K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2012, 08:27   #291
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Ja, en skive rå kartoffel kan også bruges.
Den med kaffegrums og ost, kendte jeg ikke
De 2 analoge smøger blev til i alt 4, fordi jeg havde glemt at sætte batteriet til opladning,
og bare taget det andet, som så var brugt op, lige efter jeg skrev i aftes.

Man skal jo lige vænne sig til at sørge for logistikken
Har bestilt et sæt mere, med batteri på 760mAh og alle tobakssmagene.
Kæresten er nemlig villig til at give det en chance,
men synes 1300mAh er en ordenlig klump at håndtere.
Så vi regner med at dele sættene, med en stor og en lille til hver.
Og alle aromaerne, kan jeg i følge ham, holde for mig selv
Så der er bestilt de fleste af tobaksvarianterne.

Han drikker ellers en Red Bull i ny og næ ,
så måske kan han få bugt med den forkerte leverance.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 08:33   #292
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja dem der kan lide Red bull IRL, plejer at være begejstrede for smagen på damp også, så der er nok en mulighed der......

Og jeps, man skal liiige finde ud af at få tingene til at svinge sammen - mit problem i starten var, at få væsken til at række, for den gang bestilte jeg fra England og der kunne snildt gå 8-10 dage inden der kom varer....og så havde jeg ikke en dråbe i huset.
Det er sjældent den slags sker nu.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 08:44   #293
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Godt at se der bliver dampet

må nok sige at mule er hurtig, ca 3 dage, så er posten her,

så det er meget nemt at styre sit vare lager,

tror nu helle ikke jeg komme til at løbe tør for noget i langtid.

har nu haft bestelt mange ting hos mule, ( rigtig mange ting )

og alt kan sælges
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 08:56   #294
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
He-he, mand
Kunne være man skulle checke DIT lager af, inden bestilling hos Mulerne
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 10:05   #295
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Florken.

Nå jeg handler, køber jeg altid mere end det jeg lige skal bruge,

har nu solgt 5 startsæt, kan nu ryge i langtid gratis

og hvis nogen mangler lidt feks. ce4 eller væske, så ved de hvor de kan få det,

havde et startsæt til salg over nettet, hvor så der ringede en om jeg havde

væske, for han havde en kammerat på arbejde han købte af, men han var syg

og det var op til en weekend, og han manglede væske, om han kunne købe

noget, havde så ikke lige i 36mg nikotin, men han kunne også godt bare

bruge 18mg nikotin, bare han fik noget

så den er svær at slippe igen, når man får begyndt
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 13:19   #296
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Red bull MUUUMER men nu får vi jo så også fra et sted hvor tingene virkelig smager af det der står de skal smage af, og ikke vattet som pinks, så det smager virkeig af rigtig red bull. Cola er nu heller ikke så tosset, og dog får jeg får virkelig lyst til at bælre en *gg*

Jeg kan bare ikke ikke smide de skie smøger helt især morgensmøgen, i dag forsøgte jeg at starte med damperen, men den gik ikke, altså jeg er ikke et sek i tvivl om at det er vanens magt, nu har jeg 3 alm tilbage (og købte 60 forrige fredag og begyndte at dampe søndagen efter, og normalt tager jeg 20-25 dagligt, så jeg er nu godt tilfreds *ss*)
Men nu har jeg besluttet at prøve slet ikke at købe flere alm, slut basta, så har jeg jo ikke noget valg gemalen har godt nok alm liggende, men så vil jeg godt nok hellere dampe, normalt ryger jeg menthol og hans er alm, jeg skal selv løbe helt tør for at ryge dem, så mon ikke det kan give mig det sidste skub??

Og så er vi faktisk begyndt at snakke om at anskaffe os en ny bil, gemalen opdagede lige, ret overraskende at den vi har alligevel er så meget værd at den kan dække udbetalingen på en nyrer brugt, han så hurtigt på 2 muligheder en af samme model som den vi har 1700 om måneden og en anden model som han går og drømmer en smugle om 2000 om måneden, og en hurtig udregning siger at vi i hvert fald sparer 2000 ved at dampe, selv om at vi fortsætter med at ryge alm, men samtidig... vi lever temmelig stramt så de penge falder på et MEGET tørt sted, med de penge kan vi leve et, det jeg vil kalde normalt liv (dog stadig uden råd til tandlæge) men på den anden side næste gang vi vil snakke ny bil er om 4-5 år og der har vi jo vænnet os til de ekstra penge, og der vil vi så pludselig skulle have penge op af lommen til udbetaling.
Nu venter vi lige en måned og ser hvordan det ser ud med dampningen, men han har lovet at hvis jeg holder helt med at ryge, så får jeg den af de 2 modeller jeg helst vil have, så nu har jeg også et ekstra incitament til at ligge smøgerne helt så mon ikke det nok skal lykkes??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 13:31   #297
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
@LUM

Nu bliver du sgu snart nødt til at afsløre,
hvor du køwer de dersens ualmindeligt welsmawende væsker

(så må du få min Red Bull )
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 14:11   #298
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
LUM.

Hvis i stopper med at ryge nu, og ligger 1500 kr til side hver mdr fra nu af,

og 4-5 år frem, så har i på 4 år sparet 72.000 kr og på 5 år 90.000 kr

så skulle i måske ikke ud og låne. skal ikke blande mig,

men det er godt nok mange penge
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 18:13   #299
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Floken på flaskerne står tecc.dk

Ellers tak pink er et overstået kapitel, behold du bare det, vi er færdig med at stikke tungen ud af vinduet.

Det skal siges at bull´en ikke er helt så tydelig i smagen som de andre smage vi har smagt, og at vi har fået et mindre problem med mentholen, den er GENNEMTRÆNGENDE selv om at man skifter beholder hænger smagen i autoomaizeren (stav selv) et godt stykke tid, og den ligesom dræber smagen af andre smage især hvis det er en af dem der ikke er i den mest gennemtrængende ende af smags skalaen, så jeg overvejer at have en hel cig kun til menthol.

Tog lige jordbær´en fra pink og snusede, og den lugter lidt som hvis man har stået og rengjort jordbær, og i et rum og man så går der ind, en meget svag lugt af bær blandet med en masse sukker, der hvor vi får fra lugter det virkelig af friske jordbær, også når man bare lugter til bøtten.

Og igen som sagt før, vil man være sikker på at få det som man vil have det (med mindre man som os er heldige at finde nogen der levere det som vi vil have det *gg*) må man blande selv, altså det er umuligt at ramme alles smage

Men jeg er bare så SKUFFET over pinks, klart når nu jeg startede med noget der har noget godav i smagen, så skal man blive skuffet når man går over til noget hvor smagen ikke ligefrem er i højsædet.

Og så ER vores dyre end pinks, men den pris giver vi altså gerne mere for det.

mand sådan kan man også se på på det, men der mangler jo så stadig de 25 vi kan få i bytte lige nu, der til er vores ved at have en alder hvor det er de tungere ting der begynder at ryge nu, vi har flere ting der står på listen "holder ikke evigt" (men hey den er altså også 10 år gammel, og vi har virkelig tjent os godt, værste "fejl" er udstødningen) så antaget at vi ved at ligge til side vil stå med 80 ville der om 4 år reelt maks være 65 og så vil vi jo oven i ikke få de 25 til udbetalingen.
En lille sjov detalje er at vi om 4 år vil have lige knap det den har kostet, hvis vi ligger til side og ikke har udgifter.

Vi snakkede lige om at der er mange faktorer man lige skal huske at have med i det regnestykke, men jeg tror nu nok at jeg er ved at få ham til at forstå at vi gør klogest i at holde os til det vi kender og er glade for (vi har en Partner) den dækker vores behov rigtig godt, eneste kæmpe ulempe er at vi er liiidt hård ved den pga vores elskede geocaching, og det er den altså ikke bygget til, men med 5 næser i husstanden er det altså nødvendigt med en bil det kan være noget ragelse i, især nu vi faktisk konstant slæber rundt på geo-ustyr af en hver art (alt lige fra pincet og kuglepind til fiskestang foldestige og gummigbåd) og gemalen selv gerne vil så han kan have hans cykel inde i bilen, med partneren kan vi have os alle 5 og en cykel til os vær, med den anden kan man have 4 cykler og 3 næser, fordi bilen er så meget lavere.

Da vi brugte barnevogn, vi ville ose, finder et sted at parkere, går om åbner, og så løftede vi lige hele barnevognen ud, folede kalechen op, og så var vi klar ikke noget med folde en sammenklappet barnevogn ud ol roden rundt, det så en kvinde, og jeg siger dig hun stod og MÅBEDE!!! manden fik sådan et puf, sådan en bil ville hun også have det var da ved gu meget meget nemmere, var hendes ord.

Ja Partneren ER en nem bil, der har tjent os godt (de plejer at ruste ved skærmene, det syn den lige har haft, ved den alder får de fleste en... de skærme skal skiftet NU! men ikke vores, pava var givet GODT ud, men ellers er det udstødningen der er den store synder, den har vi dælme skiftet maaange gange) det bliver MEGET vemodigt at skille sig af med den, den er fra en "spændende" tid i vores liv med brand ol rod, vi fik den kort før jeg fødte den ældste, så de 2 har i mit hoved bare været noget der hænger sammen, "min" gode dyt og min dejlige møg-unge, de er bække en del af starten på det liv jeg har, så det bliver en tung gang for lille mor at sige farvel.

Skægt man kan blive så knyttet til en skie bil, det jo bare en bil for pokker *gg* men sådan er det ting kommer og ting går.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 18:30   #300
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja det kan regnes ud på mange måder, men en ting er sikkert, det koster altid penge,

jeg tror du har købt det der væske ude i Aalborg, er det rigtig LUM ?

hvor meget giver du for den essens du taler om, og hvor mange ml er der.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension