K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2013, 16:31   #1091
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Når jeg på et tidspunkt skal ud og have et mod...ja så bliver det enten itaste 134 eller en provari v 2.5

Men det kommer selvfølgelig an på hvad der når at komme af nyt imellemtiden...

Indtil videre ja så klare jeg mig med det jeg har....de er jo dyre de mods.....indrømmet at man kan få dem billigere end dem jeg har sat ind herover...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 16:45   #1092
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Husk web når du ser på Mods, se efter vægt og hvor lang de er,

det er lidt træls at side med en mursten i hånden som er lige så lang som en flagstang,

jeg ved itasten 134 er meget tung,

den anden du har fundet er også toppen af poppen, den vil jeg sørme også gerne have.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 16:49   #1093
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Provarien er lige så tung som itaste 134....

Men det er meningen....jeg vil gerne have en der vejer meget...som er nem at holde fast i...og som samtidig kan stå fast når man stiller den fra sig...

Jeg tror dog at provarien står bedre fast når man stiller den fra sig end den anden...

Men okay de er ret dyre...men hvis det er noget man bruger tit og man så samtidig tænker på hvor meget man spare på de alm cigaretter man ikke ryger...ja så er det jo ingen penge....under en måneds forbrug af alm smøger for mig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 16:51   #1094
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå men det er også en lækker tank du har fået dig der Web, den fungerer bare og giver god smag og damp for alle pengene....

Selv har jeg været UTROLIG glad og begejstret for denne her selvom den nok er lidt maskulin:

http://moffe.dk/epages/Gulv_Og_Maler...%202.0-0006%22

Men bare ved at kigge lidt rundt på de danske sider, kan jeg se at de er begyndt at blive MEGET billigere både med væske og grej generelt - før i tiden tog de jo rask væk 60 kr for 10 ml rygevæske...

Jeg ville nok vælge Provari'en frem for iTasten!!

PS
Zmax skal man heller ikke kimse af!

Sidst redigeret af Ninja; 02-11-2013 kl. 16:58.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 17:01   #1095
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man skal altså se sig for når man køber grej til det her damp....for der er da virkelig stor forskel på priserne....selv bare i de danske butikker...har lige fundet ud af at jeg har givet 35 kr for meget for mit nye batteri...

Så jeg skal da lige have lært at se rundt omkring inden jeg køber mere grej...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 17:04   #1096
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, den tror jeg vi alle har været igennem, og har lært på den hårde måde, at det kan betale sig at søge på flere sider - og også at huske at se hvad portoen er, for der er også MEGA forskel. Faktisk kan en god besparelse, gå lige op med differencen på portoen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 17:10   #1097
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Ang. porto er EBNferro.com bare super, der er fri fragt, rimelige priser, godt udvalg og hurtig forsendelse.

Og super service, de havde sendt mig nolge VIVI coils med forkert Ohm, efter en mail, sendte de straks de rigtige og en frankeret kuvert til at retunere de forkerte.

Bare en skam deres side er så uoverskuelig.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 17:12   #1098
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også handlet MEGET hos Ebnferro og været fuld tilfreds - også dejligt at man kunne få vist siden på dansk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 17:16   #1099
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare se forskellen på den samme mod iTaste 134 og her iTaste 134

126 kr sparet og der er fri fragt på den billige

Den dyre skal der lægges 50 kr på i fragt...

176 kr er da en del at spare på nøjagtig samme produkt...

Dem må jeg da lige tjekke ud @JH
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2013, 18:02   #1100
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja Moffe har engang i mellem nogle fede tilbud - selve forretningen ligger vist i Roskilde.

Men hans porto er vild, hvis man kun skal have et par småting. Men er gratis hvis man handler stort/dyrt.
Jeg har handlet en del derfra og har været yderst tilfreds.

Det er altså et FEDT design den iTaste 134 har!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension