K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2014, 14:25   #1431
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det tror jeg også det er....men det kan også være PG i ikke kan tåle.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 15:24   #1432
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Ja eller måske for meget nikotin, den er nærmest blevet en sut har tænkt på om jeg skal endnu længere ned i nikotin, havde faktisk tænkt 6 mg da jeg kører på 12 mg nu, og det kan blive for meget ind i mellem.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 16:43   #1433
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Jh kunne da være sjovt, at teste det ved at stable dem en enkelt. For at se hvad forskellen er i forhold til en enkelt 18350.
Hvis du har 2 18350 kan du jo prøve... jeg oplever især forskellen, når batterierne er ved at være afladet, der falder ydelsen en del med kun 1 batteri, hvorimod med 2 er ydelsen den samme fra start til helt afladet...

Citat:
Nu skal jeg lige høre jer ikke rygere om noget her, både kæresten og jeg får udslet i ansigtet. Jeg får udslet og hun får bumser i hele fjæset, og helt å
Ærligt ligner vi noget der er løgn er det pga ryge stoppet? For jeg lagde mærke til at mit begyndte at komme da jeg satte mit cigerat forbrug ned.
Jeg har ikke oplevet flere bumser, der kommer en enkelt i ny og næ, men det gjorde der også da jeg røg...

Om det er rygestoppet, eller dampen er svært at sige, måske i, uden at lægge mærke til det, også har ændret spisevaner i forb. med rygestoppet?

Det kan også skyldes at jeres væskebalance er skæv, både PG og VG binder vand, så det kan tørre kroppen lidt ud, og især mærkes som tørhed i munden...

Så husk at drikke rigeligt med vand, også selv om i ikke umidelbart føler jer mere tørstige

Især PG er slem til at give mundtørhed, jeg er begyndt at bruge mere VG 80/20 istedet for 50/50, det har hjulpet en del...

En ekstra bonus er at VG giver mere damp

Det også være en bestemt aroma i ikke kan tåle...

Eller en kombination af flere af ovenstående ting...

Citat:
Eller kan det være for meget nikotin, for jeg damper meget for at holde mig fra smøgerne?
Jeg er 99.99% sikker på at det ikke er nikotinen, mit gæt er som sagt dehydering og måske ændrede spisevaner...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 17:33   #1434
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis det er nikotinen du/i får for meget af, så er der kontant afregning ved kasse ét med kvalme, hovedpine, hjerteflimmer osv....men det giver ikke bumser og udslet.
Men måske noget aroma i væsken, pg'en, eller nye spisevaner....

Den gang jeg stoppede med at ryge og begyndte at dampe, fik jeg længere varende hosteanfald, snot i næsen og øjenbetændelse - jeg tror simpelthen at en masse stoffer fra smøgerne kom ud gennem alle kanalerne.....det var rigtig ubehageligt, og varede et par uger!

Hvis man er i tvivl om man kan tåle sin væske, kan man tage en lille kontrolprøve på indersiden af armen, hvis huden begynder at klø eller hæve op, kan der være noget i væsken man ikke kan tåle. Bare en lille dråbe er rigeligt.

@jh
Lyder virkelig lækkert med den væske med 80% VG, mmmm
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 17:44   #1435
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Den gang jeg stoppede med at ryge og begyndte at dampe, fik jeg længere varende hosteanfald, snot i næsen og øjenbetændelse - jeg tror simpelthen at en masse stoffer fra smøgerne kom ud gennem alle kanalerne.....det var rigtig ubehageligt, og varede et par uger!
Det har jeg læst mange steder, og hver gang undret mig, altså man ryger lystigt derud af og der kommer ingen stoffer fra smøgerne ud gennem alle kanaler... men i samme sekund man stopper med at ryge, så kommer alle stofferne væltende... hmmm... mig ikke forstå

Citat:
@jh
Lyder virkelig lækkert med den væske med 80% VG, mmmm
Ja, det er rigtig go', dejlig fyldig damp, knap så kraftig smag, men den der er, er bedre, svært at forklare, med det lyder som at du kender det.

Det var først efter jeg fik fat i rigtig VG, uden vand, at jeg fik den gode oplevelse med VG...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:13   #1436
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Tusinde tak for jeres svar

Madvaner er ikke lavet om på, jeg syntes vi spiser alm og varieret som vi plejer. Vi drikker begge mere vand end alm, da vi godt er klar over at det kunne ødelægge væske balancen. Jeg vil tro jeg har drukket 1.5 liter vand i dag, så det burde dække min væske balance.

Vi prøvede Helenes test med dråber på under armen, og vi sad med det ca 6-8 min uden der var noget at se eller mærke, så begynder at tro det er pga vores ryge stop der laver rav i den
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:28   #1437
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
Det har jeg læst mange steder, og hver gang undret mig, altså man ryger lystigt derud af og der kommer ingen stoffer fra smøgerne ud gennem alle kanaler... men i samme sekund man stopper med at ryge, så kommer alle stofferne væltende... hmmm... mig ikke forstå



Ja, det er rigtig go', dejlig fyldig damp, knap så kraftig smag, men den der er, er bedre, svært at forklare, med det lyder som at du kender det.

Det var først efter jeg fik fat i rigtig VG, uden vand, at jeg fik den gode oplevelse med VG...
Nej, jeg forstod det heller ikke - og jeg forstod slet ikke hvorfor min hoste blev endnu værre!! Min læge snakkede om nogle fimrehår der begyndte at fungerer igen, og derfor gav ''krillerhoste''....men om det var sådan et ''pas jeg ved det ikke'' han bare forsøgte at underkende, ved jeg ikke

Men man tænker lidt, hvis ens vægge, lofter og vinduer er helt gul/grønne af tjære, så er ens indre nok også pænt medtaget - mine slimhinder i munden havde en forkert farve ifølge min tandlæge, pga rygningen. Men 4 mdr efter rygestop, var de helt lyserøde igen, og hun bemærkede det med det samme

Men kroppen er en finurlig maskine, og tobak er nok tilsat så meget, at det nok mere er kemi man ryger

Og jo, jeg kender alt til høj VG, jeg køber nogle væsker fra England med høj VG, en med kokos og en med mandler, og de smager jo ikke af alverden, men den smag der er, er bare SÅ GOD, fyldig, rund, mild, naturlig - og dampen er simpelthen så fyldig at man nærmest ikke kan se en hånd for sig, efter et par hiv - elsker de væsker!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:40   #1438
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
En anden mulighed er at det er noget psykisk, at man måske et eller andet sted savner sine smøger, og bliver ubevidst stresset af det... og det giver sig udslag i bl.a. flere bumser... nå, bare en teori...

Uanset hvad, så er der nok meget stor sansynlighed for at det går over igen, når krop og psyke har vendet sig til at undvære smøgerne...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:35   #1439
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jh tror da du kan have ret i at det kan være psykisk, kæresten har været ekstrem rastløs i dag og vrøvlet. Så tror sagtens det kan være manglen på smøger, jeg har også haft krise i dag. Men ikke i samme omfang som kæreste har haft, men jeg har heller ikke sluppet min ellert af syne hele dagen

Det pg i 80/20 i snakker om ,hvor kan man prøve det henne? Jeg syntes det lyder spændende
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 22:30   #1440
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Jeg er lost...

Hvad er PG??
Hvad er VG??

Har lige prøvet vores første laboratorie forsøg med PVG og menthol aroma... Hmmm... Ved ikke lige hvad jeg syntes..
Det smager absolut ikke som Pink Mule' færdig blandet menthol.
Gode råd modtages med kyshånd!! :-)
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension