K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2013, 00:12   #1131
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det må næsten være det mand mener.....

Enkelt coli og dobbelt coil - det er brænderen. Den ene har én brænder, den anden har to, også kaldet dual coil - dobbelt er dobbelt så godt, hehe.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 00:49   #1132
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det var jeg også kommet frem til....men nu var det mere om 2 coils er bedre en en...

Som jeg har læst rundt omkring så kan de fleste bedst lide dem med 1 coil i....

Men hvad er forskellen..det var mere det jeg var ude efter...holder de længere...eller giver de bedre damp eller måske smag...

Der er vel en mening med at lave dem med to coils...skulle man tro...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 01:16   #1133
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Hmm... Har været på damp, sådan on/off, i 3 uger, inden jeg tog beslutningen, for 4 dage siden og kun damper...
Jeg startede med www.xsmoke.dk. De ligner analog, men holder ikke rigtigt batteri, max en dag.
Så jeg tog mig sammen, efter at have læst noget af denne tråd, og har nu bestilt hos www.pink-mule.com.

Så nu glæder jeg mig, som et lille barn juleaften, til pakken kommer....

Tak for denne tråd!!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 03:20   #1134
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Velkommen til frubipolar...

De ecigaretter der ligner alm smøger....de er ikke meget bevendt....ihvertfald ikke hvis man kigger rundt på nettet og lytter til hvad alle andre siger...

Jeg var også på dem...selvom det godt nok er nogle år siden....men de er slet ikke det samme som hvis man får et par ordentlige batterier og en ordentlig tank på...så er det bare at finde den smag du kan lide...

Så du kan rolig glæde dig til din pakke kommer...det bliver en ny fornemmelse for dig....

Hvad har du bestilt hos mulen...måske du har et link eller to så vi andre kan følge med...

Hvor meget plejede du at ryge da du kun røg alm smøger...

Det er jo ret personlige spørgsmål...så du skal kun svare hvis du har lyst til det...

Ja jeg startede også ud fra denne tråd....så den har da gjort en hel del godt....og det er jo bare dejligt...det var en super god ide ham @mand fik da han startede den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 07:47   #1135
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ups. 100ml ren Nikotin er det jo ikke desværre, udtrykker mig lidt dumt nogle gange

web mangler du PG eller VG så har esug det til 59kr. de fås i styrken 18-24-36mg.

Ang. coil så er det som helene skriver, men husk en dobbelt coil bruger meget mere strøm end en enkelt coil, ( det siger vel sig selv)

syntes ikke den holder længere tid, den giver mere damp, prøv da at købe en Iclear16, om den er bedre vil jeg lade være op til den enkelte at bedømme.


Jeg har en kammerat som kun vil bruge disse her atomizer http://www.kundamp.dk/index.php?rout...&product_id=66 han syntes det er de bedste,

og jeg hader dem, syntes de smager af plastik, det fortælle bare hvad en syntes er godt, syntes en anden ikke dur.

Jeg kan ikke fortælle dig forskellen på ce5 og ce6, jeg har dem begge på lager

og der er ingen forskel som jeg kan se det,

men de kan skelles ad, og det syntes jeg er meget praktisk,

men de har så bare den svaghed at de bliver også utætte ved samling.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 12:52   #1136
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Jeg har bestilt:
http://pink-mule.com/startsaet/kom-i...-1300-sort-kit
Og:
http://pink-mule.com/rygevaesker-til...NG-MENTOL-16MG

Jeg røg tidligere look menthol og røg mellem 15-20 om dagen...
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 15:40   #1137
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser

Ang. coil så er det som helene skriver, men husk en dobbelt coil bruger meget mere strøm end en enkelt coil, ( det siger vel sig selv)
En dualcoil bruger ikke nødvendigvis mere strøm end en singlecoil, det afhænger af den samlede modstand (Ohm).
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 15:42   #1138
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Du har ret jh, men mit batteri drænes hurtigere med dualcoil.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 15:55   #1139
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jh Se meddelelser
En dualcoil bruger ikke nødvendigvis mere strøm end en singlecoil, det afhænger af den samlede modstand (Ohm).
Lige præcis, og har man et batteri med variabel volt, så kan dualcoil holde længe - er min erfaring.

I det hele taget er det godt med variabel volt, for begynder man at få snerten af fx brændt smag, så kan man skrue ned og give sin tank ekstra levetid - det er også min erfaring
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2013, 02:43   #1140
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
En Dual coil burde vel heller ikke holde længere...ihvertfald ikke ifølge min logik....da der jo bliver fyret op under begge coils på samme tid...

Selvfølgelig vil man kunne forsætte selv om den ene coil stopper med at virke...vil jeg tro...

Jeg tror at du vil blive rigtig glad for det sæt frubipolar....det er dejligt at man ikke skal lade sine batterier hele tiden og det kan holde en hele dag af gangen....og det vil de batterier du har formentligt...

Ja Helene...variabel volt batteri er noget der virker...for man kan virkelig lige få ramt den smag og varme man ønsker...

Jeg forsøgte mig igen med min nye Aspire BBC tank...og denne gang startede jeg som de fleste forslår med at sætte mit batteri på 3,3 volt...og så gik jeg langsomt op...og da jeg nåede præcis 3,8 volt....ja der fik jeg det bare som jeg gerne vil have det...og der er ret stor forskel på 3,3 til 3,8 selv om man ikke skulle tro det...men det giver mere varm damp og et bedre halskrads...

Skruer jeg den højere op...ja så begynder den at smage meget anderledes og bestemt ikke bedre...

Jeg har været heldig indtil nu at tanken ikke lækker som den gjorde i starten...

Uden at vide det 100 % så tænker jeg at det måske bare er mig der bedre har lært at suge mindre men meget længere på den....og det gør at coilen ikke oversvømmes...så det kan komme ud af lufthullet som det gjorde før...

Jeg har da fundet ud af at man skal gøre det meget anderledes end når man ryger på en alm smøg....

Jeg hev altid igennem da jeg røg de alm cigaretter....og gør jeg det når jeg damper....ja så vil den engang imellem oversvømme og derved lække...men hiver man mindre i den men længere tid....ja så er det helt perfekt...

Hvordan gør i andre....trækker i dampen direkte ned i lungerne eller trækker i dampen ind i munden først og så ned i lungerne??

Jeg gør det sidste...først ind i munden og så først derefter ned i lungerne...jeg ved ikke om det gær den store forskel....men hvordan gør i?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension