K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2012, 19:14   #1
Kid2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
Kid2 er ny på vejen
Forlængelse af sygedagpenge.

Hej. Er ny her på K10. Har været ude for en del og står nu selv og har brug for råd.
I 2008 får jeg en knæskade (arbejdsskade), bliver opereret 2 gange uden held, og er nu erklæret kronisk smertepatient på grund af varige smerter, og bliver smertestillet med morfin til natten. Bliver arbejdsprøvet/revalideret men kan ikke gennemføre på grund af for mange smerter og nedsat bevægelighed, så kommer igen på sygedagpenge i 2011. Desværre har jeg en faldulykke p.g.a sne og is i 2011, slår min nakke og højre arm.
Jeg bruger så fra december 2011 til nu, i at rende til diverse læger, og kæmper for at blive tilset af de "rigtige læger" for jeg ved der er noget galt. Så nu har "de rigtige læger" endelig fundet ud af at jeg har to diskus i min nakke som jeg skal opereres for. Endvidere har jeg udviklet skade i mine hofter fordi jeg går skævt på grund af min knæskade. Min sagsbehandler har ikke rigtig troet på mig siden jeg blev sygemeldt igen, og der er en dårlig kemi mellem hende og mig, og så idag er jeg til møde med hende hvor hun får oplyst de kommende operationer, og kan se det passer hende ikke rigtigt. Nok fordi det viser jeg hele tiden har haft ret. jeg får så at vide mine sygedagpenge helt sandsynlig stopper til januar. Dette kan jeg ikke rigtig forstå for jeg har jo kæmpet og kæmpet om at blive undersøgt de rigtige steder, og kan jo ikke gøre for der er så lang ventetid hist og her. og jeg står nu til 2 gange hofteoperation samt en nakkeoperation i den nærmeste fremtid, og fra januar 2013 siger min sagsbehandler jeg vil komme på kontanthjælp fordi jeg er gift, og det vil sige 0 kroner. Jeg kommer desværre nok ikke til at arbejde fuld tid igen.
Er der nogle som ved om det virkelig kan være rigtigt, at jeg ikke vil kunne få forlænget, da jeg nu sidst i mine sygedagpengeperiode skal opereres 3 gange?
Kid2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge forlængelse?? Prinsessejulie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 22-09-2012 17:29
Forlængelse af sygedagpenge oceania1020 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 20-01-2012 17:12
Sygedagpenge forlængelse ihogåh Alt det andet 4 19-01-2010 12:52
forlængelse af sygedagpenge Vivian Dit og Dat 4 16-01-2010 21:40
Forlængelse af sygedagpenge velcro Dit og Dat 9 10-07-2008 00:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension