K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2008, 21:50   #1
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
jeg har fået mit drømme job

var til min første job samtale igår...som flekser...søgte min drømmestilling, så den i et opslag-ikke et fleks job,men tænkte nu søger jeg-skrev det i min ansøgning at jeg var flekser....og idag 15.07 blev jeg ringet op øjj tiden gik langsom- JEG HAVDE FÅET DET!!! de havde fået 30 ansøgninger.....og vi var 3 til samtale!!!!
er der råd ....hvordan griber jeg det hele an! jeg er glad-nervøs-spændt-bange ..ja mange følelser....
knusss og kom gerne med masse råd-det er tiltrængt...
hvis det kan lade sig gøre vil de gerne jeg kan starte hurtigst muligt!!
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:29   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nille tillykke med det og hvor er det godt gået og hurtigt du fandt dig et arbejde

jeg ville gerne give dig en masse råd men ved ikke hvad du skal bruge råd om he he


Formoder at du har kontaktet dit jobcenter og bedt om hjælp der...

Der er jo forskellige måder at gribe det an på , jeg søgte også et ikke flekser job og tog jobsamtalen selv , også de ville have en hurtig opstart...

jeg ringede til min job konsulet og fik nogle datoer hvor han kunne komme med, gav chefen dem og vi valgte en dag vi alle kunne ... jobkonsulenten tog så med derned til møde forklarede om refusion, ansættelse praktik også videre... (her kan jeg også råde til at man tager fagforeningen med)..

vi aftalte at jeg startede med det samme og at min jobkonsulent gik hjem med det samme og lavede en praktik aftale på tre måneder (det var virksomhedens krav da fleks var nyt for dem ) og jeg gik med til det...

jeg forlangte af min jobkonsulent at der allerede ugen efter jeg var startet lå en praktik aftale med timer , skånehensyn , praktik periode osv .. og det gjorde der så

Ved ikke om det er den slags råd du skal bruge men her er de og eller må du skrive igen ...

og igen stort og tillykke til dig
  Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:38   #3
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
lige præcis

og lige præcis på den måde du skriver det sådan step by step-TAK
kan man ikke starte i jobbet med det samme...eller var det godt med praktik-har du stadig jobbet og glad for det?
man starter ikke før alt er på plads? de vil gerne have mig hurtigt på banen!

ved du noget om kørsels penge...får lidt langt på arbejde..men det er vel for egen regning,ik

knus og tak H
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:38   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Tillykke :)

Nille kære nille....

Et stort tillykke fra mig!

Det vil være en god idé at få snakket med jobkonsulenten om de forskellige ting, såsom om der er brug for noget, der skal være på plads fra starten af, feks. skånehensyn, løn eller lignende.

Hvis jeg må spørge, hvad er det for et job, du har fået som drømmejob??

Det var i hvert fald bare dejligt at høre nille... godt gået!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:39   #5
Naima
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2007
Indlæg: 31
Styrke: 17
Naima er ny på vejen
Hej

Stort tillykke med jobbet. Jeg var til min første arbejdsprøvning jeg kan ikke klare et job. Det gøre ondt i min ryg og kunne kun koncentre i to timer 9-11 så mistede jeg koncentration.
Naima er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:43   #6
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
HEJ

DET ER JEG KED AF NAIMA;(

mit drømmejob er som rådgiver og teapeut for misbrugere...et kunst projekt hvor jeg kan bruge min kreative sider også
knusss
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:56   #7
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
DET ER JEG KED AF NAIMA;(

mit drømmejob er som rådgiver og teapeut for misbrugere...et kunst projekt hvor jeg kan bruge min kreative sider også
knusss

Hvor lyder det bare spændende...

Det var virkeligt modigt af dig at søge en alm. stilling, som kunne blive til et fleksjob... Det er bare allertiders..
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 22:59   #8
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
måske midt for modigt

kender du det...oplever lige en snert af usikkerhed...men de valgte jo MIG ergo må det være fordi jeg er god nok
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 23:13   #9
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Ja... :)

Sådan havde jeg det også, da jeg fik mit job...

Jeg søgte via jobindex.dk.

Vi var 3-4, der blev indkaldt til samtale, og jeg husker, at chefen sagde "så skal du jo også kunne sige op på dit andet arbejde" "øh ja" sagde jeg... De ville give mig svar samme dag. De ville ringe kl. 15 tror jeg, men lige da jeg kom ind ad døren kl. 14.45 ringede telefonen. Jeg tænkte "klokken er da ikke 3" hahaha.... Fordi jeg blev paf i telefonen måtte hun lige spørge mig, om jeg nu ville have den... selvfølgelig...

Jeg havde en god fornemmelse, men tænkte "aj det blir ikke mig"... selvom der var en god kemi mellem dem og mig til jobsamtalen...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 23:29   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille Se meddelelser
og lige præcis på den måde du skriver det sådan step by step-TAK
kan man ikke starte i jobbet med det samme...eller var det godt med praktik-har du stadig jobbet og glad for det?
man starter ikke før alt er på plads? de vil gerne have mig hurtigt på banen!

ved du noget om kørsels penge...får lidt langt på arbejde..men det er vel for egen regning,ik

knus og tak H
Du behøver ikke en praktik med mindre at du og arbejdsgiverne bliver enige om det , men nu er det sådan at hvis man finder et job der ser helt rigtigt ud, så kan det godt vise sig at være helt dårligt når det kommer til stykket og så er det jo sådan at man ikke bare lige kan sige op fra et fleksjob...

Normalt ville jeg sige en praktik 14 dage og efter 14 dage se om der stadig var uafklarede ting også evt tage 14 dage mere, man behøver bestemt ikke tage tre måneder som jeg gjorde ....

Det ville jeg normalt aldrig selv gøre, men efter 4 år som flekser på kontanthjælp var jeg villig til at sige ja til alt ... og derfor gik jeg med på det...

Jobbet har jeg ikke mere det var ikke det rigtige til mig og chefen var bestemt heller ikke den rigtige til mig .. men det er en lang og dum historie som ikke skal komme her i din glædelige historie , skal tage mig sammen til at skrive om det en dag ...hmm hvis ikke jeg allerede har gjort det

det tjekker jeg lige op på

Men det var sygdom og stress der ikke var forenligt med det job og det vidste jeg også godt selv , men men når det kommer til ens levebrød så lader man sig nogen gange drive for vidt ... men bliv aldrig sælger og marketingskordinator med stress he he

Men jeg er da ikke på kontanthjælp mere og det er jo så noget godt der er kommet ud af det....

kørsels penge er fuldstændig som for alle andre , altså alt ud over de 25 km og det gælder også mens du evt er i praktik
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har fået Jøsses Dit og Dat 2 06-06-2012 18:25
Så har jeg fået job igen yes yes KatrineB Jeg har fået job. 3 28-03-2009 02:56
Har fået fleksjob :-) andi1975 Din historie 2 13-12-2008 14:42
Nu har jeg fået job! Enhjørning Jeg har fået job. 9 10-04-2008 21:58
Jeg har fået job DRAGEN Dit og Dat 17 12-02-2007 22:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension