K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2014, 21:47   #21
Vapperne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
Vapperne er ny på vejen
Smile

Tak for alle jeres svar - jeg har nærlæst dem og taget dem til mig.

Der er nu sket dét, at arbejdsprøvningen/praktikken (eller hvad vi nu skal kalde det) - er blevet afsluttet.
Derudover er jeg endelig endt på min "rette hylde", og står nu som aktiveringsparat, i stedet for uddannelsesparat (kommunen valgte jo at omstøde min daværende sagsbehandlers indstilling. Først nu er min klage gået igennem).

Ydermere vil min læge nu henvise mig til en smerteklinik, så nu venter jeg på at høre fra dem, og håber at de ikke har for lang ventetid.

Hvad der ellers skal ske i min sag, ved jeg ikke før jeg bliver indkaldt til et møde med min nye sagsbehandler. Jeg har efterhånden lært at jeg skal stå ved hvad jeg kan, og ikke kan, i stedet for at presse mig selv ud over kanten. Tusind tak for jeres hjælp - jeres svar har været medvirkende til at jeg nu er nået langt, og har indset det.

Jeg har valgt en privat rådgiver, som nu er tilknyttet min sag. Og i den henseende vil jeg lige høre, om nogle af jer ved om jeg kan "kræve", at min sagsbehandler koordinerer mødeaftaler med min private rådgiver, som har fået part i min sag?
Vapperne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 01:09   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kommer lidt an på om din rådgiver er listet som din partsrepræsentant...

Er rådgiveren det ja så har du mere eller mindre givet din sag fra dig...og rådgiveren præsentere dig i din sag....

Kommunen kan dog kræve at du er med i visse ting...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 08:27   #23
Cykeltyv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2014
Indlæg: 189
Styrke: 11
Cykeltyv er ny på vejen
Er der tale om partsrepræsentant har man sat sig selv udenfor døren.
Og sker der fejl, eks materiale eller klage der indleveres for sent, så er det bare ærgerligt, du kan intet gøre, det er der set eksempler på.
Cykeltyv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 17:12   #24
Vapperne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2014
Indlæg: 7
Styrke: 0
Vapperne er ny på vejen
..

Jeg er helt med på risikoen ved at gøre en rådgiver partsrepræsentant. Jeg er meget forsigtig, og går med både livrem og seler, selvom jeg mest af alt har lyst til at give min sag fra mig.

Kommunen er blevet oplyst om, at den private rådgiver er blevet part i min sag. Jeg var lidt i tvivl om, om dét "talte" som partspræsentant, og at de dermed skulle aftale møder med rådgiveren, eller ej.

Jeg skal snart til et opfølgende møde, med min SB og jobkonsulenten. Allerede inden mødet, er jeg blevet gjort opmærksom på at de vil have mig i en ny praktik. Kan de "kræve" det, når jeg er vurderet aktiveringsparat, og jeg allerede deltager i tilbud, som kommunen har sat i gang? En ny praktik er absolut ikke hvad jeg har brug for lige nu - tvært imod..
Vapperne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 09:17   #25
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvilket tilbud er det?

Og du skal fastholde, at du IKKE skal i praktik, men AFKLARING af din RESTARBEJDSEVNE!

Derudover vil du muligvis afvendte smerteklinikkens behandling/afslutning af dig, før du kan kaldes stationær!

VH POPiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 14:59   #26
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Er der for lang ventetid på smerteklinikken er det muligt at vælge en af de private.

Der var 1½ års ventetid på den jeg var henvist til. Fra jeg kontaktede privat smerteklinik til jeg havde været til den indledende samtale gik der 8 dage
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension