K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2015, 22:44   #1921
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg svarer dig her Web

Det er Veracura..

Nu er der bestilt 0.40mm kanthal og japansk vat

forsatan jeg skal igang nu.!

Jeg er så glad for min istick 50W, at jeg nu vil bytte min ipv mini 2 til et boksmod med plads til dual 18650
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 22:10   #1922
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg modtog min istick 50 watt og tilhørende subtank mini i går....

Jeg troede faktisk at den ville være større....men den passer bedre til min hånd end den istick 30 watt..

Den er kun meget lidt større end den 30 watt og vejer ikke særligt meget mere..

Det er godt nok lidt af et batteri der sidder i den....4400 mah...

Ulempen er nok at det vil tage tilsvarende lang tid at oplade den...

En god ting er at der ikke er nogen knapper der rasler på den 50 watt....det er der på den 30 watt...ikke at det betyder alverden...men det er nu meget rart..

@Bodrum...Det er måske en god ting at starte med at få øvet dig i at få lavet coils til den subtank før du begiver dig ud i drippere...

Et godt råd inden du starter...mere hvis du ikke ved det...

Når du skal sætte vat i din coil...så skal der ikke så meget i....der skal være så meget så man ikke bare lige kan hive det ud men det må absolut ikke sidde stramt....da du så kvæler den...sådan at der ikke kan løbe væske op og ind i coilen...

Det kan tage lidt tid at lige finde ud af hvor meget man skal bruge...

Man skal bare huske at hvis man kommer for meget vat i og kvæler tilførselsen....og da det er vat...ja så kan man risikere at brænde vattet af....specielt hvis man bruger mange watt...

Så når man hiver vattet igennem coilen....ja så skal man kunne mærke lidt modstand...ikke så meget modstand at det er svært at hive igennem...

Du kan se her hvordan det gøres bedst http://youtu.be/PT2bkmsNVmI?t=10m42s
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 22:16   #1923
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er ikke nogle knapper der rasler på min istick 30W, de er alle tre helt stramme...og jeg kan svinge den fra side til side, uden lyd fra knapperne.

Men det bliver spændende at få istick 50W på mandag.

Lige nu sidder jeg med en egrip'er - eller hvad den hedder - den giver sgu meget god damp, men duer naturligvis ikke til sub'erne..........den ligner en lille lommelærke, hehe...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 22:27   #1924
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så har du været yderst heldig med din istick 30 watt..

Alle de reviews jeg har set plus min egen istick 30...ja der rasler fire knappen...

Var det foresten bedre med en lavere nicotin styrke i den subtank mini @Helenekr..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 22:37   #1925
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JA!!! Det hjalp STRAKS at gå fra 0.5 til 1.2 coilen, og skifte 12 mg ud med 6 mg. Først dér kunne jeg dampe uden smerter

Jeg måtte så også bestille nogle nye væsker med 70% VG fra www.elekcig.dk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 22:52   #1926
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det var jo fint...så du kan få det til at virke uden det er for meget...

PinkMule holder Valentins tilbud her i morgen Lørdag og til Søndag hvor man kan få 20 % rabat...

Det link som findes i mailen (til jer som har fået mailen) hvor der står se alle tilbud ja det virker ikke.....her er det rigtige link http://pink-mule.com/PINK-VALENTIN-WEEKEND
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2015, 23:03   #1927
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg så det også lige, så jeg må ind og kigge om hun har noget jeg kan bruge i morgen, når tilbudet starter. Ville så gerne have et tubemod på de 30W, så jeg har lidt af hvert.....savner følelsen af SVD
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2015, 02:38   #1928
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg har fået leget med RBA delen på min subtank.


Den er godt nok lille den RBA..


det drillede lidt.. Dryhit.. fy for den..
prøver igen om nogle dage


Tillykke med din raske istick 30w .. 20 og 30w er kendt for at rasle.
den nye 50w rasler dog ikke.

det eneste der er, er at fireknappen skal trykkes lige på - og det er dét..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2015, 03:06   #1929
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg prøvede selv at vikle et par coils i dag, den første blev på 2.1 og fungerede perfekt, den anden blev på 0.9, men den tør jeg ikke prøve, da jeg har problemer med at dampe sub-ohm.....aner ikke hvordan se blev så forskellige, synes jeg lavede dem ret ens

Men smart at jeg bare lige kan prøvesmage nogle væsker på den måde.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2015, 10:49   #1930
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hehe. jeg skal også igang med at vikle.
men skal finde ud af hvad der gør, at man får 0.5 og under.

og så skal jeg øve mig i, at indsætte vat. det kunne jeg godt blive bedre til
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension