K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2013, 21:26   #11
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Tak Enteneller Jeg skal ud at Svømme Det bliver godt gøre noget godt for mig selv når. Jeg skal og i form igen. Det eneste jeg skal huske i svømmehallen er at jeg skal være ud kl 14,00 Jeg er og A menneske så det er helt fint med mig kom lige til at svømmehallen hjemmeside. Jeg arbejder meget på at tage en dag af gangen. fx lover jeg aldrig at jeg vil lave kage en bestemt dag jeg kan godt love at jeg laver kage efter jul en gang så er det op til mig selv hvornår jeg laver den. Hvornår lærer at jeg ikke er skyld i mit handicap det er med født så jeg har ligesom haft det hele livet
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 10:18   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja, jeg kender også den med at tage munden for fuld og planlægge noget som man så i sidste ende ikke orker. Det har taget år at prøve at koordinere ikke at love for meget og der skal stadig hele tiden tilpasses.

Det sværeste har været denne tilpasning når man har børn for så har man lige lovet at de kunne bage en kage f.eks. Og selvom de selv kan gøre det, så er man jo lige med indeover og kan så tage resten af eftermiddagen på sofaen for det koster jo også desværre.

Det er en lang process at lære sig selv og sine grænser at kende, men det kan jeg jo høre at du kender alt til allerede. Det kan komme bagpå mange at det ikke bare går så meget lettere når nu man ikke har det arbejde man skal op til. Det bliver frihed under ansvar og stadig er der ting man skal sige til og fra overfor. Dejligt at du kan komme igang med at svømme, jeg har også min træning, det er vigtigt at vi har noget vi interessere os for og som er godt for både krop og psyke.

God træning.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 11:34   #13
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Nå må hellere komme med en opdatering. Det gik ok på sygehuset alt er som det skal være. Fik en tid ved egen læge dagen efter altså torsdag til bp der blev taget bp for næsten alt muligt. Så må mandag skal jeg der end og ha svar på bp håber det kan give svar på hvorfor jeg ikke rigtig kommer mig efer op. Den mulighed som tandlægen minde var langt ud er kommet end varmen igen. Ellers er der ikke sket så mange ting.

Når jeg har sagt mit arbejde op og ved Arbejdsgiveren det også er bare så godt at jeg kan være syg uden at tænke på andre end mig selv nu. Jeg spiser og er ved computeren og sover det er ved jeg laver løbe af en dag når jeg ikke skal noget og det passer mig helt fint.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 11:38   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Vej86,

Dit "nye liv" vil med sikkerhed også give din krop bedre lov til at restituere efter operationen..

Dejligt at man kan nyde det ikke at skulle noget ikk? Bare det at være og have tid til at gøre det man vil og ikke vil/har brug for er en gave i sig selv.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2013, 11:45   #15
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg er faktisk overrasket over hvor dan jeg har det med det når jeg var så også lige ved tandlæge samme dag som jeg var til lægen. To akutte ting på samme dag godt jeg bor i en stor by med gode busforbindelser lige nu hvor jeg ikke cykler rundt.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
Stoppe praktik når der ikke er jobmulighed? bruger2013 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 29 02-04-2013 08:15
skal skal ikke tvungen behandling Dyrmose Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 19-03-2013 03:37
kommunen kan ikke finde praktik plads ette74 Alt det andet 7 03-03-2012 09:21
Skal, skal ikke søge fleksjob? frkhansen Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 29-08-2011 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension