K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2015, 18:28   #1851
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Jeg scorede lige en istick 20W, Nautilus mini, 5 1.6 ohm coils og 2 stk 1.8 for 250 inkl forsendelse alder: 07/01-2015

Så nu har jeg både en 5ml og en mini




Og så kommer 50w snart på damphuen

http://www.damphuen.dk/mods/471-elea...tick&results=9

420,- er sku en god pris

gad vide om den kan findes billigere
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 19:51   #1852
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det var et rigtigt godt køb....jeg er så glad for min istick-20 og den kan holde strøm i flere dage.

Var det dig helene som maglede et mods, jeg så lige denne her................
http://octopusecig.dk/645-xpro-m50-v...vv-boxmod.html
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 20:11   #1853
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den istick på 50 watt....der har de virkelig fået opdateret tingene....

Fjederbelastet 510
Gevindet i 510 er lavet så de holder...
4400 mah...
og så prisen...
Den er et okay bud på et godt mod

Den der XPRO M50 V2 65WATT VV BOXMOD som du har linket til @Mand....

Der skal man lige have i tankerne at den bruger et stk 18650 batteri....og det kan udskiftes...men man skal skrue hele 4 skruer af i bunden af moddet før man kan få batteriet ud...

Så medmindre man gider den operation hver gang batteriet skal lades ja så skal man forberede sig på at man skal lade den via usb...

Efter deres sidste opdatering så kan man i det mindste dampe på den imens den lader via usb...det kunne man ikke før...

Den fås hos iøvrigt billigere hos dansk damp her http://danskdamp.dk/mods-med-vv-og-e...i-boxmod-p7887

Men men man skal nok lige sikre sig at dem fra dansk damp er opdateret til 65 watt...

For hvis den ikke er opdateret ja så kan man ikke dampe på den imens man lades den via usb..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 20:15   #1854
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ang den XPRO M50 65W så er der en der skriver følgende på fjæs:

Øv. Har lige købt mig en Smok Xpro m50 med opdatering til 65 watt. Men men men der er så sådan noget "power reduced" på den der gør den reducere watt efterhånden som batteri styrken daler. Det vil sige på er ny opladet batteri kan du vis du er heldig nå 3 på sug på 65 watt inden den reducere og allerede ved 90% strøm kan du ikke komme en dag over 40 watt og ved 60% strøm og ned efter kommer du ikke over 25 watt. Det er sku lidt skuffende


- Jeg glæder mig ihvertfald til at få købt den istick på 50w

Tak for info web
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 20:51   #1855
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja jeg tror også jeg lige venter på den iStick 50 watt....de har også ændret udseendet på den....

Plus man kan få de høje watt selvom batterierne er ved at være flade...

Usb stikket sidder øverst på bagsiden og ikke nede i bunden....så man kan oplade den imens den står op...(ja ja det sagde hun også i går )

Det skulle iøvrigt tage ca 5 timer at oplade 4400 mah ved 1 ampere....og man skal huske at der ikke er ladekabel med...mere hvis man ikke selv har et liggende..

Den er kun lidt større end den istick på 20 watt..

Vil man have et hurtigt kig på den kan man gøre det i denne video https://www.youtube.com/watch?v=y_m8Sjq2izk

Den skulle komme her i starten af februar...

Et must have er den delta 2 tank man kan se i ovenstående video....den skulle komme her i slutningen af januar... http://www.joyetech.com/product/delta2.php

Man kan både bruge færdiglavede coils og man kan bruge de coils man selv laver i den...sweet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2015, 21:23   #1856
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Fandt lige det her simple mod:

http://www.vapegear.co.uk/product/barebones

hehe
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2015, 23:37   #1857
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uha der er ingen sikkerhed overhovedet i det mod...og det er ikke særligt kønt...

Men det er selvfølgelig meget billigt hvis man i forvejen er til mekaniske mods...

Bruger man en alm tank med færdigkøbte coils til...ja så skal man rimelig langt ned i ohm før man får noget ud af det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2015, 21:17   #1858
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Se DR1 i aften. Kontant kl 21.

Debat om e-cigaretter
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2015, 21:23   #1859
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps skal helt sikkert se det men men men det er jo DR tv...og vi kender næsten udfaldet inden det bliver sendt...

Ecigs er farlige og alle børn bruger dem osv osv...

Jeg ved at DADAFO har haft talt med kontant....der kunne man jo håbe at de har kunne lægge en masse beviser til dem...

Spørgsmålet er bare om de så vil bruge dem eller om de bare lader sundhedsstyrelsen tale for dem..

Kan se at DADAFO har skrevet en del om den Kontant udsendelse i aften http://dadafo.dk/dr-kontant-undersog...retter_e-damp/
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2015, 21:42   #1860
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja det stikker godt nok af i alle damp grupper på fjæsen.

Det bliver virkelig et sølle program. Det ved jeg allerede på forhånd..
Jeg er faktisk blevet medlem af DADAFO som gratis medlem, for at støtte op omkring det.

De gør sku et godt stykke arbejde..

http://borsen.dk/nyheder/avisen/arti...8/artikel.html

fra sidste år godt nok, men stadig aktuelt

PS. bemærk mit nye profilbillede

- har forresten fået min nautilus mini og istick.. den er godt nok lille og samtidig fantastisk!
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension