K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2012, 12:26   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen oppositionen har jo netop meldt ud, at de også går ind for reformerne (bla sammen med LA), så den er så godt som vedtaget og mangler bare det blå stempel næste Torsdag. Så der kommer desværre nok ikke nogen forandringer til det bedre - det bliver præcis lige så skidt, som der er lagt op til.....hulk!

Synes godt nok det er blevet vanskeligt at finde et politisk ståsted efterhånden, jeg er nået et punkt, hvor jeg synes alle sammen er nogle idioter - der er INTET at tage fra den ene og lægge over på den anden - de er lige forfærdelige, uanset farve og partiprogram.
Og Enhedslisten, tjaa........de tør jo ikke når det kommer til stykket, og jeg har stadig ikke set en skid til ''regeringen skal stå til ansvar, krone for krone'' profetien.

Nej venner, jeg melder PAS!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 12:36   #12
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og Enhedslisten, tjaa........de tør jo ikke når det kommer til stykket, og jeg har stadig ikke set en skid til ''regeringen skal stå til ansvar, krone for krone'' profetien.

Nej venner, jeg melder PAS!
Rigtig. Enhedslisten tør ikk noget når det kommer til stykket.
Partiets vælgere tør til gengæld ikk stemme på partiet til næste valg hvis man skal tro meningsmålinger.
Måske hænger de to ting sammen.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 13:56   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa, de har i hvert fald tabt mig en smule............der skal i hvert fald rettes gevaldigt ind, hvis de skal have min stemme. Ellers må jeg med blødende hjerte trække plaiden op over hovedet, som vaske ægte sofavælger. Det sårer bare min glæde over at bo i et land hvor der burde være demokrati, når man end ikke kan finde nogen at stemme på, fordi alle sammen har så travlt med at slikke hinanden i røven.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 15:00   #14
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jaaa, de har i hvert fald tabt mig en smule............der skal i hvert fald rettes gevaldigt ind, hvis de skal have min stemme. Ellers må jeg med blødende hjerte trække plaiden op over hovedet, som vaske ægte sofavælger... .
Ja. Man skal vise politikerne at man ikk har tillid til dem ved at blive hjemme når der er valg til folketinget eller kommunen.
Jeg tror at mange har fortrudt hvad de stemte ved sidste valg. Politikerne lovede at kunne gøre alt meget bedre end Lars Løkke og hvad fik befolkningen så ?
En lang næse og en masse nye afgifter!


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 16:33   #15
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Hvordan bliver det mon, når MF igen er i opposition
Så vil hun nok fremføre samme rørende komediespil , som sidst hun var i opposition
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 18:50   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ekseleven Se meddelelser
Ja. Man skal vise politikerne at man ikk har tillid til dem ved at blive hjemme når der er valg til folketinget eller kommunen.
Jeg tror at mange har fortrudt hvad de stemte ved sidste valg. Politikerne lovede at kunne gøre alt meget bedre end Lars Løkke og hvad fik befolkningen så ?
En lang næse og en masse nye afgifter!


Ekseleven
Dette passer så ikke....for det eneste man viser dem ved at blive hjemme når der er valg....ja det er lidt lavere valgdeltagelse...

Nej hvis man skal vise dem at man har fået nok....så skal rigtig mange gå ned og stemme blankt når der er valg....

Dette vil vise dem at folk rigtigt nok stemmer...men at de ikke mener at der findes en som man kan sætte sin stemme på...

Iøvrigt tror jeg at det er en rigtig dårlig ide at undlade at stemme...

Jo jo EL har ikke rigtigt vist at de stå bag deres vrede ord....men hvad er alternativet....

Alle ved jo godt hvordan det bliver når regeringen skifter side....slemt nu....men endnu værre på det tidspunkt...

Måske det netop er dem der har valgt at blive på sofaen der gør at vi er afhængig af Margrethe Vestager...

Så i min verden kan det ikke anbefales at bare blive hjemme....medmindre man er villig til at hjælpe til med at det hele bliver meget værre...

EDIT

Enig...man kan ikke rigtigt længere tage hende Mette Frederiksen alvorligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2012, 20:10   #17
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Web

Kan kun give dig ret, det gælder om at sende de rigtige signaler som vælger...

Er selv meget i tvivl, men går uanset hvad, ned og afleverer en stemmeseddel....blank eller ej...

Det må de hersens "beboere" af Borgen, forhåbentlig tage til efterretning...

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 00:59   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Men hvor er det da bare latterligt, at det er drevet helt derud, hvor man må se sig nødsaget til at stemme blankt....

Men okay, valgperioden er jo ikke ovre endnu, så måske kommer der et lille honninghjerte på et senere tidspunkt.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 01:08   #19
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Ja, det er faktisk ret latterligt....men jeg vil osse gerne give folk en chance mere...
desværre er jeg osse en kyniker...så vil gerne se lidt på "bordet" inden jeg beslutter mig...



/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 06:06   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo måden at gøre det på....

Man laver alt det som vælgerne ikke kan lide i starten af ens periode og så kan man komme med det populære lige inden vælgerne skal ned at stemme igen...

Det virker...ingen tvivl om det....folk har desværre ikke den bedste hukommelse når det kommer til at huske alt det dårlige der er blevet lavet...og så langt tilbage....

Bare tag DF...de er nok det bedste eksempel på et parti der siger et men stemmer noget andet igennem.....hvor lang tid har de ikke kunne sige et når de er i tv til folk....og bagefter går de ned og stemmer noget helt andet igennem....og de har ikke mistet nogen vælger på det...

De mestre simpelthen det at sige de rigtige ting...som folk vil høre...for de ved udemærket godt at folk ikke holder øje med hvad de laver i folketinget når de stemmer for forslag...

Jeg sad den ene dag og så et samråd...det var om hjemmeplejen og det køge kommune har gjort ved at tage hjælpen fra ca 250 ældre pga de har skåret i serviceniveauet....og alt de sagde var helt efter bogen...de tordnede imod nogle forringelser som finder sted...

Men øhhh det er dem selv der har sørget for at de forringelser er der....der er bare ikke nogen der ved det medmindre man har fuldt med i hvad der sker i folketinget...

Så vær bare helt sikker på at der nok skal komme andre boller på suppen inden valget....de vil jo gerne vælges ind igen...RSSF...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Giv Mette Frederiksen karakter Ida Politik og Samfund 10 28-01-2013 13:32
Svar fra Mette Frederiksen logikeren Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 14-12-2012 22:58
Fleksjob og førtidspension: Mette Frederiksen før og efter valget Fiselback Politik og Samfund 6 02-07-2012 16:02
Mette Frederiksen i Tv Avisen supersus Politik og Samfund 14 27-02-2012 07:42
Mette Frederiksen om brøkpension Karo Politik og Samfund 2 05-11-2011 21:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension