K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2013, 19:56   #981
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har taget nogle indlæg ud af denne tråd...og lagt dem i en ny tråd...

Her i tråden går det ud på at få gode råd ang ecigaretter....

Der var så en der var modstander af ecigaretter....og de indlæg har jeg lagt i en tråd der hedder modstand imod ecigaretter http://www.k10.dk/showthread.php?t=27426

Så er man imod ecigaretter eller de dampe der kommer ud af dem...så vælg ovenstående tråd...

Vil man have gode råd til ecigaretter og væsker....jamen så bliv endelig her i tråden...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2013, 20:10   #982
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Takker web

@smallangel
Jeg har lige haft en medarbejder fra pinkmule i røret her for 5 minutter siden (i en anden anledning), men han sagde, at man godt kunne få halsbrand og sure opstød når nikotinen er for høj.
Jeg ser lige du damper 24 mg, og den er fin til ''svampe metoden'' eller ''dryp metoden'' på vat fordi der ikke kommer så meget på af gangen, men det bliver MEGET mere koncentreret i en tank.
Prøv at gå ned på halvdelen fx 12 mg og se om det ikke bliver bedre.

- kunne lige så godt spørge, når nu jeg havde ham i røret
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2013, 21:03   #983
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Tak Web.
Vi forsætter i den gode ånd ang. damp.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 02:41   #984
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Takker web

@smallangel
Jeg har lige haft en medarbejder fra pinkmule i røret her for 5 minutter siden (i en anden anledning), men han sagde, at man godt kunne få halsbrand og sure opstød når nikotinen er for høj.
Jeg ser lige du damper 24 mg, og den er fin til ''svampe metoden'' eller ''dryp metoden'' på vat fordi der ikke kommer så meget på af gangen, men det bliver MEGET mere koncentreret i en tank.
Prøv at gå ned på halvdelen fx 12 mg og se om det ikke bliver bedre.

- kunne lige så godt spørge, når nu jeg havde ham i røret
Mange tusinde tak soede.. Kan jeg koebe en ny VPG og blande med for alle mine er jo fulde nu har 100ml ren VPG med 24 mg saa hvis jeg koeber en med 0 mg og blander ligeligt bliver det saa 12 mg ?
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 07:49   #985
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SmallAngel Se meddelelser
Mange tusinde tak soede.. Kan jeg koebe en ny VPG og blande med for alle mine er jo fulde nu har 100ml ren VPG med 24 mg saa hvis jeg koeber en med 0 mg og blander ligeligt bliver det saa 12 mg ?
Ja, hvis du blander 24 mg og 0 mg 1:1 giver det 12 mg.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 12:18   #986
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Ja, hvis du blander 24 mg og 0 mg 1:1 giver det 12 mg.
Tak det proever jeg..

Nogen som kan anbefale en god aroma til naar man blander selv?

Jeg synes de jeg har koebt indtil videre, har en klam soed eftersmag og smager meget kunstige, meget modsat de faerdigblandede..
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 13:46   #987
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SmallAngel Se meddelelser
Tak det proever jeg..

Nogen som kan anbefale en god aroma til naar man blander selv?

Jeg synes de jeg har koebt indtil videre, har en klam soed eftersmag og smager meget kunstige, meget modsat de faerdigblandede..
Det er jo om noget en smagssag
http://danskdamp.dk har et meget stort udvalg i aroma, og til fornuftige priser.

Husk også at blandingen skal modne, alt efter hvilken smag, i 1-4 uger.
Forskellen mellem en umodnet og modnet kan være enorm.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 14:04   #988
SmallAngel
Hvor skulle jeg ellers være
 
SmallAngels avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2011
Lokation: Struer
Alder: 36
Indlæg: 126
Styrke: 14
SmallAngel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Det er jo om noget en smagssag
http://danskdamp.dk har et meget stort udvalg i aroma, og til fornuftige priser.

Husk også at blandingen skal modne, alt efter hvilken smag, i 1-4 uger.
Forskellen mellem en umodnet og modnet kan være enorm.
Det vidste jeg slet, slet ikke... Jeg troede det var til direkte blanding naar man fyldte tanken paa EGO'en, saadan forstoed jeg det af en kammerat.. Tak ska' du have.. Saa kan det godt vaere jeg skal proeve min L&M og Prince aromaer igen, de var naesten urygelige, kvalmende soede..
__________________
Bare fordi enhver er sig selv nærmest, behøver man ikke skide på dem som står lidt længere væk...
SmallAngel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 14:09   #989
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SmallAngel Se meddelelser
Det vidste jeg slet, slet ikke... Jeg troede det var til direkte blanding naar man fyldte tanken paa EGO'en, saadan forstoed jeg det af en kammerat.. Tak ska' du have.. Saa kan det godt vaere jeg skal proeve min L&M og Prince aromaer igen, de var naesten urygelige, kvalmende soede..
Hust at ryste dem tit, hold dem væk fra direkte sollys, du kan sagtens tage en smagsprøve ind i mellem og smage forskellen, så får du en fornemmelse af hvor længe netop din smag skal modne.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 14:12   #990
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan ikke udelukkes at æblesyre godt kan tage lidt af det søde - jeg kan heller ikke dampe de der meget søde væsker....puha. De fleste frugtaromaer er for søde til min smag, hvorfor jeg ofte selv tilsætter en lille bitte smule mentol, bare for at knække sødmen.

Men en nyblandet væske er direkte ækel sød og skal altså lige modnes - gerne ved stuetemperatur, og derefter opbevares på køl.
Alle væsker holder sig bedst i køleskab og kan snildt holde 2 års tid.

VG'en i sig selv er også lidt sød, men det kan klares ved at komme lidt mere PG i til man finder balancen.

VG giver damp og fylde. PG giver halskrads.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension