K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2012, 11:39   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Øh undskyld med hvor er alle journalisterne blevet af?

Er der ingen i dette land mere, som tør at spørge ind til tingene? Se nu bare det med at sundhedsspareplanen har virket, der er sparet 7 mill fra 2009 til 2010.

Så skal man høre en professor som bliver spurgt om det har nogen konsekvenser for patienterne, at man har sparet alle disse penge på sygehusvæsnet.

Nej da, det har det da ikke på nogen måde, og det er jo faktisk også godt at folk ikke ligger for længe på vores sygehuse, pga smitte faren

Hallooooo, og journalisten spørger ikke om noget som helst. Sygeplejesker når ikke det de skal, melder sig syge på stribe, folk bliver død syge fordi der ikke bliver gjort ordentligt rent på vores sygehuse, og alligevel sidder han bare der og får taletid, fordi han er åh så klog....

Nej hold nu lige op.... Vågn op journalister og vær det i stedet for bare en mikrofon på en hånd.

Er der slet ikke nogen i dette land, som kan gennemskue hvad der sker? Det hele skal vel ikke bare være reality show og spøg og skæmt. Ingen som siger " han har jo ikke noget tøj på". Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 11:51   #2
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Det har du helt ret i. Du har set filmen "Kongekabale" ikk..Man føler virkelig det foregår sådan... De ved, at hvis stiller de for kritiske spørgsmål vil politikere osv ikke snakke med dem mere så vi skal jo huske ikke at være kritisk. Meget i den film er faktisk skræmmende da den både forudsiger messersmith skandalen(i filmen ender ham der dummer sig OGSÅ i europa parlamentet) og Helles skatte skandale(der dog i filmen er nogle penge der forsvandt fra noget nødhjælp). Men set i bakspejl ret skræmmende så meget den rammer virkeligheden
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 12:08   #3
sambadude
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2011
Lokation: randers
Indlæg: 25
Styrke: 14
sambadude er ny på vejen
det er den første krise i verden hvor der bliver skrevet så lidt om konsekvenserne for de fattige og skrevet så meget om konsekvenserne for de rige...

tænk lidt over det
__________________
syge mennesker er altså lidt bedre and andre
sambadude er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 14:13   #4
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
tzari. Nej jeg har ikke set konge kabalen. Men jeg ser hvad der sker rundt omkring mig, og oplever tingene.... Tænker er det mon kun mig helt alene som kan se hvad der foregår? Skræmmende er ikke ordet.. indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 17:14   #5
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
http://www.imdb.com/title/tt0378215/ her er lidt om filmen. Kan så se nu den ER skrevet af en tidligere spin doktor kan varmt anbefales
Citat:
Henrik Moll: Educated citizens are being ridiculed and it's okay to question standard human rights. What does that remind you of? The Soviet Union or Nazi Germany? And the journalists don't question a god damn thing, cause' they're scared shitless of being frozen out.
Ulrik Torp: Holy shit, Moll. You are paranoid.
Henrik Moll: The journalists and politicians work in the same building. That's like having a referee who's eating breakfast with the Brazilian soccer team, the night before the world finals.
Ulrik Torp: So what do you suggest that we do?
Henrik Moll: Not a thing. There's nothing we can do about it.
Desværre er citatet engelsk men det siger en del om filmen og hvordan virkeligheden er idag ikk
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 17:34   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sambadude Se meddelelser
det er den første krise i verden hvor der bliver skrevet så lidt om konsekvenserne for de fattige og skrevet så meget om konsekvenserne for de rige...

tænk lidt over det
Enig, det kunne vist ikke siges mere kort og præcist
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 17:35   #7
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
"Moll: De gør grin med uddannede borgere, og det er okay at stille spørgsmål ved de basale menneskelige rettigehder. Hvad minder det dig om? Sovjet eller Nazityskland? Og journalisterne stiller ikke spørgsmål ved en skid, for de er pissebange for at blive frosset ude.
Torp: For fanden, Moll, hvor er du paranoid.
Moll: Journalisterne og politikerne arbejder i den samme bygning. Det er ligesom at have en dommer som spiser morgenmad med det brasilianske fodboldhold, aftenen før VM-finalen.
Torp: Så hvad vil du have os til at gøre?
Moll: Ingenting. Vi kan ikke gøre noget ved det."
(for det tilfældes skyld at nogen ikke kan læse engelsk.)
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2012, 19:31   #8
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Godt sagt, sambadude! På den anden side: journalisterne har en vare, de vil sælge, og målretter derfor deres vare til de købekraftigste grupper: de rige. Så kan de også lige bekræftige sig selv og hinanden i, at grunden til de fattige ikke har nogle penge er fordi, de køber for mange "øller"...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2012, 12:26   #9
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Øøøøh... -vel ikke tilfældigt at sådanne oplysninger lækkes i "agurketiden" -og når alle møder ind igen, er der friske nyheder på bordet


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2012, 17:16   #10
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Er tit på hospitalet og jeg kan kun sige at behandlingen er i top. Der er meget rent, jeg er aldrig blevet syg af at være der, der er rigtig god mad (5 gange om dagen endda), sygeplejerskerne giver sig tid til os individuelle patienter, behandlingen var hurtig og professionel.

Jeg har ikke rigtigt noget at klage over.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hold op, hvor er jeg blevet snydt mukke Alt det andet 4 24-05-2012 15:31
Hvor er min passion blevet af? Ditten Dit og Dat 13 23-05-2012 10:33
Undskyld alle de indlæg! FrkSilverfox Dit og Dat 11 08-11-2011 19:27
Hvor er alle pengene? nocturne Politik og Samfund 8 09-09-2011 04:00
Hvor er min tråd blevet af??? Ruby Hjælp til Forum Brug 8 10-02-2010 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension