bekendt ikke.
Så var det jo lige at man (jobkonsulent / sagsbehandler)kunne forhøre sig på den lokale skole, og at de ville komme med en tilbagemelding, torsdag 21 – 02 – 2008, ell. fredag. 22 – 02 – 2008.
Men har intet hørt d. d.

Har så lige ringet til min nye sagsbehandler, for at forhøre mig om der var et job på skolen.
Men nej, det gik også i vasker. (Man prøver nu andre muligheder).

Kan så kun sidde og græmmes, ikke en gang kan der tilbydes et job, selv om det er 100% gratis for arbejdsgiveren.
FTP er noget der ikke kan komme på tale. - Jeg skal med djævelens vold og magt, tilbydes som gratis arbejdskraft, til en kommunal arbejdsplads.
Arbejdspladser der ikke er interesseret, - overhovedet.

Skal man le, ell. græde. Jeg vælger nu at skraldergrine. Tænk, alle de kloge høveder, der sidder og presser deres medborgere, til at gøre det umulige, - de kan ikke en gang selv, finde en arbejdsplads, der vil tage en ansat, til 0 kr. i timen.
Lost er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2008, 16:47   #42
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
GROTESK !!!!!!
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension