K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2012, 21:17   #571
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
nåre ja dem må jeg jo ikke linke til... ellers en super artikel på vores forbudte side, både med relevans for os som k10´ere som helhed, at lægerne i hvert fald ikke bliver farvede af gaver fra medicinalindustrien HOST, men også ifb cigs, og en let skjult advarsel til os brugere af disse, om at der sikkert vil komme et EU-forbud, akkurat som der er på snus, fordi visse firmaer har lidt for meget magt.

"Læger & eksperter kræver E-cigaret forbud: Fik million-gaver af Pfizer & Glaxo" hedder den og så kan i jo selv lede efter den

Sidst redigeret af LUM; 09-10-2012 kl. 21:21.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 19:14   #572
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Hejsa

jeg startede selv med,at dampe for 14 dage siden.men har haft svært ved helt,at slippe smøgerne. jeg er der nu hvor jeg lyst til morgen smøger og en enkelt aften smøg. men analoge begynder virkelig at smage som nu. så håber helt jeg slipper de skumle smøger

ce5 er den helt problemfri?? ville gerne prøve den. men syntes der er en del der har klaget over den??

Mvh D
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 20:56   #573
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lige som med CE4'erne, kan der også være dårlige CE5'ere i mellem - den eneste forskel der er på CE4 og CE5 er, at vægerne ikke kan ses på 5'eren.....ellers er det faktisk det samme princip.

Synes da det er flot du kun ryger et par analoge om dagen, og inden du ved af det, så kan det være du også kvitter dem
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 22:45   #574
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
super jeg takker for svar Helene hvis jeg skal vælge et godt batteri til den ce5 hvilken skal jeg så nuppe? kæresten og jeg sidder og er ved at bestille ved pink mule lige nu
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 23:19   #575
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
ego c TWIST - uden tvivl det bedste batteri!!!!!!!!

iTASTE er lige så godt, men der betaler man også for design, multifunktioner mm,

Hvis jeg var jer, så ville jeg vælge TWIST....og det kan man købe i stål, sort, hvidt og lyserødt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 23:38   #576
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
jeg takker og bukker vender tilbage når jeg har prøvet dyret
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 00:01   #577
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
I kan roligt glæde jer - det er så dejligt med variabelt volt og giver max smag og max damp! Jeg fik det selv anbefalet herinde, og kan dårligt få armene ned af begejstring

Det fede er også, at hvis ens tank begynder at smage brændt, så kan man liige skrue ned for volten, og så forsvinder den brændte smag pr omgående - det kan man ikke med et almindeligt batteri, der bliver den brændte smag bare stærkere og stærkere for hvert sug, indtil man må opgive og smide tanken ud.
Så jeg synes også man får max ud af sine tanke.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 09:49   #578
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
det lyder meget lovende hvilken volt skal man starte på? når ens alm tank begynder at smage brændt. skulle det så ikke hjælpe at rengøre den? og typisk hvor lang tid holder sådan en fætter?

Mvh D
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 11:15   #579
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er en smagssag hvad volt man vil starte på - man kan starte lavt på fx 3,5 volt og så arbejde sig op indtil man finder den smag og den dampstyrke man bedst kan lide - jeg damper ret typisk på 4-4,1 volt og begynder der at komme brændt smag, så ryger jeg ned under de 4 volt.....

Men selve tankene er lidt som at gramse i en pose og håbe man ikke trækker en nitte - nogen gange holder de ekstremt længe (ugevis!) andre gange holder de en uge, så det er ikke lige til at blive klog på.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2012, 16:09   #580
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
bare ok. jeg takker for info.så skulle jeg alligevel have købt nogle flere ce5 da jeg var igang
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension