K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2007, 12:12   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
det bliver en hård kamp men lad os skåle for det... nu starter valgkampen...




Undskyld Web...stjal lige dit krus øl...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:30   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Han drikker slet ikke he he så du er nok undskyldt send ham en kop kaffe så har han det bedst

skål (øh jeg drikker heller ikke, kan jeg få en kondi vand tak )
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:32   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, nogle "skjuler" deres alkoholforbrug godt.

Nogle er "skabsdrankere".


Web er "forumdranker".

(Se under lykønskning til gaxeergud.)
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:41   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
"Vi gør folkestyret en tjeneste." fra Dr nyheder 24 okt 07

Sådan sagde beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen (V), som bekræfter, at statsminister Anders Fogh Rasmussen i dag udskriver folketingsvalget til afholdelse den 13. november. Det havde fødevareminister Eva Kjer Hansen kort forinden oplyst før mødet i Venstres folketingsgruppe.

"Det er bedst at rense luften," siger han og peger på, at oppositionspartierne ikke vil forhandle. LØGN.

Det gælder regeringens store udspil om kvalitetsreform i den offentlige sektor, et energiudspil samt klima og EU," siger Claus Hjort Frederiksen.

Han vil ikke kommentere, hvornår statsministeren orienterede ham - sin tætteste rådgiver gennem mange år - om, at valgetudskrives.

"Det bliver mellem statsministeren og mig," siger Claus Hjort Frederiksen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:46   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
He det kunne da være en god ide at lancere vores egen drink her på siden så der ikke er alle de små brandereter i div forum det er jo noget rod , nå men en kop kaffe kan vi vel alle klare
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 13:11   #16
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
God valgkamp til alle på K10...hmmm vi må gøre vores nu...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 13:29   #17
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
sendt til DR, BT og Ekstrabladet

Lena Bæk Michelsen
http://www.sitecenter.dk/radby/



Kære x

Hermed tillader jeg mig at kontakte dig, da jeg mener det er på høje tid der bliver sat fokus på retssikkerheden i Danmark. Det er min klokkeklare påstand, at denne ikke findes for syge mennesker!!!! Konsekvenserne for de berørte er enorme, økonomisk såvel som familiemæssigt. Der er her også tale om småbørnsfamilier, som må gå fra hus og hjem, måske endda skilles.

Specielt i Odense står det sløjt til. Syge mennesker tvinges på kontanthjælpe, i stedet for at få den førtidspension som såvel lægepapirer samt diagnoser berettigere.

Mere om min sag kan læses på: http://www.sitecenter.dk/radby/
En anden sag fra Odense kan læses på; http://www.123hjemmeside.dk/guffii

Du er velkommen til at kontakte min fagforening, hvis du har nogle spørgsmål til min sagsbehandling - som i den grad overskrider gældende lovgivning. Tine Svarer fra Frie Funktionærer kan træffes på 63 13 86 62

Omkring min sag er byrådsmedlem Anna Rytter meget optaget af min manglende retssikkerhed. Desværre står hun alene i byrådet, og derfor bremses hun af dette. Anna Rytter vil også gerne udtale sig, hun træffes på 30 51 26 41


Et par andre hjemmesider, som også kan dokumenterer min påstand er
www.k10.dk
www.benny-g.dk

Jeg håber meget Du vil bringe fokus på området.


Med venlig hilsen


Lena Bæk Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 15:20   #18
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Valget bliver 13. november

Statsministeren vil udskrive folketingsvalget til 13. november.
Af Christine Cordsen


Statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) udskriver valg til tirsdag 13. november.

Det oplyser kilder i regeringen efter det ekstraordinære ministermøde i Statsministeriet.

Valget bliver udskrevet, når Fogh skal i folketingssalen klokken 13 i dag.

det vil sige der kun er 3 uger til det....fræk som bare fanden er han...
Der er ikke særlig lang tid til den 13. november... Jeg går ud fra, at valgforberedelserne hos den borgerlige fløj har allerede været i gang de sidste par måneder....

Men ellers regner Fogh med, at vi ikke kan nå at debattere så forfærdelig meget og dermed vælter ikke alt for mange af hans skeletter ud af skabet.

Uanset hvad - er krydset på Anders Fogh Rasmussen & Co. samtidigt et kryds for amerikaniseringen af landet, med et særligt tryk på sociallovene og ikke mindst - sundhedsvæsenet. Foruden selvfølgelig - den uundgåelig ulighed, der faktisk er nødvendig for gennemførelsen af den liberalistiske omstilling af Danmark, så landet kommer så tæt som muligt på den amerikanske samfundsmodel.

Måske mener I at dette er ikke relevant, fordi her på K10 mødes syge og svage.... WROOONG! Det er nemlig de syge og svage, der for en gangs skyld skal op af sofaen denne valggang. Fordi amerikaniseringen af samfundet fører kun mod yderligere omfordeling af goder og således kommer den nuværende middelklasse snart til at dele skæbnen med os andre.... For den dag de mister helbredet, deres hjem brænder eller man komme ud for en ulykke - vil den amerikanske model komme til anvendelse, med den effekt, at middelklassen kommer til direkte at glide ned, hvor vi andre allerede har været skubbet ud i længe. Ingen forsikringer vil hjælpe det øjeblik, en hær af kyndige, af forsikringsselskaberne lønnes alene for at finde smuthullerne og småfejl, hvormed alverdens forsikringer kan erklæres ugylige, uanset at der var betalt til dem længe....


Et kryds på Fogh, Bendsen eller Pia er også et kryds på Bush og USA`s kommende delstat: Danmark!

Sidst redigeret af Metro; 24-10-2007 kl. 15:24.
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 18:03   #19
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
tak for kaffe ... Metro og så læser jeg i dag at S vil samarbejde med alligatoren...(alliancens nye nick i byen)...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 19:46   #20
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
det er rent ud sagt afskyeligt at Naser Khader er stemmen på vægtskålen...puha med hans super liberale politik. Måske vi skulle have en valg tråd her under valget så vi kan komme af med vores ønsker og afsky...også for alle dem der læse rmed herinde...

God aften til alle.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Thorning udskriver valg og skifter til Venstre! GentleGiant Politik og Samfund 1 25-04-2013 01:52
Værre end under Fogh Risa Politik og Samfund 4 03-11-2012 23:52
Fogh får os aldrig Peacock Det er da strengt ! 4 05-01-2009 23:53
Ryst Fogh til Bloksbjerg. Stella Politik og Samfund 17 21-10-2007 16:40
Stop Fogh. Hejdien Et godt link! 1 03-06-2006 22:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension