K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2014, 07:28   #1
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Cool ppr hurtig hjælp søges

Er der nogen herinde der ved om man kan bede ppr slette alt hvad der ligger omkring ens børn hos ppr? når man frivilligt selv har taget kontakt til ppr, det er ikke skolen, men os der har startet kontakten.

Grunden er at vi desværre har været nødt til at lave en indberetning på naboens dreng, efter de adskillige gange har slået ham. I aftes, sad der så en person fra kommunen ovre hos naboen, jeg går i min køkkenhave og tager ukrudt op, og kan så overhøre at personen fra kommunen fortæller naboen at begge mine børn har kontakt til ppr.

Jeg skal ikke have noget som helst til at ligge i ppr, hvis det er den måde det foregår på i vores kommune, så derfor kan jeg bede kommunen slette alt hvad der har med mine børn at gøre?
Jeg kører over og taler med kommunen her så snart de åbner, derfor haster det lidt
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2014, 07:42   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tije Se meddelelser
, og kan så overhøre at personen fra kommunen fortæller naboen at begge mine børn har kontakt til ppr.

Jeg skal ikke have noget som helst til at ligge i ppr, hvis det er den måde det foregår på i vores kommune, så derfor kan jeg bede kommunen slette alt hvad der har med mine børn at gøre?
Jeg kører over og taler med kommunen her så snart de åbner, derfor haster det lidt
Jeg er ikke sikker på, at du kan få dem til, at slette noget, men det er da et forsøg værd, det kommer jo nok an på hvad de har.

Derimod mener jeg, at du bør klage eftertrykkeligt over, at en kommunal ansat sidder hos din nabo og fortæller ting, som efter min mening må høre ind under tavshedspligten.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2014, 07:49   #3
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
du kan tro der vil blive klaget, men jeg ved ikke hvem damen var, om hun er sagsbehandler eller hvad hun er, men et eller andet må hun have været siden hun ordret kan sidde og sige, jamen den store "navn" har skam også kontakt til ppr, og så dæmpede de stemmerne og jeg kunne ikke høre hvad hun fortalte videre.
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2014, 10:38   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
klag over tavsheds pligten
men man kan ikke få fjernet så meget som et komma, ved noget der er kommunalt, hvis der er fejl i kan du bede om, at få lagt en rettelse ved siden af, men det er hvad man kan
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2014, 10:38   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Jo slet ikke sikkert, det var dig de talte om. Du lan altid bede kommunen om aktindsigt om, hvad der ligger om dig og dine i det pågældende register. Og så tage den derfra.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension