K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2012, 10:52   #21
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Tak til jer alle for jeres indlæg.

Jeg havde en mindre diskusion med min mand om dette brev igår, han hader bare når man lader sine følelser få frit løb - så pyha, men hvorom alting er, så er dog stadig den mand der respektere at jeg gør, hvad jeg behøver for, at få ro i mit system!


Jeg ved godt at jeg sikkert ikke får svar, men håber virkelig at hun sidder med den i baghovedet når de forhandler (om ikke andet) - for jeg tror virkelig at det søde meget faktuelle og korrekte brev jeg i sin tid skrev er pist væk, hvorimod måske en smule af det fra i går kunne overleve i sindet hos hende?

Håber........................
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
udtalelse fra Mette F. ang. mer medicinering? neemos Politik og Samfund 5 11-10-2013 15:01
Tak for ****, Mette!! Ninja Politik og Samfund 10 04-03-2013 14:57
Giv Mette Frederiksen karakter Ida Politik og Samfund 10 28-01-2013 13:32
Det var så det. Tak Mette! Opgivende Politik og Samfund 19 18-12-2012 21:33
Åbent brev til Mette Frederiksen Piedeux Fremtiden for fleksjob og førtidspension 25 24-03-2012 20:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension