K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2012, 23:48   #1
Jette91
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 68
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jette91 er ny på vejen
Ventetider.

Hej alle sammen :-)
Ved ikke om det er et spørgsmål man kan stille herinde men vidste ellers ikke lige hvor jeg skulle spørger..

Var for 2 måneder siden ude ved min læge på sygehuset og vi aftalte at jeg skulle have fortaget en operation for at jeg kunne komme til at få et bedre liv end bare ligge hjemme hverdag uden at komme ud. der var 3 måneders ventetid på en opereation og han ville så henvise mig til en, men har stadig ikke hørt noget, så mit spørgsmål er om nogen ved hvor langtid der går før man har brevet med en indkaldelse? for der er jo kun lidt under 1 månede til jeg skulle opereres. Kan det passe man først lige får det i sidste sekundt, eller har de mon glemt mig igen, ville helst ikke ringe ind igen da jeg flere gange har rykket dem fordi de har haft glemt mig tidligere. Så ville først lige høre jer om i evt vidste noget om sådan noget
Jette91 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 00:06   #2
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
jeg synes du skal ringe ind - og da især når du før er blevet "glemt" - Kan jo være din henvisning er røget forkert sted hen....
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 00:11   #3
Jette91
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 68
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jette91 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af heidi kastrup Se meddelelser
jeg synes du skal ringe ind - og da især når du før er blevet "glemt" - Kan jo være din henvisning er røget forkert sted hen....
Ja kunne godt være jeg skulle prøve, vil bare ikke virke som en der maser på Men ja kunne bare ringe ind og spørger hvor langtid der går før man får en indkaldelse til en operation
Jette91 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 00:43   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og det er jo helt forståeligt at folk maser på - det handler jo om at få chancen for et bedre liv, så selvfølgelig er det meget magtpåliggende!

Og tro mig, de har oplevet folk 1000 gange værre end dig, så de er vant til det. Og de er jo netop ansat for DIG og din skyld, så du ringer da bare - de er der for det samme.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 09:24   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu skriver du ikke hvad du skal opereres for men ellers kan du kigger her http://www.venteinfo.dk/
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 00:06   #6
Jette91
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 68
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jette91 er ny på vejen
Endnu et spørgsmål.

Hej igen alle

Er kommet til at tænke over noget, har næsten lige fået ny sagsbehandler for 3 måneder siden, da jeg røg på kontanthjælp efter varighedsgrænsen på sygedagpenge.

Mit spørgsmål er om man ikke skal have sådan et brev efter en samtale hvor man kan se hvad der er blevet snakket om og hun vurder om min titstand er ændret ligesom man fik på sygedagpenge eller er det mig der er forkert på den?
& er der en tidsfrist inden en sagsbehandler skal svare for skrev for 4 uger siden til min sagsbehandler uden svar, og snakkede med hende for 3 uger siden hvor hun ville gå til min lægekonsulent og drøfte min sag om han kunne gøre noget for at få mig hurtigere til en operation da det forværre min tilstand jo længer jeg går men der er 1 års ventetid men har stadig intet hørt fra hende hun er ikke nem at få fat i kun vis jeg ringer..
Jette91 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2012, 11:38   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jette91 Se meddelelser
& er der en tidsfrist inden en sagsbehandler skal svare for skrev for 4 uger siden til min sagsbehandler uden svar,
Er du sikker på, at hun har modtaget dig brev?

Du kan aflevere et nyt brev til hende, jeg vil anbefale, at du afleverer det personligt ved skranken, og beder om en kvittering på, at det er modtaget.

I brevet kan du så også spørge om deres svarfrist, som ikke er ens i alle kommuner.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
førtidspension ventetider jyttep57 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 01-01-2013 15:33
ventetider ressourceprofil søsser98 Alt det andet 8 18-06-2012 19:18
Ventetider?! Camille Dit og Dat 4 06-11-2008 23:40
S 5621 - Om ventetider på høreapparater Webmaster Politik og Samfund 0 25-08-2007 01:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension