K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2017, 00:13   #21
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 13
Toxic er ny på vejen
Du har jo meget belejligt lige glemt at copy/paste det afsnit hvor jeg skriver at jeg ikke helt kender til sagen med taxa...;-) man har jo trods alt lov til at stille spørgsmål til emner som man ikke kender meget til. Men never mind...

Jeg har nu søgt lidt på DR og net og kan ikke finde den udsendelse hvor det bliver diskuteret så ret meget klogere på sagen er jeg desværre ikke. Til gengæld fandt jeg Jersild uden spin hvor det blir oplyst at manden rent faktisk i sin kontrakt har fået indført at han må flyve på arbejde...fordi han bor i Jylland. Han har dog ikke certifikat selv, så han får andre til at flyve sig.
Om det sker ved jeg ikke...
Men det kan stadig forarge mig at mine licenspenge blir brugt til fast kørsel til og fra arbejde.
Og så lige....må jeg minde om at vi er i kategorien alt muligt andet end sygdom og love og regler...så det er måske knap så chokerende for dig at jeg ikke som det første tænkte på at manden da måske havde epilepsi! Jeg har selv en kronisk sygdom og har stor empati for andre i samme situation...måske det er derfor det pisser mig af at DR klatter vores penge væk. Vi kunne snildt bruge dem på at hjælpe folk igennem svære tider. Jeg tør slet ikke tænke på hvor langt jeg kunne komme for 70.000 kr. Nu gik de så til en hest i stedet for...ja, ja, det er jo nok ikke lige sådan at stille regnestykket op...;-) Men samlet set, hvis DR fik ryddet op i vilde ansættelses kontrakter, så kunne det da være at vi alle blev lidt mere glade når vi nu skulle betale den forhadte licens. Jeg trænger i hvert fald til lidt mere åbenhed omkring DR og deres forbrug...det ER stadig mine penge de bruger.
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2017, 01:45   #22
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Jeg ser ingen forskel på om manden får 90.000 kr i løn eller om han har forhandlet en løn på 70.000 kr plus transport.

Da tv stationen han arbejder for har atomenergi afdelinger i såvel Århus som København, er transport et vilkår.
Så ingen grund til misundelse herfra.

Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Jeg ser ingen forskel på om manden får 90.000 kr i løn eller om han har forhandlet en løn på 70.000 kr plus transport.

Da tv stationen han arbejder for har afdelinger i såvel Århus som København, er transport et vilkår.
Så ingen grund til misundelse herfra.
Rettelse i teksten
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2017, 23:40   #23
Toxic
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 92
Styrke: 13
Toxic er ny på vejen
Undskyld jeg først reagerer nu...er her ikke så tit...til gengæld gav det smil at læse om atomenergi, autocorrect er en værre en...;-)

Ville egentlig også bare kommentere at det heller ikke handler om misundelse herfra...langt fra! Meeeen...i betragtning af at DR muler over at der ikke er penge til kvalitet og det er mine penge de bruger...så er det vel ikke for meget forlangt at de bruger dem på tv og ikke transport.

Fred være med det...hestetransporten er stoppet og en dag ser de vel lyset og bruger licensen til alt andet end genudsendelser...;-)
Toxic er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2017, 10:20   #24
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
20.000 til taxa pr. md

Citat:
Oprindeligt indsendt af Toxic Se meddelelser
Undskyld jeg først reagerer nu...er her ikke så tit...til gengæld gav det smil at læse om atomenergi, autocorrect er en værre en...;-)

Ville egentlig også bare kommentere at det heller ikke handler om misundelse herfra...langt fra! Meeeen...i betragtning af at DR muler over at der ikke er penge til kvalitet og det er mine penge de bruger...så er det vel ikke for meget forlangt at de bruger dem på tv og ikke transport.

Fred være med det...hestetransporten er stoppet og en dag ser de vel lyset og bruger licensen til alt andet end genudsendelser...;-)
Du kan se deadline fra den 11. 1. 17.
Herfra er interviewet.
Flere medier( ikke at forveksle med de sociale) har skrevet kritiske artikler om sagen.
Trump har kommenteret sagen på Fox news. Han er med rette vred på medierne, for man kan da ikke bebrejde Haagerup, for at være en snu rad, der ved hvordan man skal snøre de dumme danskere, der finder sig i hvad som helst.

Sidst redigeret af vasen; 18-02-2017 kl. 10:28.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension