K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2014, 22:53   #1281
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har også handlet meget hos Fasttech.com men må nok siger her på det sidste har det ikke gået så godt med at få mine vare,

tror nok de har sendt dem, men de forsvinder på den lange rejse....men som web siger, så går det godt de fleste gange,

og til de priser så kan man lide et tab ind i mellem, men det er sgu træls når man har ventet i 1 mdr eller mere på lige det man mangler.

Og igen lad for guds skyld være med at købe deres væsker selv om prisen er kanon god,

du ved ikke hvad der er blandet sammen....
__________________

Sidst redigeret af mand; 21-02-2014 kl. 23:12.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 23:24   #1282
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Tror bare det er bedst at jeg bestiller fra en dansk forhandler. Jeg vil jo helst gerne kunne modtage pakken inden 5 arbejdsdage

Det med at jeg har ødelagt tråden, ja jeg er en kejle til sådan noget. Men jeg er ikke lige frem god til at arbejde med hænderne, udover at skrive på et tastatur

http://www.kc-smoke.dk/e-cigaret/5-c...dual-coil-kit/

sådan en her: http://www.kc-smoke.dk/e-cigaret/43-...rotank-3-coil/

Hvad betyder det at gå fra en alm pro tank 2 til en pro tank 3 (3'eren er dual coil)


Edit: 3'eren virker ikke på 2'eren.
http://www.reddit.com/r/electronic_c...the_protank_2/

Jeg leder videre efter en dansk forhandler

Sidst redigeret af Bodrum; 21-02-2014 kl. 23:28.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 23:30   #1283
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Når man kigger rundt om på nettet ja så er der bare rigtig mange advarsler imod at handle der....

Så det skal man selvfølgelig tage med når man vælger om man vil eller ej...handle der...

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lægge linket på....men igen....jeg regner med at folk godt selv kan finde ud af om de vil tage denne chance eller ej....hvilket også var derfor jeg advarede om det i indlægget...

Det samme hvis man køber ting derinde...ja så skal man altså ikke regne med at det er originale ting man får...

De kopiere alt og sælger det billigt...og mange ting er altså noget skrammel....andre ting er okay...

Lige for prins Knud...

KØB ALDRIG JERES VÆSKE DER

Dansk forhandler...protank coils...15 kr er det billigste jeg kan finde http://www.ecigz.dk/coils/128-protank-coils.html
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 23:38   #1284
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Måske sku jeg prøve en ny slags clearomizer... Time for a refreshment..

hvilken bruger i?
Det skal være kompatibelt med et Vision Spinner 1300 mAH batteri.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 23:55   #1285
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt bruger jeg hvis det skal være sådan en al tank hvor man kan købe coils til....en iclear 30 S

Den er her http://www.vape4you.dk/iClear_30S_Du..._11023726.aspx

De får også lidt billigere som iclear 30....altså uden det S

Den er her http://www.vape4you.dk/iClear_30_Dua...8_9514575.aspx

Dem er der mange som synes er gode og bruger...så det var måske et forsøg værd...

Du kan evt også går ud fra hvad de ekstra coils koster og så vælge en tank ud fra det du vil betale for coils når du skal bruge...

Husk lige at jeg har ikke tjekket om de fås billigere andre steder...så lur lige rundt om for at se om de kan det..

Du kan se plast tanke her http://www.vape4you.dk/category/tanke

Glas/pyrex tanke her http://www.vape4you.dk/BEHOLDER_I_GL...9_2149063.aspx

Men igen...tjek priserne ud rundt omkring for der kan tit være en del penge at spare..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 01:17   #1286
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er blevet helt VILD med de iClear 30 tanke - jeg har så kun prøvet dem med væger fordi de kom med sammen med mine nye MODs - men HOLD OP de er gode! Og det var meget sjovt, for det var Web der anbefalede dem, og da jeg besluttede, at NU skulle jeg prøve dem, så jeg at det simpelthen var dem der hørte med i mine bestillinger

Nogen der for resten kan give et lille hint om levetiden på de iClear 30 tanke?

Jeg kører nu på 3 dag på samme tank, og har dæleme fået tømt nogle tanke. Og den kører upåklageligt endnu. Dog damper jeg lidt på mine CE4'ere når jeg ligger i sengen om aftenen og læser, med et lille spinner batteri....

*Har nu fundet et miks der fungerer - halv tank af den super tobak jeg har på prøve, og et lille skvæt vanilje, og vupti, jeg har en rigtig lækker ''RY4'' som ikke er for stærk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 01:50   #1287
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske Mand har en ide om en ca levetid for de coils til en alm iclear 30...jeg ved at han hellere vil bruge dem end 30S...

Jeg har kun prøvet iclear 30S...og de er bare super...og leve tiden er fantastisk...

Jeg vasker mine coils/brænderen der sidder inden i ca en gang om ugen...og jeg kan have dem i ca 3 til 4 uger pr stk...

Det skal siges at jeg damper meget på dem...selv om det ikke er de eneste jeg bruger...

Men det er jo i stor grad afhængigt af hvor meget man damper pr dag....hvor lang tid de holder....

Ja og så selvfølgelig hvor varmt man damper...

Hvis man er typen der har sine volt på 5.5 eller watt på 12 - 14 stykker.....ja så holder de nok lidt kortere tid...

Men på normalen ca volt 3.8 - 4.0 eller watt 6 - 8....ja så holder de optimalt...

Men det kan altså godt svare sig lige at pille coilen eller brænderen ud og lade rigtig varmt vand løbe hen over den i et stykke tid....og så lige lade den ligge og tørre...

Jeg plejer normalt når jeg har vasket den ene at sætte en helt anden i som jeg så bruger ca en uge....og så skifter dem ud på den måde...

Så til mit forbrug og dem fra iclear 30S ja der holder de ca en måned...og da jeg giver ca 10 kr for en brænder til min 30S ja så er der virkelig god økonomi i dem....

Men jeg ved at Mand bruger de alm iclear 30....så han kan nok bedre svare dig...

Man skal bare huske at der kan være nogle ind imellem der bare ikke er gode....

Jeg havde feks en CE4 lige da jeg startede med at dampe...ja den holdte hele 3 minutter...og så ville den bare ikke mere...og det var endda på et helt alm ego t batteri uden regulering...så det var ikke engang fordi jeg selv havde kørt på for højt blus...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 02:00   #1288
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Jeg har købt masser hos Fasttech, indtil nu er alle pakker dukket op, nogle få var et par måneder undervejs...

Husk toldgrænsen på 80 Kr.

Væsker med nikotin skal man holde sig fra at købe der, der vanker en pæn stor bøde hvis de bliver snuppet i tolden, og man aner ikke hvad der er i væsken....
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 08:50   #1289
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja jeg bruger jeg også iclear30 Helene og jeg syntes det er den bedste tank jeg har prøvet,

den har det rigtige sug ( lidt hårdt ) som jeg gerne vil have, da jeg syntes det giver den bedste smag...

Ang. leve tiden på coil, så kan de svinge fra få dage til 3 uger, og igen alt efter hvor meget man damper og på hvilken volt/watt.

jeg syntes iclear30 er lidt tørstig men det er nok pga. der er 2 brændere..... men den giver en utrolig god smag.

Jeg har også prøvet iclear30s men den var så ikke noget for mig, men sådan er vi så forskellig (heldigvis) min kone bruger Viva nova og det syntes hun er det bedste.
__________________

Sidst redigeret af mand; 22-02-2014 kl. 10:02.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 14:11   #1290
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg er også gammel Viva nova fan, men må altså sige, at de iClear 30 er tanden bedre - igen, i min smag!!

Nå, men dejligt der kom et godt bud på både 30 og 30S, så har jeg også helt styr på det, men jeg vil da prøve 30S også. Går ud fra, at det er det samme som med CE4 og CE5, når man taler coils og heads.........hvilket jo også giver meget god mening.
Jeg har så altid været mest til CE4'erne...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension