K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2017, 10:58   #1
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Endnu en borger møder virkelighedens Danmark

Læs kronikken her fra JP fra den virkelige verden.

Sæt dig ned, kom i balance, træk vejret dybt, læs så:

http://jyllands-posten.dk/debat/kron...til-at-betale/

Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2017, 04:26   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Læs kronikken her fra JP fra den virkelige verden.

Sæt dig ned, kom i balance, træk vejret dybt, læs så:

http://jyllands-posten.dk/debat/kron...til-at-betale/

Det er dog den bedste men også samtidig den værste historie jeg indtil dato har læst.
Der er så mange herinde der er gode til at linke, så for de der evt. har kræfter burde kronikken sendes til samtlige politikere på borgen, i regionerne og kommunerne.

Allerede mens jeg arbejdere oplevede jeg groteske forhold, når en af beboerne blev udskrevet fra Herlev Hospital til genoptræning. Det var allerede fra 1995- 2000 ca.

Hospitalet meldte hus forbi, det var kommunens opgave, kommunen meldte hus forbi, det var hospitalets opgave.
Jeg brugte meget tid i telefonen på, at udrede den slags for den syge patient, og trods det var op ad bakke, så er manglende kommutation ml, diverse instanser siden kun blevet værre, desværre. og selv inden for samme instans har de opdelt sig i så mange afsnit, at alle bare henviser til hinanden.
Er det djøffere der sidder og udtænker mærkværdigheder eller er det for at gøre folk så trætte, at de opgiver?

Oplever det pt. selv ml 2 afdelinger på samme hospital , hvor ingen ved hvem der skal give mig svar på en undersøgelse.

Kommunikation er verdens sværeste kunst, og digitaliseringen har ikke gjort det lettere.
Mail adresser nytter heller ikke ,hvis der ikke svares! men dog en mulighed.
Men hold kæft, en stærk person der trods så megen modgang og sygdom kan skrive et så fremragende et indlæg.

Og tak til dig Rene!

Sidst redigeret af vasen; 12-01-2017 kl. 04:36.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2017, 09:23   #3
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Må bare sige, et land - og dets politiker - skal dømmes på, hvordan de svageste behandles. Også her dumper Danmark.

Tænk at systemet behandler mange handicappede på denne måde.

I Jettes tilfælde, hun holder da godt nok fanen højt, sikke en kampånd og en vilje til livet. En stor tak for hun kan dele sine udfordringer med systemet med os andre, en godt skrevet kronik det er da ikke mange at de handicappede der har overskud til.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension