K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2008, 23:03   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Wink Nogle mandagsspørgsmål

Hvad er der flest af?

- Arbejdsløse eller jobkonsulenter?

- Hvorfor har indsatte 55 kroner om dagen til mad, plus arbejde, mens mange udenfor IKKE har så meget til mad? (Kontanthjælpsmodtagere, SU-modtagere osv. osv.)

- Hvorfor er giftige stoffer i sutteflasker IKKE forbudt, mens voksne forbydes at ryge, selvom sutteflaskegiften er meget farligere end tobaksrøg?

- Hvorfor har vi en Beskæftigelsesminister, når han siger, der næsten ingen arbejdsløse er?

- Hvorfor har vi en Velfærdsminister, når vi intet velfærd har... eller planer om forbedring af det?

- Er skattenedsættelse det samme som afgiftsstigning?

Nå, men man undres i disse dage over, hvad f.... der foregår.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 23:16   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Lol

rigtig god humor der !
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 23:22   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen

Enig. Nu tager jeg aftenes sidste smøg, i stedet for sutteflasken
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2008, 23:24   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, nu er jeg i absurditetshumør i dag.

Hvorfor kommer politiet ikke, når man ringer, hvis man er udsat for røveri i hjemmet, mens der sendes helikoptere mv., når et badedyr driver til havs?

Hvorfor må en medicinstuderende cykelrytter ikke tage epo og ikke dyrke sin "sunde sport" i 2 år, mens narkomaner skal have gratis heroin?

Hvorfor diskuterer man, om man skal have statsautoriserede prostituerede, når mændene alligevel giver sig selv blow-jobs?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 10:20   #5
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
ja så lykkedes det dig zuza, at få mig til at grine så jeg fik kaffen galt i halsen haha
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 10:47   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det glæder mig... Det skulle være så sundt at grine.

Kom da lige i tanke om den her:

8. mest læste på Ekstrabladet er om mænd, der giver sig selv blowjob.

Men....

På Kristeligt Dagblad er det den 4. mest læste.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 11:31   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a


De var gode Zuza du har da haft en rigtig tænksom mandag *GGG*
  Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 11:34   #8
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Lol Ja, Zuza, de var rigtig gode! Mere tak!
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 12:42   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ok, Risa.. skynder mig, før min koldskål bliver varm.

Hvis man ikke bliver bekendtgjort med, hvor bekendtgørelser bliver gjort bekendt, hvordan bliver man så bekendt med alle bekendtgørelser, der bekendtgøres om beskæftigelseslovgivningen?

Har en borger nogen arbejdsevne tilbage, hvis man skal nå at opfylde sin pligt til at læse samtlige bekendtgørelser om arbejdsevne?


Hvordan kan der være så mange beskæftigelseskonsulenter beskæftiget med at få beskæftiget borgere, der INGEN beskæftigelsesmuligheder har?

Hvor mange timer kan man arbejde, hvis man INGEN arbejdsevne har?

Hvor forsvinder sygdommene hen, efter man har været på kommunen?

Kan man få et fleksjob som badedyrsvogter, så man kan holde fri om vinteren?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2008, 13:06   #10
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Holda da op du kaster dem bare ud af ærmet, men fed hurmor vi trængte sku også til at grine lidt, det er jo godt for helbredet siger de kloge at få gang i latter musklen.

så forsæt endelige Zuza, det er sku dejligt at blive i godt hurmør og solen skinner og man får lyst til en stor is men nik nik nej siger vægten så må nøjes med lidt frugt og så din dejlige hurmor.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom der nogle tal på Helle Smith Politik og Samfund 10 15-09-2012 14:40
Har nogle............... Frk. Horsens Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 15-04-2011 07:15
Er der nogle der ved. pila Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-01-2011 17:39
Er der nogle der ved Frk. Horsens Alt det andet 3 25-02-2009 14:39
Der er da, nogle som gør sin del Kims Dit og Dat 2 21-01-2007 11:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension