K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2014, 00:09   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nååå derfor!!, tænkte også, underligt Web synes det er SÅ uhensigtsmæssigt at joke om skumgummipile og los i røven

Men jeg ved godt hvad du mener, havde skumgummipilene manglet og overskriften stod alene, så var det ikke så smart at joke med. Helt enig!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 03:09   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville nu heller ikke have skrevet noget hvis jeg havde set det....

Men det er bare i disse overvågnings tider ikke særligt smart at lave sjov med alvorlige ting....da tingene bliver gemt for evigt og hvis det bliver hevet frem senere...ja så vil man stå dårligt alt efter hvilken kontekst det bliver hevet frem i...

Nu er det jo nok nemt nok at stå der hvis de husker at hive det hele frem men skumpile osv...

Men man kan faktisk hive ting ud af kontekst og få ting til at se ud som de vil...

En i ja hvor ellers...usa...han havde spillet på en server...sideløbende er der en chat til spillet....og i sjov under spillet skriver han at han vil tage sit våben....husk det er et våben der ikke findes...da det jo er et spil...med i skole og "nakke" dem alle sammen...

Han sad mega lang tid i fængsel alene på den udtalelse...

Det var en som også havde spillet men som åbenbart ikke havde forstået meningen med det han havde sagt og at det var i sjov...

Man skal ihvertfald tænke sig om inden man bare fyrer hvad som helst af på nettet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 03:15   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, eller i lufthaven i Danmark - der var også en ældre kvinde, der for sjov, nævnte noget om en bombe i køen, og det blev katastrofalt!!

http://ekstrabladet.dk/112/article1261370.ece

Og andre har også været LIDT for morsomme...

http://politiken.dk/rejser/nyheder/s...-i-lufthavnen/
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 10:00   #14
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Jeg deler din bekymring, Web.

Og samme paranoide tanker væltede rundt i mit hoved, da jeg selv gerne ville være med på spøgen om skumgummi pile og los bagi.

Så jeg tænkte over formulering og om jeg evt senere ville ryge i gabestok på torvet for mine utugtige tanker....

Alt kan, og bliver, taget ud af kontekst....hvad har Danmark udviklet sig til?

Men vi kan jo alle følge trådstarters frustration, idet vi alle har fået det samme bovlamme spørgsmål fem tusind gange i løbet af en sagsbehandling:

"Hvad kunne du så tænke dig at lave?"

Mon ikke lige nøjagtig den sætning tænder gnister i de fleste syge, der i årevis har kæmpet for et værdigt liv, når sb nr 78 smiskende sidder og stiller sine ubegavede spørgsmål?

Mit svar de seneste år har været følgende:

"Jeg vil gerne være direktør eller prinsesse."

Jeg er dog ikke blevet udnævnt til nogen af ovenstående titler endnu, hvilket undrer mig særdeles meget.

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 12:11   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
"Hvad kunne du så tænke dig at lave?"

Mon ikke lige nøjagtig den sætning tænder gnister i de fleste syge, der i årevis har kæmpet for et værdigt liv, når sb nr 78 smiskende sidder og stiller sine ubegavede spørgsmål?

Mit svar de seneste år har været følgende:

"Jeg vil gerne være direktør eller prinsesse."

Jeg er dog ikke blevet udnævnt til nogen af ovenstående titler endnu, hvilket undrer mig særdeles meget.

Frida
Jeg fik spørgsmålet i forb. med en arb.prøvning.

Mine 2 bedste bud var rugemor og hundelufter.

Rugemor, fordi min ryg har haft det allerbedst de 2 gange jeg har været gravid. At alderen så allerede talte imod det var jo en helt anden snak.

Hundelufter, fordi en god gåtur er den bedste træning for min ryg.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2014, 20:23   #16
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Du kan godt sige nej til sådan et job !

Husk at kommunen ikke kan tvinge nogen ud i job som lejemorder !

Siger du nej til sådan et job får du ikke karantæne for jeg mener ganske bestemt at et sådan job kan sammenlignes med at man heller ikke kan blive tvunget til at fremstille våben som fleksjobber !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2014, 22:44   #17
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Må man ikke engang fremstille "knaldperler"?

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2014, 23:06   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nope, og man må heller ikke være i nærheden af det rene øregas! Hvilket gør en tur på kommunen til lidt af en umulighed...hmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2014, 23:11   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Må man ikke engang fremstille "knaldperler"?

Frida
Hmmm, mon man kan få et fleksjob som "knaldperle"?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2014, 23:14   #20
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nope, og man må heller ikke være i nærheden af det rene øregas! Hvilket gør en tur på kommunen til lidt af en umulighed...hmmm.
Os fleksjobbere som kommunen ikke mener kan holde til mere øregas, har de sat på pension...
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension