K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2011, 18:25   #221
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.766
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skriver....

Kære Lotte68

"Der var en der skrev om at hjerteforeningen have kritiseret Liaison for behandlinges af deres patienter, et link eller flere links ville jeg sætte meget pris på, for det er bestemt interessant."

Therm-modellen http://www.k10.dk/showthread.php?t=7908

eller her

http://www.overgangsalderen.net/foru...ad.php?t=11321

hvor der bla nævnes:

"Vi må ikke glemme at de folkevalgte og deres embedsmænd har fjernet alle forhindringer for, at opløsningen af de gamle værdier der grundlagde tilliden til lægerne før, nu er ophævet eller på vej dertil - ved at psykiaterne, nærmere betegnet Liaison-psykiaterne har undermineret lægestanden indefra, ved udviklingen og udbredelsen af TERM-modellen. En "behandlings-model", der er så demokratisk at hverken høj eller lav kan undslippe den, undtagen de velhavende, der har råd til privatbehandling. Alle vi andre - vi må enten tage til takke med at blive behandlet som hypokondere indtil det modsatte er bevist (det modsatte = dødsfald) eller - må vi afvise enhver kontakt til vores sundhedsvæsen og overdrage os selv til Guds nåde. Når valget står mellem TERM-modellen og Gud, er det altså Gud der vinder min tillid, som tingene er ved at udarte sig. Det er altså ikke hver dag, at en svoren ateist som jeg, vælger Gud før andet. Det må kunne tale sit eget sprog, formoder jeg."

Eller:

http://www.hansprag.dk/Praksisudvalg...sudvalget.html

hvor der bla nævnes:

Ugeskr Læger 2006;168(20):2001

"Funktionel lidelse...
...En funktionel lidelse er en tilstand, hvor patienten klager over symptomer, som ikke passer ind i det kliniske billede ved nogen kendt sygdom, og symptomerne understøttes ikke af kliniske eller parakliniske fund. Det indgår ikke i definitionen, at tilstanden er »en psykisk sygdom«, eller at der skal kunne påvises en psykosocial årsag. "

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 18:32   #222
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Tusind tak

Præcis hvad jeg manglede, det er jo guldkorn. Tak for det.
Vil få det læst igennem så snart jeg har hjælp til det igen i aften eller i morgen formiddag.
Fantastisk info, men hamrende uhyggeligt.

Sidst redigeret af Lotte68; 02-01-2011 kl. 18:39.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 18:33   #223
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Lægen kan skrive til dig en henvisning til en psykiater med en admodning om en vurdering af din psykiske funktionsevne. Han/hun kan også skrive, at det er med henblik på din ansøgning om FP.
Det bedste vil være hvis du selv ringer rundt til psykiatere for at bestille tid, det kan lægen ikke gøre for dig.
Du skal have bare en henvisning, men navnet på en psykiatere behøver ikke at står i den.
Men det er ikke nemt at få tid, jeg har ventet i flere måneder. Men hvad er alternativ?

Det vil ikke koste dig noget.
Det vil nok nærmere bliver en "status attest" fra en sådan psykiater, spørgsmålet er så om din sagsbehandler vil tage den med i din sag ? Alternativt kan du måske tillægge den din §17 hvis man kan nå det.

Der kan være vente tid hos en psykiater, men prøv at ringe rundt og høre hvem der har den bedste tid. Jeg tror næppe at der er nogle der laver en psykiatrisk special lægeerklæring gratis, men som sagt så kan en status attest være udemærket og med garanti udtale sig om ens funktionsevne.

Hvis jeg var dig Lotte, så ville jeg dog også foreslå min sagsbehandler at få indhentet en psykiatrisk special lægeerklæring via kommunen hvor de betaler, du kan jo kun få et nej.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 18:37   #224
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Lotte, ja, visse tendenser i vores land de senere år leder tankerne hen på eutanasi i 30'ernes Tyskland... uhyggeligt!
Godt, du bider dig fast i emnet og vil undersøge det nærmere!

Tja, Karo, mener nu ikke helt jeg er så naiv dvs er godt klar over, hvem der konstruerer puslespillet og brikkerne, men mener fortsat, at mange politikere er voldsomt virkelighedsfjerne!

Dette gælder ikke kun politikere, men ofte for folk, der lever i overhalingsbanen.

Der har været flere eksempler på dette:
Overlægen, der pludselig selv ligger i hospitalssengen og har masser af kritik...
Lægen Janni Helle, der stødte panden mod en "diagnosemur"...

L.S., hvis ens egen læge henviser til en speciallæge, så er det uden beregning for patienten, koster gratis!

Jeg har, på eget initiativ, betalt 3.000 for en Forundersøgelse hos en reumatolog, som jeg havde tillid til - efter en katastrofal "undersøgelse"/speciallægeerklæring påbudt hos bestemt reumatolog af Visitationsteam (i forbindelse med §18-indstilling).
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 18:51   #225
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
man kan råbe og skrige lige så meget man vil
om hvor uretfærdigt alle ting er
men i det kommunale systemer er kun en ting som tæller
læge dokumentation på sin sygdom

ens egen læge henviser til en speciallæge
netop og husk altid at have ham/hende opdateret

det koster ikke noget og blive henvist til en psykiater

Sidst redigeret af MTVRV1; 02-01-2011 kl. 18:55.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 19:07   #226
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Det vil nok nærmere bliver en "status attest" fra en sådan psykiater, spørgsmålet er så om din sagsbehandler vil tage den med i din sag ? Alternativt kan du måske tillægge den din §17 hvis man kan nå det.

Der kan være vente tid hos en psykiater, men prøv at ringe rundt og høre hvem der har den bedste tid. Jeg tror næppe at der er nogle der laver en psykiatrisk special lægeerklæring gratis, men som sagt så kan en status attest være udemærket og med garanti udtale sig om ens funktionsevne.

Hvis jeg var dig Lotte, så ville jeg dog også foreslå min sagsbehandler at få indhentet en psykiatrisk special lægeerklæring via kommunen hvor de betaler, du kan jo kun få et nej.

EE
Idet at Lotte har ikke fået en psykiatrisk behandling og hun fastholder at hun fejler intet psykisk, behøver hun ikke en psykiatrisk special lægeerklæring og som du rigtigt skriver, det som Lotte vil få, vil være en status/vurdering fra en psykiater.
Men det er op til praktiserende læge hvad hun vil be om i henvisningen.
Den vurdering kan få den samme betydning som en erklæring.

Lotte har søgt pension på baggrund af somatiske liddelse og ikke af psykiske, det er det som er pointen i sagen.

Efter min mening, Lotte skal passe på for ikke at have for mange psykiatriske lægevurdæringer fra kommunens samarbejdspartnere, som vil mere en "måske" arbejde på at få en ny klient ind i nettet.

Efter §18, kommunen kan køre rund med folk i årevis.

Sidst redigeret af Karo; 02-01-2011 kl. 19:09.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 19:21   #227
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
TERM-Modellen eller hvordan man behandler vanskelige personer i sundhedsvæsenet
"TERM-Modellen er et program, som af læger, anses for at kunne være med til at sikre, at patienter med funktionelle lidelser får en bedre behandling.

Funktionelle lidelser betegnes som de tilstande, hvor patienten er plaget af fysiske symptomer, uden at lægen kan notere en kendt medicinsk eller kirurgisk sygdom.
At have funktionelle lidelser eller at være en ”somatiserende” patient svarer til, hvad man tidligere betegnede som en hypokonder.
Under funktionelle lidelser indregnes også sygdomme som kronisk træthedssyndrom, fibromyalgi, duftoverfølsomhed og diverse smertetilstande.

Det anføres, at funktionelle lidelser medfører store omkostninger for samfundet, men at læger ved at følge TERM-modellen kan spare samfundet for omkostninger, idet patienterne ikke længere skal tilbydes (unødige) undersøgelser.
Der er i øjeblikket cirka 250 praktiserende og andre læger, der har gennemgået uddannelsen, overvejende i Jylland og på Fyn......."
http://www.kronisktraethedssyndrom.d...,%20Koplev.htm
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 19:43   #228
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
TERM-Modellen eller hvordan man behandler vanskelige personer i sundhedsvæsenet
"TERM-Modellen er et program, som af læger, anses for at kunne være med til at sikre, at patienter med funktionelle lidelser får en bedre behandling.

Funktionelle lidelser betegnes som de tilstande, hvor patienten er plaget af fysiske symptomer, uden at lægen kan notere en kendt medicinsk eller kirurgisk sygdom.
At have funktionelle lidelser eller at være en ”somatiserende” patient svarer til, hvad man tidligere betegnede som en hypokonder.
Under funktionelle lidelser indregnes også sygdomme som kronisk træthedssyndrom, fibromyalgi, duftoverfølsomhed og diverse smertetilstande.

Det anføres, at funktionelle lidelser medfører store omkostninger for samfundet, men at læger ved at følge TERM-modellen kan spare samfundet for omkostninger, idet patienterne ikke længere skal tilbydes (unødige) undersøgelser.
Der er i øjeblikket cirka 250 praktiserende og andre læger, der har gennemgået uddannelsen, overvejende i Jylland og på Fyn......."
http://www.kronisktraethedssyndrom.d...,%20Koplev.htm
Ja netop og derfor kører de bare TERM på ALLE også de som har en fysisk diagnose med helt reel forklaring på symptomer.
Mine symptomer på nakkeskaden er klassiske for min sygdom, der er intet at hente for de læger med deres TERM, og alligevel kører de den lystigt afsted alligevel.

Ja jeg mener heller jeg skal begynde at åbne for psykiatere, det er jo hul i hovedet, jeg har en diskus prolaps som giver logiske smerter, det går man ikke til psykiater for.

Men meget normalt kunne man konslutere en smerteklinik og der har jeg jo været. Han vil som sagt meget gerne lave den speciallægeerklæring eller statusattest på mig og han er helt reel.
Min læge var blevet så bekymret for mig, da jeg fortalte om min sag og at jobcenter var ved at køre mig totalt ned med deres psykiske terror i sommer, at han dirkete ringede til den smertelæge og havde en længere samtale med ham.
Det fortalte smertelægen mig, og sagde det var sjældent sygekasselægerne direkte ringede til ham omkring henviste patienter.
Så smertelægen var velinformeret om min sag, og har beskrevet min sygdom i journalen helt reelt.
Journaludskriften er af nyere dato, mener det var i okt, 2010 jeg var hos ham.
Vil ikke skrive hans navn her, for hans navn skal ikke kunne googles i sammenhæng med alle de frygtelige læger nævnet i denne tråd.
PB hvis I vil have hans navn.

Tror jeg kan komme hurtigt til hos ham.
Jeg vil sige det til min SB i morgen og fortælle hende hvordan tingene hænger sammen, og så må vi tage den derfra.

Poster lige et indlæg mere her om TERM -modellen, fra et af de links jeg netop fik, som jeg mener har stor relevans for os alle.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 19:48   #229
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
TERM-modellen i praksis.

Her en virkelig god og dirkete beskrivelse af hvordan TERM-modellen benyttes.
Meget skræmmende, det er præcis dette jeg har været udsat for hos både fakirlægen Jørgen Friis og hos Marianne Borritz.
Modellen er direkte psykisk terror - som jeg tidligere skrev, som at sidde i krydsførhør hos politiet anklaget for et mord man ikke har begået.

Synes dette har stor relevans for alle os der skal/har været til diverse undersøgelser.
Jeg synes alle os der er syge skal printe denne understående tråd ud, og give lægen den i hånden hvis vi finder ud af at han/hun har gang i at køre TERM på os, og sige til lægen at det vil vi ikke være med til.

Tænk hvis vi alle gør det, og vender tilbage til vores SB'er med samme tråd, og siger at vi vil meget gerne deltage i diverse undersøgelser men ikke underkastes TERM-modellen, da den er at sidestille med psykisk terror.
Bortset fra det, så synes jeg heller ikke den kan benyttes til patienter med psykiske problemer, for alm. læger må ikke rode med folks psyke, det skal kun eksperter gøre.
Og uanset, så er TERM-modellem tydeligvis en voldsomt psykisk manipulerende og dybt uempatisk model at benytte.


Sakset fra:
http://www.overgangsalderen.net/foru...ad.php?t=11321


-----------------------------
Indlæg om TERM-modellen start:

Skrevet af bruger: Anina


EKSEMPEL START:

TERM-modellen: Øvelse1. i Forståelse:

Uddyb symptomanamnese:

“HVAD har du ellers bemærket”?
“HVORDAN går din dag typisk?”
“HVORDAN opfører dine “symptomer” sig i løbet af dagen/ugen?

Uddyb signaler om emotionelle problemer:

“Du ser ud til at være anspændt - er det sådan du føler det?”
“Du ser bekymret ud?”
“Du siger, at det hele er uoverskueligt - fortæl mig noget mere om det”
“Jeg kan se/høre, at det er svært for dig - men jeg vil gerne høre lidt mere om det.”
“Hvordan har du det med at have de “symptomer”?

Spørg til angst- og depressionssymptomer:

“Hvordan er humøret ?”
“Føler du dig nedtrykt/træt?”
“Kan du slappe af?”

TERM-modellen: Øvelse2. i Forståelse:

Afdæk belastninger, stress og ydre faktorer:

“HVAD sker der (ellers/iøvrigt) i dit liv for tiden?”
“HVORDAN har du det med det?”
“HVORDAN klarer du det?”
“Det må være svært for dig!”
“Jeg kan se/høre at du har det svært med…”

Spørg til funktionsniveau:

“HVAD laver du til daglig?”
“Hvad kan du foretage dig når du har ’symptomet’?”
“HVORDAN har det påvirket dit arbejde?”
“HVORDAN har det påvirket din hverdag?”
“HVORDAN påvirker det din rolle/funktion som
“HVORDAN har du tidligere klaret lignende situationer?”

TERM-modellen: Øvelse3. i Forståelse:

Afdæk patientens sygdomsforståelse:

“HVILKE tanker har du gjort dig om HVAD DU FEJLER?”
“Du må selv have gjort dig nogle tanker om hvad du kunne fejle?”
“MANGE mennesker gør sig nogle tanker om, hvad de fejler og hvad årsagen kan være. Hvad med dig? Har du også tænkt på det?”
“DET ER VIGTIGT FOR MIG at vide, hvilke tanker du selv har gjort dig om dine symptomer?”
“Har du tænkt på en bestemt sygdom?”

Afdæk patientens forventninger til behandling:

“Hvilke tanker har du gjort dig om, hvad der skal ske nu?”
“Hvilke tanker har du gjort dig om behandling af dine ’symptomer’?”
“Det er vigtigt for mig at høre, om du har haft nogle bestemte forventninger til hvad der skulle ske her i dag?”

Foretag en fokuseret klinisk undersøgelse:

Den kliniske undersøgelse foretages altid - og sidst i denne del. Glem alt om at man ikke må give patienten sekundær gevinst.
I øvelsen angiver lægen kort hvad han/hun undersøger. Det er ikke selve undersøgelsen der vurderes her, men placeringen af den og hvad der siges til patienten.

TERM-modellen: Øvelse 4. Lægens bord og anerkendelse:

Fortæl resultatet af den fysiske undersøgelse:

“Jeg har nu undersøgt …. Der er ingen tegn på sygdom (du har spændinger i …).”
“Efter min undersøgelse af …kan jeg fortælle dig, at der ikke er … (i henhold til patientens egen sygdomsopfattelse).”

Anderkend symptomerne:

“MEN jeg kan se/mærke, at du har ondt!”
“MEN jeg er ikke i tvivl om, at du har ’symptomet’.”
“MEN jeg kan se, at du er meget generet af..!”

Forklar +/- indikation for yderligere ’somatisk’ undersøgelse/behandling:

“Du er blevet undersøgt meget omhyggeligt i form af .. og jeg finder ikke grund til at lave flere undersøgelser. Der findes ikke nogen medicinsk eller kirurgisk behandling, der vil kunne hjælpe dig. Kunne vi SAMMEN prøve at finde andre forklaringer på dine ’symptomer’?”
“Jeg har undersøgt .. og ‘undersøgelserne’ viser … Der er derfor ikke noget der tyder på alvorlig sygdom. Hvad tænker du, når jeg fortæller dig det?”
“Efter at have undersøgt … vil jeg gerne undersøge .. Indtil vi har svar på resultaterne kunne vi måske også prøve at se på …(psykosociale faktorer)?”

TERM-modellen: Øvelse 6. Sammenhæng & konkret efterforløb forhandles:

Kendt fænomen/lidelse - sæt navn på:

“Der er MANGE som har det på sammne måde som dig. Det er ikke sjældent at have det sådan. I vores fagsprog hedder det “somatisering/FUNKTIONEL LIDELSE.”

Årsag ukendt - biologisk forklaring:

“Vi kender ikke den grundlæggende årsag - sådan er det ved mange sygdomme.”
“Man har ikke kunnet vise nogen skjult legemlig lidelse.”
“Nogle undersøgelser har vist forandringer i nervesystemet. Mennesker med denne lidelse er f.eks. DÅRLIGE til at FILTRERE almindelige ‘kropssymptomer’ fra og plages derfor mere af symptomer end andre mennesker.”

TERM-modellen: Øvelse 7. Øvelse 6: Statuskonsultationen:

Før konsultationen:

Referer i forbindelse med konsultationen hvad du har undersøgt forud for denne.

Under konsultationen: Fortæl patienten om årsagen til statuskonsultationen:

“Du har været igennem mange undersøgelser og behandlinger, som ikke rigtig har hjulpet dig. Nu har jeg kigget alle dine papirer igennem, skal vi prøve at se på det sammen?”

Gennemgå journalmaterialet for og med patienten (neutrale facts) - opsummer.

Uddyb patientens forventninger til “lægevidenskaben” og anfør grænser:

“For mange sygdomme gælder, at vi ikke kan helbrede dem. Men man kan ofte gøre noget for at mindske symptomerne. Er det noget du vil være med til at arbejde videre på?”

Traditionel medicinsk behandling kommer til kort - forhandl med patienten:

“Vi kan af forløbet se, at konventionel medicinske behandling ikke hjælper dig. Kunne vi i fællesskab forsøge at finde en ny tilgang, så du kunne få det bedre?”

Faste aftaler fremover (tid, varighed, intervaller)

Generelle råd for håndtering af kronisk somatisering:
Se poster og næste øvelse

TERM-modellen: Øvelse 8. Håndtering af kronisk somatisering:

Management/Håndtering af kronisk somatisering:

Somatisk:

Sanér medicin og undgå p.n. (dette betyder: Undgå recepter, hvor dosis er angive “efter behov”…. eller: “Nedsæt medicinen mest muligt”).

Psykologisk:

Vær direkte og ærlig - med respekt!

“Jeg kan høre, at du har svært ved at tro på det jeg siger?”

Reducér forventninger og forsøg “at rumme” patienten:

“Du har været syg i lang tid og det har været svært at hjælpe dig så godt, som jeg gerne ville. Vi har desværre ikke nogen mirakelkur.”

Forstå en forværring som emotionel kommunikation:

“Det du fortæller mig giver mig ikke mistanke om en ny sygdom. Vi har tidligere talt om at du er meget kropsligt reagerende, så jeg tænker på, om der er sket noget for nyligt eller om der er noget der bekymrer dig?”

“Når du fortæller mig at … virker du urolig/anspændt … Er det rigtigt?”

Psykofarmakologisk:

Vær stoisk (kølig/uberørt/red.):

“Jeg kan høre, at du gerne vil skifte til noget andet medicin; men vi bliver nødt til at sikre os, at dette præparat ikke virker.”

Adminstrativt:

Vær proaktiv: Aftal faste tider for fremtidige konsultationer:

“Jeg kan se, at du har det meget svært. Vil du være med til, at vi i fællesskab forsøger at ændre på det?” “Det er ikke noget der sker fra den ene dag til den anden, så jeg vil foreslå, at du kommer her f.eks. hver 2. uge i de kommende .. uger/måneder. Hvad synes du om det?” “For at vi kan få noget ud af konsultationerne, er det vigtigt for mig, at vi laver nogle helt fast aftaler om .. Vil du være med til det?”

EKSEMPEL SLUT.

Jeg har INTET imod TERM-modellen, SÅ LÆNGE den anvendes på indbildt syge eller hypokondere. Men anvendt på “rigtigt” syge mennesker, er den dødbringende! Jeg gentager:

Det kan være helt fint at anvende TERM-modellen, hvis vedkommende patient ER indbildt syg. Men hvis vedkommende patient ER fysisk syg af f.eks. sjældne sygdomme, eller hvis den pågældende læge IKKE er dygtig nok til at diagnostisere sygdommen - vil patienterne blive enten mere syge eller værre - dør, som følge af at blive stigmatiseret som TERM-patienter.

Når den slags læger kører ud til patienter som vagtlæger, kan det ikke undgå at have skæbnesvangre konsekvenser. De er jo trænet i u-lytte og i at overhøre. Hvordan skulle det så gå anderledes end skidt?

Sagde nogen “konspirationsteori”? "


------------------------------- Aninas Indlæg slut.


Jeg er så ikke enig i at den skal bruges til hypokondere eller andre indbildte syge, for lægen kan jo ikke i forvejen vide om patienten ved undersøgelsens start er hypokonder, desuden er min mening at man ikke skal bruge umenneskelige redskaber på nogen overhovedet - og det er i høj grad hvad TERM-modellen er.


Vil gerne sige et kæmpe tak til jer alle herinde, det er virkelig en kæmpe hjælp med alt den opbakning og de fantastiske gode oplysninger og links I lægger ud her.

Det tog mig lang tid at komme i gang med at poste en tråd om min sag herinde, for når man er så balastet af sin sygdom og sin sag, er det meget at skulle forklare helt forfra igen om det hele - men hold da op hvor er jeg glad for at jeg kom i gang herinde, aner virkelig ikke hvad jeg ellers skule have gjort eller hvordan jeg ellers skulle have fået alle de meget brugbare oplysninger.


Tænker at briefe pressen om denne tråd. Hvad synes/tænker I?

Sidst redigeret af Lotte68; 02-01-2011 kl. 19:50.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2011, 20:07   #230
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det er lige med scientology hjernevask!

http://www.scientology.org/da/david-...oductions.html
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension