K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-05-2012, 22:05   #11
Lupo
Føler sig hjemme på K10
 
Lupos avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2011
Indlæg: 42
Styrke: 13
Lupo er ny på vejen
Min sag blev revurderet inden den blev sendt til BAN for 2 mdr. siden. En lægelig instans bad hende som om at indhente en statusattest.
Hvad gør SB så ? de revurderer min SP sag.
Hvis det ikke er at spørge i vest og svare i syd, så ved jeg ikke hvad det er,
på mig virker de ikke som de vil samarbejde. både jeg og den lægelige instans har bedt om at få afklaret min funktionsevne som jeg har ret til iflg. loven, men de snakker udenom og svarer ikke på spørgsmålet.
Så bliver jeg jo nødt til at prøve at skrive til nogle andre.
inden jeg går til bormgesteren himself eller feks. DR.
Lupo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2012, 00:19   #12
Fib-Spurven
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fib-Spurvens avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2011
Lokation: Hovedstadsområdet
Indlæg: 107
Styrke: 13
Fib-Spurven er ny på vejen
Hej Lupo!

Ja, Jobcenterchefen burde være første person, du henvender dig til, når hverken din sagsbehandler eller teamlederen er til at tale med.

Derudover burde der være en Borgerrådgiver i din kommune. Prøv at henvende dig til Borgerrådgiveren og hør, hvad vedkommende siger, når du forklarer, hvordan du oplever, du bliver behandlet.

Knus fra Fib-Spurven.
Fib-Spurven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2012, 09:20   #13
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Da jeg blev smidt a sygedagpengene røg jeg over i kontanthjælpsregi og fik også oprettet en div. sag. et positive i det var at jeg så også fik en helt ny sagsbehandler. Det burde du også automatisk få, da det er en helt anden afdeling du burde havne i, også selv om sagen er hos BAN....
Her skal du bare huske at det hele tiden er dig selv der skal trække i trådene da du jo netop ikke er en direkte udgift for dem....
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2012, 13:54   #14
brituiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2012
Lokation: Hørsholm
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 6
Styrke: 13
brituiz er ny på vejen
Post

For os der er fanget i disse fælder, med dårlig sagsbehandler og teamleder, kan kun siges, at vi betragtes ikke som mennesker, men som udgifter for kommunerne. Jeg mener det er på tide, at politikerne skulle komme i tale med os der fanget. Men sjovt nok er der ingen, der gider beskæftige sig med os. Har prøvet at få svar fra Mette Frederiksen men nej. A-klasse længe leve. Men hvis vi kunne lave en blog, og så kontakte DR, melder jeg mig gerne.
Har på to været i fire arbejdesprøvninger, hvor af de fire ikke kunne bruges, bla fordi det ene sted skulle lukke midt i forløbet, et andet sted, var der ikke opsyn, med hvad jeg blev sat. Trejde sted, kunne hun ikke forstå, at jeg ikke måtte bruge hænderne, så hun mente, at jeg læse til håndgerningslærer. Sidste sted forstod de det dog. Mit problem, er Hørsholm kommune har sendt mig land og rige rundt, til div speciallæger. Uden at de har kunne stille en diagnose, men de har gOdt kunne se symptomerne. Men har idag fundet ud af, at Hørsholm kommune, har ikke gemt arbejdsedler. Og de bruger deres lægekonsulents ord, og ikke speciallægernes ord. Så har lige talt med jobcentres teamleder, som i den grad holder hånden over den grå sagsbehandler jeg har haft. Så de har nu besluttet at lukke for flexjob og pension.
Mit spørgsmål er bare hvor er der et parti der står på vores side?
brituiz er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg klage? Boye Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 28-02-2013 22:58
Klage over SB! FrkSilverfox Alt det andet 18 05-12-2011 13:04
Kan man klage? Peppe Dit og Dat 4 15-10-2010 05:24
ask klage Nullemusen Alt det andet 2 18-06-2010 21:55
Klage Tullee Alt det andet 8 22-03-2010 10:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension