K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2011, 14:56   #1
deamil
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2011
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
deamil er ny på vejen
Hjælp Molboen

Hej
Jeg er meget ny her og på herrens mark..
Kort forhistorie:
Blev udd. til socialpædagog i 2004 (revalideret efter konstanteret ryg problemer tilbage i 1974)...
Arbejde som pædagog med svære børn og voksne indtil 2007 (jan)hvor jeg fik knust mit ene ben - kørestol 1 år, krykker,og derefter stok..
Genoptræning-jobprøvning- konstateret diabetes- hjerte,nyre osv
Blev godkendt flex 1 marts 2011--men intet arbejde og på kontant hjæp...
Har lige været i et afklaringsforløb.. som sage at jeg kan arbejde 50% på 3 timer...
Nutid:
Ser denne side og beder om aktinsigt - respons - indkald til møde.. modtager 3,75 cm høj stak papir, samt de vil have ny læge erklæring + dokumetion for aktiv arbejds søgning (?) deres egen læge siger at jeg ikke er mobil og der ikke findes nogle tiltag som vil bedre mit arbejdsliv...OH lang historie
deamil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension