K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2014, 13:06   #1351
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har selv gjort det, at jeg har lagt penge i en kasse dagligt, for de smøger jeg plejede at købe - det er også den kasse der bliver brugt til nyt grej, væsker og damp tilbehør.

Det eneste der er nedtur ved den kasse er, at pengene ligger her kontant, og at jeg ofte bestiller på nettet og derfor må bruge Visa/Dankortet eller Paypal, og jeg derfor roder lidt rundt i husholdningspengene og smøgkassen...

Men det er en meget fin måde at få sparet lidt op på, hvis man sidder lidt hårdt i det.

Mine første mods var Provari og Zmax, og dem købte jeg indenfor det første år jeg begyndte at dampe, som en slags klap på skulderen over, at jeg kunne holde snitterne fra smøgerne....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 13:34   #1352
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Vi skal også være god ved sig selv, nu hvor vi ikke ryger og tænk på alle de penge vi

spare hver dag....

jeg har lige bestilt en Zmax mini langt væk fra, så der går nok nogle uger inden jeg kan

svare på hvor god den er, men så har jeg det og glæde mig til.
__________________

Sidst redigeret af mand; 01-03-2014 kl. 14:55.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 13:41   #1353
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Helene er du holdt op med at bruge den Provari?

Jeg faldt over provari mini, syntes det er en rigtig fin størrelse, hvis man holder sig til original str batterier, og det er det jeg er udkig efter. Da jeg syntes at mange MODS er for store.


Mand: ang økonomien så er det vildt at se ens konto få det bedre og bedre jo mere man skærer ned på smøgerne, og det gør bare at man får mere lyst til at droppe dem
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 16:20   #1354
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mit Provari døde desværre efter en tur ned i en snedrive, hvor jeg først fandt det et par timer senere, dét kunne det ikke tåle!!! Og mit Zmax er ude og sejle (en kammerat har lånt det til sin jordomsejling), men både ham og Zmax burde komme hjem til sommer!

Provari er GODT!! Mit var et af de første modeller med en enkelt knap, men var stort og meget tungt - og så var jeg afhængig af, at ham der lånte mit Zmax, kunne lave nogle genesistanke til mig, for CE4'erne brændte fuldstændig røven af, når de røg over på mit Provari - så det var lidt bøvlet, men SUPER når jeg havde de rigtige tanke på lager!!

Mht styrke og smag, samt holdbarhed, så er itaste SVD altså helt på højde med Provari. Det er UDELUKKENDE designet det handler om - vil man give 1500 for dét design, eller måske 600 kr for et andet design, det er mere den det strander på.....for smag og damp er autentisk!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 18:31   #1355
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Har vi det ikke bare hyggeligt her på k10 og alt det snak om e cigaretter/damp,

her er tonen altid god og alle er så behjælpsom ....
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 18:53   #1356
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo mand, jeg elsker damp-trådene, her foregår det meste i øjenhøjde....og er man i tvivl om noget, så er hjælpen nær. Jeg er mest på de her tråde, når de er fremme - specielt nu hvor jeg sidder med 38,8 i feber og en influenza, så er energien kun til lidt sludder for en sladder, de tunge tråde må jeg hoppe over for nu.......fik du min pb, mand? Jeg kommer nogen gange til at trykke på noget forkert, så de ikke bliver sendt. Men jeg kan vist også lige tjekke udbakken.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 18:59   #1357
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja ja jeg har også svaret dig....det er da synd for dig Helene at du er sløj, er der måske en influenza epidemi over på øen..

tror vi alle har nogle svage punkter, jeg er heller ikke den store pc nørd,

men så er der nok noget andet jeg er godt sådan er vi mennesker
__________________

Sidst redigeret af mand; 01-03-2014 kl. 19:03.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 19:03   #1358
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næ, du har ikke svaret mig, så nu er det vist din dur til at trykke på en forkert knap

Og nej, vi kan jo ikke være lige gode til alle ting, men ved fælles hjælp, så går det sgu egentlig meget godt!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 19:21   #1359
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er faktisk rigtig rart...

Der er alt for mange steder på nettet hvor man blive kanøflet som ny damper...og hvor tonen er rigtig hård...

Men så er det jo godt at vi kan skrive herinde og hjælpe hinanden...

Netop det med at der er nogle ting man ikke er god til og så andre ting man er god til...ja hvis man blander de egenskaber mennesker imellem....ja så kan vi alle få hjælp på denne måde og dermed alle blive klogere på det vi gerne vil...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2014, 20:37   #1360
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg vil sige tusinde tak til jer alle for hjælpen, og som der bliver sagt. Så er det dejligt man ikke bliver jordet pga man er rookie, og har en masse begynder spørgsmål, det gør også at man altid kommer glad tilbage her til

Jeg var heldig idag, at jeg kunne lave en hustle aftale med Per der ejer vape4you om at komme over og handle i eftermiddag. Så der blev købt et SVD kit, 1stk lader. 2 stk 18350 bats. Og en ekstra iclear 30s.

Så det kunne ikke gå hurtig nok med at komme hjem og teste dyret, begge bats blev ladet og dyret blev startet op, hold nu kæft hvor kører den bare godt! Den kan lave så meget damp, at kæresten kan blive væk i tågen hidr hidr også smager den ikke brændt!

Hvis den bliver ved med at performe på samme måde, ja så er jeg dælen dulme en glad mand. Jeg føler ikke mere smag, men en mere fyldig smag og det føles meget konstant når man damper på den.

Per havde desværre ikke rigtig noget væske jeg kunne lide ( er åbenbart kræsen ) jeg prøvede rigtig meget, fra tobak, dvs frugt, lakrids osv uden held. Fandt dog en jordbær der kunne gå, men det vil jeg ikke have i min 30s tank. Det vil jeg bruge i min evod tank

I morgen skulle min egen dealer gerne være hjemme, så jeg kan få det Royal jeg plejer at dampe og i 12 mg. Så jeg tør ikk fyre den af på min nye SVD da jeg kun har 18mg væske til den desværre

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvilke tal i damper på med jeres SVD og iclear 30?

Så vil jeg da lige takke igen for hjælpen, til at finde den rette MOD til mig. Jeg er ret sikker på jeg har ramt rigtig her
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension