K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2011, 13:48   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg fortsætter i du form, det er nemmere for mig, jeg er klar over at det ikke er DIG, du videreformidler bare.

Kommunen afviser sikkert?? at arbejdsprøve fordi en arbejdsprøvning på samme virksomhed som man er ansat, ofte indebære indkompetence, når det kommer til det skriftlige fra virksomheden.

Det kan også være det er fordi kommunen vil vente på at du er i ordentlig behandling og lægeligt afklaret, så de der ved ikke behøver arbejdsprøve 2 gange, for en arbejdsprøvning hvor man ikke er ordentligt afklaret er ikke helt god nok, den kan ikke sige hvor mange timer man kan klare, endeligt.

Det behøver altså ikke være negativt at kommunen afviser det, det kan skam sagtens være positivt.

Men det er godt du har fået en speciallæge med ind over sagen, men jeg tvivler på det gør den store forskel at lægen har skrevet til BAN her efter afgørelsen, det var noget helt andet hvis lægens dokumenter var kommet med som grundlagt for den afgørelse sagen blev afgjort på... uden jeg er sikkert, så, så vit jeg husker kan man ikke bare sådan komme med nye oplysninger efter afgørelsen er truffet, men det kan jo så bruges ved næste afgørelse, og derfor er det super hamrende vigtigt at du sørger for at få en kopi af det lægen har skrevet og får lagt ind i din sag både hos kommunen og i din egen sagsmappe (for kommunerne kan godt finde på at "komme til" at miste den slags vigtige dokumenter, så er det vigtigt at du selv har dem liggende)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2011, 14:35   #12
Sniffe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 133
Styrke: 13
Sniffe er ny på vejen
Mit råd til jer ville være at i sendte resultatet af scanningen ind til nævnet.
Således kunne i skrive, at der foreligger nyt i sagen.
Jeg ville holde sagen åben, så i ikke behøver at starte en ny anke/sag op. Det ville tage alt for lang tid.
Man kunne så håbe på, at alt ville gå lidt hurtigt, ellers kunne i evt. også rykke hospitalet.
Det var bare mit forslag.
Sniffe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2011, 21:15   #13
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Tusind tak og nu falder alle 10øerne forhåbentlig på plads.

JA, vi sender scanningen og speciallægens resultater og udsagn ind til BAN, vi har en anke mulighed, hvis den er principiel, det er denne her sag så ikke, men BAN skriver at de tager stilling til den, inden de sender den videre og i vores tilfælde skal den ikke sendes videre. Men måske har de så yderligere tilkendegivelser/kommentarer) dem kan vi jo godt bruge til kommunen.

OK, det kan jeg godt se, at det måske ikke er optimalt at blive afprøvet på arbejdspladsen, TAK
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anke ??? dobar Spørgsmål ang fleksjob 11 25-06-2011 23:46
Anke rose Spørgsmål ang fleksjob 22 01-06-2011 10:28
Anke LotteCdk Alt det andet 2 13-12-2010 21:25
At anke... Buffy Alt det andet 0 23-04-2010 12:12
Anke. Buller1 Din historie 4 20-05-2008 18:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension