K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2011, 08:39   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
læge skift

hejsa igen

jeg ville lige høre jer af om det er nogen der har prøvet at skifte læge midt i en klage sag om førtids pension. jeg er ved at være træt af min læge ikke hjælper mig nok han virker liggyldi over for mig. og jeg kan mærke at når jeg skal ringe ham op så er jeg nervøs og jeg bryder mig ikke om at skal ind til ham.ikke at jeg ikke har nok læge papir på hvad jeg fejler og kan og må for det har en rekke special læger overt taget. men sådan som nu når jeg ringer og siger de smerte stillende jeg får går alts i maven på mig.siger han bare nå ja det sker jo de gøre det. så må du jo stoppe med den en tid. ja hallo kunne jeg det sad jeg jo ikke sådan her. så synes bare han virke så ligeglad og har overlagt mig til tilfeldighed.
hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 08:47   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg skiftede læge i mit forløb, men det var allerede efter 3 mdr sygdom/tilskadekomst.

Jeg ville nok skifte, også i din situation, om ikke andet, så for dig selv og en bedre hjælp fra lægen.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 09:26   #3
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Lægeskift!

Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa igen

jeg ville lige høre jer af om det er nogen der har prøvet at skifte læge midt i en klage sag om førtids pension. jeg er ved at være træt af min læge ikke hjælper mig nok han virker liggyldi over for mig. og jeg kan mærke at når jeg skal ringe ham op så er jeg nervøs og jeg bryder mig ikke om at skal ind til ham.ikke at jeg ikke har nok læge papir på hvad jeg fejler og kan og må for det har en rekke special læger overt taget. men sådan som nu når jeg ringer og siger de smerte stillende jeg får går alts i maven på mig.siger han bare nå ja det sker jo de gøre det. så må du jo stoppe med den en tid. ja hallo kunne jeg det sad jeg jo ikke sådan her. så synes bare han virke så ligeglad og har overlagt mig til tilfeldighed.
hilsen sanne
Hej Sanne mor!

Jeg skiftede læge i april måned sidste år. Havde haft den samme læge i 25 år. Han var såmænd både sød og rar, men som du selv beskriver, følte jeg, at det kneb gevaldigt med at blive taget alvorligt.

Han afsluttede getagne gange konsultationen, med at sætte mine briller på mit hoved og klappede mig på skulderen, hvorpå han sagde: " Kan du nu opføre dig ordentligt". Jeg havde flere gange truet med selvmord.

I maj 2011 forsøgte jeg selvmord, men som du ser, er jeg her heldigvis endnu.

Den nye læge er ok, og ser på sagen med nye øjne.

Tror ikke, man skal blive i trædemøllen for enhver pris.

Så derfor Kære Sanne Mor, find dig en ny læge.
Held og lykke med det. Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 09:44   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
takker ja nu har jeg set mig lidt om på kommunens hjemme side og jeg kaster mig ud i det nu tak skal i har
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udtalelser fra Læge, Spec.Læge, Psyk. ER DET NOK? Fallenten87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-08-2013 10:57
Er en social-læge og en læge-konsulent det samme ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 27-04-2012 09:58
Skift af fleks job tfvinter Spørgsmål ang fleksjob 11 31-01-2010 19:44
Skift af Flexjob jennse Spørgsmål ang fleksjob 1 16-05-2008 23:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension