K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2014, 23:56   #1581
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak Trex

Lyder fornuftigt med frugt om aftenen - jeg har fået blomme i madeira, det er det eneste frugt JEG har fået, hehe.

Efter jeg er begyndt at dampe på et gammelt ego-t batteri (der skal lades hver anden time!), er jeg blevet helt underlig i munden - og jeg har drukket vand! Det er som om væsken måske bliver opvarmet for langsomt, eller bliver suget ind for langsomt - der er ikke rigtig knald på tanken, så det hele bliver enormt ''fladt'' i smagen, og munden kan slet ikke klare det

Jeg troede helt bestemt jeg havde bådet spinner og to itaste vv, men næ nej, dem har sønnen nappet (lånt) som han kalder det, men jeg får dem tilbage på....Søndag

Det er en hel lidelse at dampe på det her LORT
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 01:06   #1582
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Øv. Helene sikke en møg dag kondoler

Det lyder som om at dit eGo batteri er ved at være dødt, hvis det skal lades så tit...

Hvis det så også er uden VV er det nok grunden til at det smager så underlig, du er jo vant til mere power på...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 01:52   #1583
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak jh

Ja, det er også 3,5 år gammelt - og det andet ego-t batteri jeg har, er lige så gammelt. Men nu fandt jeg sgu lige et mini batteri, så kom der knald under tanken, men den bliver kogende varm efter et par hiv.....iiiiihhhh

Det bliver i hvert fald godt at kunne dampe normalt igen i morgen aften!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 14:36   #1584
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu begynder det sgu at lysne dampmæssigt!!

Har netop modtaget den nye Trustfire oplader og fået sat to batterier i, indtil jeg lige får hentet den anden oplader på posthuset lidt senere. Og e-væskerne kom sørme også og dufter fantastisk - dem prøver jeg først når der er gang i mod'en, for ALT smager varmt, fladt og fælt på halv død ego-t.....

Bare lige en opdatering på dampkatastrofen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 15:21   #1585
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Dejligt at høre at det går bedre

Jeg har lige fået hældt nikotinlageret over på glasflasker, det er nu meget rart at der nu er styr på den side af sagen...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 15:32   #1586
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Tålmodighed lønner sig
Fik også brev i dag at posten har været her, jeg ved faktisk ikke hvad jeg venter på
lige Pt. er i gang med at flytte så det er ikke lige dampen der står højest.

Det er en super oplader du der har fået Helene, du sætter bare batterierne i og når de er
opladet så slår den selv fra...
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 16:30   #1587
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg skal lige høre hvilke bats, i bruger til jeres mods?

Dem jeg købte hedder Efest v2 High drain, og de er sgu ringe den ene har været rigtig dårlig fra starten af. Og man kan se at volten når den er opladet bliver mindre og mindre for hver gang de bliver ladet op

Så' har kig på disse i stedet for

http://1life.dk/product/aw-18350-2908/
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 17:40   #1588
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Jeg har 4 Efest 18650 som er vel 1½ år gamle, det ene er dødt, de tre andre kører fint, men jeg kan godt mærke at de ikke holde strøm så længe som da de var nye...

Jeg har også 4 Efest 16350, kan ikke lige huske hvor gamle de er, nok et årstid, de kører helt fint endnu...

Derud over har jeg nogle billige "ultrafire" og "tangfire" de kører faktisk forbavsende fint, men de er heller ikke så gamle endnu...

De der AW du linker til, har jeg ikke prøvet, men de er anbefalet af Provape, som laver Provari, så de skulle være "toppen af poppen" bare kik dig for, der er mange falske AW derude...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 18:11   #1589
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Jeg har 4 Efest 18650 som er vel 1½ år gamle, det ene er dødt, de tre andre kører fint, men jeg kan godt mærke at de ikke holde strøm så længe som da de var nye...

Jeg har også 4 Efest 16350, kan ikke lige huske hvor gamle de er, nok et årstid, de kører helt fint endnu...

Derud over har jeg nogle billige "ultrafire" og "tangfire" de kører faktisk forbavsende fint, men de er heller ikke så gamle endnu...

De der AW du linker til, har jeg ikke prøvet, men de er anbefalet af Provape, som laver Provari, så de skulle være "toppen af poppen" bare kik dig for, der er mange falske AW derude...
Jeg takker for svar, men mine er jo kun 14 dage gamle. Så de burde da sparke r.. Lang tid endnu.

Tror jeg vil prøve nogle AW 18500, de burde kunne klare en dag uden problemer.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2014, 18:18   #1590
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Jeg takker for svar, men mine er jo kun 14 dage gamle. Så de burde da sparke r.. Lang tid endnu.
Så er der fejl på dem, eller på din lader eller mod...

Citat:
Tror jeg vil prøve nogle AW 18500, de burde kunne klare en dag uden problemer.
Tja, det er endnu ikke lykkedes mig at få et 18650 (eller 2x18350) til at holde en hel dag...

Det kommer an på hvor meget og med hvilken V eller W man damper...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension