K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2013, 23:08   #11
Randerspigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-07 2012
Lokation: Randers
Indlæg: 116
Styrke: 12
Randerspigen er ny på vejen
Bondum når det er afgørelse fra ask må de ikke modregne din kh. Når du får afgørelsen, sender du en kopi til kommunen, så de kan se, hvor pengene stammer fra. Det er jo erstatning for personskade og må derfor ikke modregnes.

Hmm jeg må se til den 1 om der kommer nogle der, eller hvad der sker. Syntes bare det er noget rod, at man ikke bare første gang, får noget specifik.
Randerspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 12:00   #12
valmuen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
valmuen er ny på vejen
nej man bliver ikke modregnet i kontanthjælpen :-) når man får løbende TAE erstatning udbetalt
valmuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 18:48   #13
Takecare
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2012
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 3
Styrke: 12
Takecare er ny på vejen
Red face

Hvad hvis man får boligstøtte og friplads?skal rente fra mengodtgørelse og løbende erhvervsevnetab modregnet, er på kontanthjælp under afklaring til fleks : ) jeg kan ikke selv finde ud af at regne, skal man vente på rente opgørelse fra bank , inden jeg får ydelsecenter til at modregne diverse tilskud??? Vil gerne gør tingene rigtigt, men kan ikke selv sætte sig ind i paragraferne, håber nogle der kan hjælpe
Takecare er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2013, 21:17   #14
Randerspigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-07 2012
Lokation: Randers
Indlæg: 116
Styrke: 12
Randerspigen er ny på vejen
Jeg tror det er nemmest at spørge på ydelses kontoret. Men det tror jeg ikke det skal. Men i forhold til friplads osv, må jeg være dig svar skyldig.
Nu ved jeg ikke hvor langt du er i din afgørende, men der gik 2.5 år før jeg fik løbende tae. Og et år før den blev godkendt og der kom men godtgørelse. Men når du får afgørelserne så kontakt kommunen.
Randerspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension