K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2010, 01:16   #1
gitta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2009
Indlæg: 15
Styrke: 15
gitta er ny på vejen
Tidsfrist for ressourceprofil

Jeg fik d. 01 november en ny sagsbehandler igen igen. Har afsluttet arbejdsprøvning i oktober 2009 og var til møde med den nye sagsbehandler d. 19 november. Idag d. 21. januar har jeg stadig ikke set noget til min ressourceprofil. har talt med hende idag, og hun mente at den ville blive lavet tirsdag. Hun stopper d. 30 januar og så skal jeg have en ny sagsbehandler igen. Øh! Hvem skal jeg opdatere ressourcepsofilen med. Der skal ansøges om førtidspension, men hvad gør jeg nu. jeg har sendt klag? til Sygedagpengechefen, socialudvalgsformand osv.
Alt ialt er der ikke sket noget som helst siden arbejdsprøvningen. Er ikke kommet videre overhovedet, og nu stopper mine sygedagpenge d. 01.03.2010 efter at have været forlænget med 26 uger.
De trækker bare tiden hele tiden.
gitta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 10:48   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.724
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sygedagpengestop - Resourceprofil?

Kære Gitta.

Sygedagpenge kan ikke stoppes uden resourceprofilen er færdiggjort, i samarbejde og godkendelse af dig. Læs følgende: http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-01-2010, 16:14   #3
gitta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2009
Indlæg: 15
Styrke: 15
gitta er ny på vejen
Åh. Tusind tusind tak. God læsning.
gitta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2010, 02:49   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den eneste tidsfrist der er for en ressourceprofil....det er når der skal laves en afgørelse i din sag...

De har gjort det så smart at man ikke kan klage særskilt over ens ressourceprofil...

Men laver de en afgørelse i ens sag uden at have lavet ens ressourceprofil...ja så plejer det at være en ugyldig afgørelse...

En ting kan man dog være sikker på....og det er at de helt sikkert vil lave den færdig inden en pensionsafgørelse.... for de vil få på hatten hvis ikke de har lavet den på det tidspunkt...

Husk at den skal opdateres løbende og at man skal partshøres i den...

Det er vigtigt at komme med evt rettelser til den hvis der står forkerte oplysninger i den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil tidsfrist? Mumrik Alt det andet 6 10-07-2012 11:12
tidsfrist SlucajX Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-01-2012 23:13
Ang. tidsfrist i partshøring amacing Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 10-07-2011 21:33
Tidsfrist?? Road66 Spørgsmål ang fleksjob 11 17-07-2010 18:44
Kommunernes tidsfrist Cdog Politik og Samfund 6 16-04-2009 15:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension