K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2014, 18:52   #11
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
I er nogle skattebasser TAK, nu har jeg noget at arbejde videre med og give til familien.

Pop jeg tænker det samme... man skal overveje den løsning grundigt.

Jeg snakkede lige med søsteren (hende jeg spiller med) og hun fortalte at damen netop er ekstrem autoritetstro og LANGT fra er typen der siger fra eller banker i bordet.

Jeg fatter stadig ikke at det er tilladt at tryne den slags mennesker bare fordi de kan... jeg troede jeg havde vænnet mig til at det ER sådan, men, tja måske det er fordi det er MIN ømme tå de jokker på??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2014, 10:02   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Den raske partner bør også have retten til lidt fritid,opladning,så fattig er Danmark vel ikke ,ellers må man slå på at nu kan man ikke selv klare både job og pasningen mere,forslå weekend aflastning,så kan det være de kan se besparelsen i at yde noget hjemme hjælp.

Det lyder til der er brug for at der smides om sig med de rigtige pargafer og at nogle banker i bordet,for det lyder til at nogle sover.
Men stol aldrig på en medarbejder der lige tefældigvis tager telefonen i recepitionen .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2014, 20:30   #13
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
C.l.e.o. Jeg har givet dem et forslag til en skriftlig ansøgning og har lavet den ret bred, dvs jeg beder om at der bliver taget stilling til hele kap 16 i servivceloven og henviser til § 5 i retssikkerhedsloven. Samt har skrevet det sådan at kommunen har en frist på 7 dage (en uge) til at få reageret skriftligt... og efterfølgende beskrevet hvordan de ageere ved ved manglende reaktion (anker afgørelsen om ikke at tage stilling)

Jeg mener selv jeg har været "alt" i gennem med besidder optage fagforening aflevere mod stempel/underskrift køre egen sagsmappe osv osv. Og så har de fået min tilladelse til at ringe hvis de mener jeg kan hjælpe dem med noget... og selvfølgelig skrevet at selve loven er jeg ikke inde i, det er kun arbejdsgangene jeg kan hjælpe med.

De har fået et ton af links (inklusiv k næsten alle her i tråden, og selvfølgelig ) vejledningen til kap 16, hvilken jeg opfordre dem til at få læst ol relevant.

Lige nu mener jeg ikke jeg kan gøre mere for dem, andet end krydse mine små fingre for at de tør, og at de får gang i noget fornuftigt... jeg har ikke overskuddet til at sætte mig grundigt (nok) ind i det pt, men lidt har også ret hvis de vil tage imod... vil de ikke, vil de nok heller ikke selv om at jeg så havde overskuddet til at sætte mig ordentligt ind i det.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2014, 22:44   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lum du kan jo ikke gøre mere end du kan hjælpe med det du kan...og det skal de da være rigtig glade for...hvilket de sikkert er...der er mange som ikke har nogen i nærheden til at hjælpe...

Så må det klart være op til dem selv om de "tør" "vil" gøre som foreslået...

Men de skal være glade for at kende dig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2014, 23:47   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Lige nu mener jeg ikke jeg kan gøre mere for dem, andet end krydse mine små fingre for at de tør, og at de får gang i noget fornuftigt... jeg har ikke overskuddet til at sætte mig grundigt (nok) ind i det pt, men lidt har også ret hvis de vil tage imod... vil de ikke, vil de nok heller ikke selv om at jeg så havde overskuddet til at sætte mig ordentligt ind i det.
Super flot, at du har overskud til, at hjælpe dem.

Vi skal huske på, at vi kan ikke hjælpe alle.

Min erfaring er, at nogen tager imod vores råd med kyshånd, og så er der andre, hvor vi næsten skal gøre det hele for dem, altså skrive ansøgningen, aflevere ansøgningen, skrive anken og aflevere den.

Og så er det op til os selv, at vurdere hvor meget af os selv vi kan give. De fleste af os har jo vores eget at slås med, og skal også kunne klare vores eget.

Pas på dig selv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2014, 10:55   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Man kan hjælpe det man kan og magter,så kan man ikke gøre det bedre,jeg krydser finger med jer og at det kommer til at gå som det bør gøre .
Og ja husk at passe på dig selv LUM
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension