K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2008, 19:41   #21
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af laurana Se meddelelser
okay det var også sådan jeg selv opfattet det, men ville lige være helt sikker pyha!!! og bare rolig jeg gemmer alt, har to store hvide mapper med alt fra min arbejdskadesag osv..så de kan bare komme an, for mor her har tjek på sin del af sagen!!

Super seje laurana....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 19:48   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Det er da også for dårligt, at de ikke har lavet en ressourceprofil på laurana... manner altå...
citat slut


de har det fulde ansvar for at der mangler dokumetation i sagen...de har ikke skrevet R-profil ej heller iværksat en afklaring med henblik på din fremtid på arbejdsmarkedet eller ikke...de har ikke gjort en skid...så du ville vinde den sag i nævnet...derfor har de svaret så hurtigt

Det bedste ville være at sende sådanne historier til borgmesteren så de ved at det er det der sker for borgerne ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 09:33   #23
Connie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2008
Indlæg: 190
Styrke: 17
Connie er ny på vejen
Det var godt at læse, Laurana, nu kan du lige trække vejret et øjeblik!

Det er ikke Københavns Kommune, jeg hygger mig med, men folkene fra Jobcenter Svendborg..
Her i det sydfynske er det jungeloven, der hærger...

(Har nu fået besked om, at jeg får et brev om en sagsbehandler i starten af ugen, der kommer... Gad vide, om det fører noget med sig...)
Connie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2008, 17:17   #24
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Laurana jeg læser også at de ikke vil stoppe dine sygedagpenge pt men hvis jeg var dig så ville jeg ikke stille mig tilfreds med det, jeg tror at det godt kan betale sig at gå med livrem og seler, så hvis jeg var dig så ville jeg skrive noget ala dette


[QUOTE]varighedsbegrænsningen vedr.dine sygedapenge indtrådte den 31 marts.

Citat:
Att (skriv til underskriver af brevet)

Ang skrivelse af den... (dato)

Den skrivelse i har sendt til mig forvirre mig lidt og derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have en skriftelig besvarelse på hurtigst muligt , i skriver bla...


din sygedapengeberettigelse kan på nuværende tidspunktikke afgøres endeligt, da vi muligvis skal ajourføre din ressourceprofil. du vil derfor - indtil tilstrækkeligt grundlag er tilvejebragt - forsat modtage sygedagpenge. når vi er i besiddelse af et tilstrækkeligt grundlag til at afgøre din
sygedagpengeberrettigelse vil du modtage en afgørelse.

Skal det forståes sådan at jeg kan forvente at blive indkaldt til et møde hvor den lovpligtige opfølgning bla udarbejdelse af ressourceprofil foretages ?

Og at jeg vil bibeholde mine sygedagpenge indtil der er en afklaring på min sag... ?

Og hvor længe kan jeg i så fald se frem til at vente på en afklaring med tilhørende møder ...
de skriver i deres afgørelse at du kan stille spørgsmål til afgørelsen og det er så det du gør ...

selve ankevejledningen det er fordi det at dine sygedagpenge fortsætter også er en afgørelse og en afgørelse skal der altid være en vejledning med , når de stopper dine sygedagpenge kommer der en ny afgørelse og dermed en ny vejledning
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 00:03   #25
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
he he det kunne da godt værre at jeg skulle sende endnu en mail til borgmesteren, med lidt yderligere info om min sagsbehandling osv griner!!

og som hejdien forslår skrive til vedkommende der sidder med min sag i ydelsesservice og stille bla. overnævnte spørgsmål ( det ville helt sikkert også give mig lidt mere ro smiler )

tusind tak for hjælpen og til connie bare klø på smiler!!
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
AKUT hjælp til stoppet sygedagepengeudbetaling Dippedut1986 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 27-07-2012 08:06
Ups! Mini-fleksjobbere kan fyres uden varsel gunvor Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 08-05-2012 09:49
Stop for udbetaling uden varsel develler Din historie 44 06-07-2010 09:43
Ny - hjælp kommunen har stoppet sygedagpengene jsh Spørgsmål ang fleksjob 28 15-12-2009 11:15
Sygedagpengeudbetaling stopper uden varsel develler Alt det andet 2 05-11-2009 23:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension