K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2008, 20:04   #101
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 18
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Til Boy 84

Nå Boy 84. Nu får du liiiige en historie fra de varme lande, selv om jeg først lige må spørge dig om du har fået printet begæring om aktindsigt ud på papir fra http://www.K10.dk/media/aktindsigt.html? Den du skal aflevere til Borgerservice. Og har du fået printet denne besked ud:

Citat:
Til (sagsbehandlerens navn)

Som du ved har jeg nu igennem et år været boligløs, derudover har jeg massive psykiske problemer og går nu hos en psykiater som min læge har henvist mig til.

Der er ingen tvivl om at min psykisk tilstand bliver forværret af min situation som boligløs.

Jeg vil gerne hurtigst muligt (når du har sendt mig aktindsigten så jeg kan se hvad der er nedskrevet om mig ) have et møde med dig, jeg ønsker på dette møde at der bliver lavet en plan for mig og min fremtid i form af en arbejdsevnevurdering som jeg ikke erindre er blevet lavet på mig.

Jeg er klar over at kommunen forventer af mig at jeg finder mig et arbejde og at jeg derefter klare mig selv, men nu forholder det sig sådan at jeg har en del barriere i forhold til det at arbejde ikke mindst min psykiske tilstand og det at være boligløs dette har jeg før forgæves prøvet at oplyse kommunen om uden nævneværdigt resultat.


Derudover er der en del ting jeg mangler at få afklaring på, kommunen har tildelt mig en kontaktperson (her må du selv lige skrive hvilke og hvorfra det er du har en kontaktperson) jeg er oplyst om at jeg har denne kontaktperson frem til Januar og det er endnu en ting der optager mig og stresser mig meget, hvad skal der ske efter Januar hvor vil jeg stå i forhold til økonomi og fremtid ?


Jeg ønsker at vide hvordan kommune og jeg i fællesskab kan hjælpe mig tilbage på ret køl.

Så jeg ser frem til at modtage min aktindsigt inden for 10 dage samt et møde med dig og evt min kontaktperson.
Citatet er det du skal sende til din sagsbehandler.

Du skal have kvittering for begge skrivelser, så du er sikker på at de ikke sylter din sag.
Hvis du ikke får afleveret begge ting sker der ikke en skid fra kommunens side. Så du er nødt til at aflevere dem begge som det første du gør.

Historien fra de varme lande får du i det næste indlæg jeg kommer med (jeg er allerede i gang med at skrive det til dig).
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 20:06   #102
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 18
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Til Boy 84

Hej Boy.

Nu er vi her. Glæder os til at høre hvordan det er gået i dag.

Sidst redigeret af Hyanna; 01-10-2008 kl. 21:34.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 20:34   #103
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Viper er rigtig godt på vej
Hej Boy 84

Vi venter stadig min ven, hvor er du?

Knus Hyanna og Viper

Sidst redigeret af Viper; 01-10-2008 kl. 21:32.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 22:15   #104
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 17
boy 84 er ny på vejen
hej Hyanna og Viper er desværre først kommet på nu sorry . men fortalte min læge at han skulle sende det brev til sagsbehandeleren,, om jeg ikke kunne leve sådan her mere og måtte havde ro på så jeg fik mine penge og et sted at bo og det ville han gøre i denne uge. nej printer det hele ud i morgen det har jeg mulighed for ...
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 22:34   #105
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Viper er rigtig godt på vej
Hej Boy 84

Undskyld at jeg lige var lidt længe om at svare. Hyanna er syg.

Det lyder S.... godt at lægen vil skrive det, men hvad med din kontaktperson? Var han ikke med i dag? Hvad har han tænkt sig at gøre?

Knus Viper

Sidst redigeret af Viper; 01-10-2008 kl. 22:39.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 22:38   #106
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 17
boy 84 er ny på vejen
det er bare i orden , nå det var da ikke så godt men er her nu hvis du har tid ??
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 22:42   #107
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Viper er rigtig godt på vej
Boy oh Boy

Ja jeg har tid. Fyr løs.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 22:55   #108
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 17
boy 84 er ny på vejen
okay snakket lige med min kontaktperson i dag og fortalte ham jeg var ved lægen og havde en snak om mine problemer og han nok skulle sende noget til sagsbehandleren så jeg kunne få noget ro på med mine problemer , han sagde det var godt at lægen ville skrive det,og han snakket med min sagsbehandler om at jeg mååtte havde ro på og noget mere fast for mig så jeg ikke gik og tænkte sådan hele tiden . og så sagde han er jeg gik til de samtaler ved psykiater,, det hun sagde var at hun håbet det kunne hjælpe mig at gå der 1 gang om ugen af 12 samtaler og vi måtte se hvad der skulle ske efter der hvordan jeg havde det om det hjælper og sådan. min kontaktperson sagde jeg skulle printe det hele ud der er blevet skrevet herfra da jeg fortalte ham om siden.. fandt du ud af noget med hensyn til bolig ??
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 23:07   #109
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Viper er rigtig godt på vej
Smile S.... godt Boy.

Først vil jeg lige fortælle dig at Hyanna på trods af at hun er syg følger med. Jeg mener, kan du forestille dig Hyanna stående ude ved tønden: RÅBE RÅBE, ØRLE, RÅBE RÅBE, ØRLE.

Nej, det er ikke sjovt og så jo, alligevel, You know?

For nu at komme tilbage til dig.

Godt at du kan printe ud i morgen, for det er enormt vigtigt. Men nu vil jeg faktisk spørge dig om du kan finde ud af det med private meddelelser her på siden? Kan du ikke det, så skal vi nok fortælle dig hvordan. For vi har noget vi vil fortælle dig som andre helst ikke skal se.

Bare rolig. Der er ikke noget galt, men det er for at vi bedre kan snakke sammen uden lige så lange pauser.

Hyanna og Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 23:10   #110
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 17
boy 84 er ny på vejen
nej kender det ik
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension