K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2012, 18:58   #31
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Wow

Jeg vil også stoppe med at ryge ..Og sikken en inspirerende tråd i har her fantastisk, .
manden og jeg har talt om det længe ..og han har forsøgt ihærdigt ned andre midler.Men vi er enige om at prøve ecig ..

I dag købte jeg 3 pakker smøger, og SHOK de var steget 5,5 kr pr pakke
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 07:11   #32
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har selv prøvet tyggegummi, det var ikke nogen hjælp for mig,

det er nok vær at prøve e-cigaret.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 08:24   #33
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også prøvet tyggegummi, akupunktur og plaster, men uden effekt - jo, hvis plastret havde siddet på munden, så måske.......

Da jeg røg havde jeg den sygeste hoste (nat og morgen), men den er helt væk nu, og det gik faktisk hurtigt. Min lugtesans er også tilbage på normalen, og nu er jeg faktisk lige ved at brække mig hvis jeg kan lugte folk har et skod i tasken, eller lige har slukket en smøg - FY for ***** DA hvor de stinker. Mit tøj stinker også, specielt hvis jeg hiver en jakke frem jeg ikke har haft på siden jeg røg, adrk.

Jeg vil lige bemærke, at jeg engang i mellem ryger analoge - men nu kører jeg på de økologiske Kings uden tilsætningsstoffer, og ryger dem KUN hvis jeg har svipset en levering med rygevæske, og derfor ikke HAR noget damp. Men det er yderst sjældent det sker, for smøgerne smager bare SÅ grimt, når man er blevet vant til alle de der gode smagsvarianter. Og så synes man pludselig heller ikke, at der kommer en skid røg ud af en smøg, når man er vant til den der tykke frodige damp. Så skuffelsen bliver faktisk ENORM når man ryger en analog.....

Så min anbefaling - hav godt med rygevæske og løsdele i reserve, for man kan altså ikke liiiige smutte på tanken og købe noget.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 18:21   #34
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
jeg er spændt på at få min pakke fra Spanien,

og komme til at blande nogle væsker jeg har aldrig prøvet før,

i skal nok få en briefing om hvordan det har gået,

hvis jeg er i live
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 19:32   #35
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Efter at have læst denne tråd, overvejer jeg også kraftigt at bestille en startpakke m.m. fra Spanien

Jeg har røget siden jeg var 12 år, dvs. i 33 år. Har aldrig rigtig haft lyst til at stoppe, da det er en livsstil for mig..... men kunne da godt forestille mig at skifte den farlige livsstil ud med den sundere e-ryger livsstil
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 22:42   #36
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 15
maruus er ny på vejen
Nogle der kender WinnerSmoke.dk - og hvad kan der siges af gode/dårlige ting om det mærke - og deres måde at levere på - i abonnement der skal opsiges - annoncerer i øjeblikket heftigt.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2012, 23:06   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kender ikke det der winnersmoke.dk men de der e-cigaretter kender jeg så, og de fungerer så ikke for mig - jeg er hæftig ryger og suger som en nilfisk, så de der cigaretlignende e-smøger brænder jeg af i løbet af nul komma fem, og så synes jeg de smager elendigt....nærmest lidt sødt, hvilket jeg synes bliver kvalmende i længden.
Men igen, smag er forskellig, og de fungerer for mange mennesker....

Det skal også lige bemærkes, at jeg har røget mellem 40 og 60 smøger om dagen, så jeg skal virkelig have noget grej der - undskyld sproget - sparker røv og giver halskrads!

@mand, jeg håber da du overlever, hahahaha.....bare lad være at drik af nikotinflasken istedet for kaffekoppen!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 10:42   #38
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
helenekr: når man køber de farvede CE4 cleromizere, skal de så være lav eller høj resistent med et 1300 Fly Batteri ?

Hvilken oplader passer til 1300 Fly Batterierne ?

Ser frem til at høre nærmere omkring blanding af væsker :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 11:19   #39
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lav resistens (2.1-2.5) er god på almindelige ecigaret batterier med over 450 mAh og høj resistens (2.5-2.9) er bedst til VV, såsom Lavatube, ProVari og VV MODS....

Dvs den er fin til fx FlyOne batteriet på 1300 mAh (samt 1100, 750, 450 mm).

Du skal lige spørge Marianne om hvilken en oplader hun anbefaler til batteriet - jeg har to opladere, men da begge var sorte og ligner hinanden, så har jeg givet dem farvet tape for overskuelighedens skyld, hvilket gør at jeg ikke lige kan læse på selve opladeren hvor meget den er på....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2012, 14:57   #40
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
helenekr.
du er hard core,

jeg vil ikke anbefale de der cigaretlignende E-cigaretter med filter i,

en med tank holde meget længere, og så tror jeg at smagen er bedre

skal nok holde mig fra nikotin flasken,
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension