K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2008, 12:57   #1
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Købt eller solgt ?

Jeg er i tidsbegrænset fleksjob til d. 31.12.08, nu er min stilling slået op og jeg kan så søge på lige fod med andre.
Jeg tror de satser på at få en der kan klare mere end mine 20 timer om ugen.
Kan gå i 14 lange dage nu, uden at vide om jeg får det eller ej, syntes ikke det lige nu er spor sjovt at kæmpe sig på arbejde, og gøre et stort stykke arbejde for stedet, og virkelig være på i de timer man er der, når jeg ikke ved om jeg får et suverænt spark ud gennem døren.
Ja det var bare sådan lige et hjertesuk.

søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 13:28   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
søsser s er dit job slået op som fleksjob ?

Kan godt forstå at ventetiden er lang, men ved desværre ikke hvad man kan sige til dig andet end at jeg håber at det bliver dig der får det, jeg ved at nogen steder inden for det offentlige skal stillinger slås op også selv om man allerede ved hvem der skal have det (min mor har prøvet det et par gange) men de gange har hun dog altid fået at vide at hun ikke skulle være nervøs for jobbet var stadig hendes

Så vi må håbe og krydse fingere for at du får dit job
  Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 13:31   #3
Trigger
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-11 2008
Indlæg: 23
Styrke: 16
Trigger er ny på vejen
Hej Søsser

Jeg krydser fingere for at du får jobbet. Det kan godt være at de kan få en som måske kan arbejde flere timer end dig, men nu ved jeg ikke hvor længe du har været i jobbet, men det ville jo være skørt at skulle til at lære en anden person op når du jo kan arbejdet.

Så pøj pøj herfra.

Trigger
Trigger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:27   #4
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Tusind tak skal i have begge to
Ja mit job er slået op som fleksjob.
Ja det er indenfor det offentlige min stilling er, og i jobannoncen står der i ansættelse på 22-25 timer om ugen, sagde også til dem ja så blev det jo ikke mig der fik stillingen med det timeantal, men det bliver jo kun svaret at jo jeg ville da absolut være et godt pointale, og rost mig for mange ting der, ja nu lyder jeg snart selvglad men er altså min leders ord, og hvis de så ansætter en anden,så kan de ved gud rende mig hvor jeg er højest hvor jeg plukker jordbær, så nej jeg er absolut ikke sikker på at få stillingen, da jeg er meget meget sikker på at de ønsker en der kan klare flere timer.
Jeg har været der siden først i september, var også der jeg var i arbejdsprøvning som sluttede d 31.3, men i arb.prøvning var det lidt anden funktion jeg have der.
Det korte af det lange jo jeg bliver ked af hvis det ikke mig der får jobbet, selvom jeg nok kunne få et fleksjob jeg bedre kunne klare fysisk, men de fleksjob de hænger jo ikke på træerne.
Men hvis jeg ikke får jobbet så får de et par sygedage eller 14 fra mig altså

Tak fordi i tænker på mig søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2008, 18:10   #5
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Nå en afslutning på min historie.
Ja min hr leder formodede at trække den sådan i langdrag, at der først var samtale der i går ang jobbet jeg går i.
Er lige blevet ringet op af ham for 5 min siden at de har ansæt en anden til jobbet.
Der har jeg virkelig gjort et stort stykke arbejde og hvad f........... ved jeg, og så får man sparket.Jeg har desuden ikke haft en sygedag siden jeg begyndte der d. 8.9.
Han kunne også fortælle mig at jeg have gjort så meget for de ældre som han var åååååååååååh så glad for, og hvad ved jeg, rend mig
Han ville anbefale mig videre indenfor området og bræææææææææk siger jeg bare.
Det korte af det lange, jeg har ikke lyst til at fuldføre min tid der nu, jeg er ansat til d. 31.12, men har ferie fra d.20.12 og til d. 2.2.09.
Hvis jeg sygemelder mig de sidste par dage jeg er der, kan jeg vil ikke gå på ferie, hvordan f......... skal jeg forholde mig, jeg har bare ikke lyst til at være der mere,føler mig så røvrendt altså, og jeg ved de ældre bliver kede af det men de bliver åbenbart ikke hørt jo,sådan er samfundet jo ikke for de svage.

Ej håber på et råd fra jer, smil gennem tårer søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2008, 18:24   #6
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det er jeg ked af at læse søsser, det er da rigtig ærgerligt. Kan godt forstå, du er ked af det.
Kan ikke se, der skulle være noget i vejen for at gå på ferie, selvom du er sygemeldt op til, du kan jo sagtens være rask til ferien. Du må mærke efter, hvad der er bedst for dig.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2008, 19:25   #7
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Øv kan godt forstå du er ked

Husk at det ikke er dig der er dum - det er din chef - Der ikke har rygrad til at behandle dig ordentligt. God ferie og held og lykke med at finde et bedre job og en bedre chef.
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2008, 19:27   #8
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Tak for knuzzz og det hele
Nej men det er vel sådan at jeg ikke kan påbegynde ferie, hvis jeg ikke har nået at raskmelde mig eller ?, jamen jeg er da også lidt ked af det, men på den anden side, når jeg får tænkt nærmere efter så har jeg aldrig gået rigtig glad hjem fra arbejde derude.
Og han er et fjols som leder,og det er jeg ikke den eneste der har den mening, så lykken smiler nok et andet sted til mig.
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2008, 20:29   #9
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, du kunne jo også møde op og så bare lave ingenting..
jeg har dengang jeg var rask prøvet at blive fyret fra en butik, hvor jeg ellers var 1.dame.. jeg blev der opsigelsen ud, fordi man ikke skal kunne sige at jeg ikke passede mine ting. men jeg lavede absolut ikke mere end det der var mine afdelinger.. selvom jeg så at returaviser ikke var pakket til afhentning, lod jeg dem være.. og kørte hjem.. med halvdårlig samvittighed... men jeg tvang mig til at lade være, for når nu jeg ikke var god nok til at ofre min løn på, ja så kunne de selv passe deres ansvarsområder...
det endte faktisk med at den butik blev solgt og siden gik nedenom og hjem... men æren kan nok ikke tilskrives mig alene.. haha...

men hvor er det en tarvelig chef.. og du skal tro på du er mere værd..
held og lykke med den nye jobsøgning
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 00:21   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kan godt forstå at du ikke har lyst til at være der.

Men det eneste jeg sådan lige kan komme på er at du syge melder dig og derefter raskmelder dig når du skal have ferie eller får rykket din ferie...

Eller også kan du ringe til jobkonsulent og sagsbehandler og fortælle dem om det og høre om du kan forlade stillingen før tid uden at miste din ledighedydelse nogen gange sker det at de er forstående...

ellers kan jeg heller ikke se anden mulighed end at du lige tager derned og laver kun lige nøjagtigt hvad du kan overkomme og evt får sagt farvel til de gamle bed om en fridag af din leder , fortæl lige ud at du føler dig r**rendt og at du ikek har det så fedt der...

det er før set at de heller vil have man bliver væk end at snakke med kollegaer om hvordan man har det ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
købt hus på FP?? sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 17-11-2012 16:35
Er jeg købt eller solgt Høeg Spørgsmål ang fleksjob 12 01-07-2011 17:55
så er jeg vist solgt?? tusindblomst Spørgsmål ang fleksjob 3 29-05-2011 17:34
hvornår ved osten, at den er købt V_Brask Alt det andet 3 02-01-2010 01:01
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension