K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2018, 09:42   #11
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
har du en fagforening som kan hjælpe dig? for så vil det jo være en god vej at få hjælp.

hvis ikke, har du så selv de mange mange tusinde kroner en retssag vil koste, til advokatudgifter, hvis ikke du vinder sagen?
Jeg har ikke nogen fagforening, da jeg ikke gider at bruge penge på det.. jeg ved heller ikke om jeg har råd til en advokat, for jeg har slet ikke fundet en advokat endnu som vil føre sagen..

P.S har man mulighed for at søge om at få det betalt på det offentliges regning, og hvad har i er erfaringer med forskellige advokater?
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2018, 09:49   #12
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
prøv at se hvad der står om "fri proces" i retssager på denne side

http://www.advokatsamfundet.dk/BrugF...FriProces.aspx

umiddelbart tænker jeg det vil være en god ide at kontakte advokatvagten i nærheden af dig når de har åben,så kan du få en forhåndsvurdering af din sag.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2018, 11:59   #13
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
hejsa, tak for linket.. jeg skal lige bruge lidt tid på at læse det og så vender jeg tilbage igen
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2018, 23:25   #14
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
så vidt jeg kan se så afhænger det lidt af indkomst.. jeg kan dog se at hvis man har vundet sin sag før hos et ankenævn så har man mulighed for at søge fri process.. jeg skal dog først have fundet en advokat.. så jeg går igang med at sende mails.. hvad har i af erfaring med advokater i sådan en sag?
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2018, 14:46   #15
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
jeg fik sendt mails ud til alle de advokatfirmaer som jeg kunne finde på nettet.. indtil videre har jeg bare fået et autosvar med at de ikke er særlig behjælpelige..
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2018, 20:26   #16
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Aleom Se meddelelser
jeg fik sendt mails ud til alle de advokatfirmaer som jeg kunne finde på nettet.. indtil videre har jeg bare fået et autosvar med at de ikke er særlig behjælpelige..
Jeg ville melde mig ind i en fagforening, der har bedre forstand på socialsager, end en advokat.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2018, 21:23   #17
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
jeg orker ikke rigtig at melde mig ind i en fagforening.. vil også sige at det ville være rimelig slemt hvis man slet ikke kan få hjælp af en advokat i sådan en sag
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2018, 21:26   #18
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Aleom Se meddelelser
jeg orker ikke rigtig at melde mig ind i en fagforening.. vil også sige at det ville være rimelig slemt hvis man slet ikke kan få hjælp af en advokat i sådan en sag
Du kan da sagtens finde en advokat der gerne vil have dine penge, det er bare ikke hos advokater ekspertisen på dette omrode ligger, men hos de socialrådgivere og jurister der ofte er ansat i fagforeningerne.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2018, 00:26   #19
Aleom
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2018
Indlæg: 36
Styrke: 6
Aleom er ny på vejen
Jeg har støvsuget nettet, og der er faktisk ikke rigtig nogen som gider at hjælpe.
Jeg fik anbefalet advokatfirmaet elmer advokater, som selvfølgelig ville have penge for at hjælpe, men siden har jeg ikke hørt fra dem.
Det er godt nok slemt hvis man ikke har bedre retsikkerhed efter man har været igennem sådan en sag. Hvad har i af erfaring i sådan en sag?
Aleom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2018, 11:26   #20
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Prøv gratis retshjælp i dit lokalområde og få dem til at vurdere om du har en sag.

Evt juridisk hjælp fra en patientforening, du er medlem af.

De fleste advokater går først ind i en sag, når de også kan få et honorar ud af det på et eller andet tidspunkt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension