K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2011, 19:45   #11
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Linuzmor,

Hvad skete der mellem oktober, 2010 - oktober, 2011?

Hvad er begrundelsen for at du ikke kan modtage sygedagpenge med tilbagevirkende kraft ? Jeg formoder at du har fået en seperat afgørelse herpå ?!
Hej igen. Der skete dét at jobcenteret skulle anmode om en speciellæge-erklæring fra min psykiater(det som min psykiater og jeg flere gange pointerede men min daværende SB mente åbenbart at en kort email fra ham, kunne gøre det ud for en erklæring!-Dette var også grunden til at sagen blev hjemvist), 2 gange!! lavede han den om, efter samtale med min SB, men den var ikke god nok til dem, fordi den indeholdte kritik af den behandling jeg havde fået. Så var SB på ferie og andet så derfor tog det så lang tid. Jeg kan læse mig til at kommunen mener det er hans skyld at der gik så lang tid.

Der er en seperat afgørelse, og overskriften lyder "partshøring"

"Derfor kan du ikke få forlænget dine sygedapenge:

Sygedagpengelovens 7 punkter er nævnt her men den vigtigeste er nok stk 4)hvor de skriver:
Bestemmelsen forudsætter at det er afklaret at pgl. ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked. Vi vurderer at det ikke er relevant for pgl. idet pgl. efter egne(og min psykiaters) ikke var i stand til at gennemføre et afklaringsforløb. Samtidig forelå der på daværende tidspunkt ikke lægelige dokumention på at pgl. tilstand varigt og væsentlig nedsatte pgl. s arbejdsevne Jf.ovenfor fremgår denne konklusion først, i erklæring af 18.07.2011.

7) Udbetaling af sygedagpenge har været forlænget efter denne bestemmelse, idet pgl. har søgt om førtidspension ved tlf.?? henvendelse 06.2011?!!! What? Det har jeg altså ikke. Datoen er den dag SB og jeg talte ved møde på jobcenter, om at søge førtidspension, at hun ville gå igang med at indhente de forskellige læge papirer, som hun jo så ikke gjorde!!

Jeg har meget svært ved at overskue dette her, men jeg ved een ting og det er at sagen er hjemvist fordi kommunen IKKE har indhentet lægeerklæring. Det er jo ikke min skyld!, Samt den misvejledning jeg har fået i starten, om de forskellige § 17 og 18.

Det er rigtigt at jeg blev forlænget efter de 52 uger, men det var på baggrund af at min psykiater blev presset fra kommunen om udtalelse og han skrev derfor til dem at det var muligt! at jeg igen ville kunne vende tilbage arbejdsmarkedet(dog ikke frisør) Derefter prøvede han at medicinere mig med forskellige antidepressive midler, ingen virkede( langvarig og ubehandlet kronisk depression) idag for jeg venlafaxin med ok virkning. Har ikke selvmordstankerne mere, men er stadig depressiv og angst.

Håber i kan finde hovede og hale i det her. Jeg ved ihvertfald at jeg vil anke sagen, men ud fra hvilke §?
Tak for kommentarer og fordi I tager jer tid til min sag
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2011, 20:42   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Linuzmor,

Der er såmænd ikke så mange §§ du skal henvise til, du skal "blot" forklare din sag som du gør her, dog i en mere overskuelig form.

Altså det kunne jo tyde på at din psykiater er blevet "lokket" til at komme med en udtalelse/status pr. mail fremfor en special lægeerklæring ?? Det forstår man jo ikke at der kan opstå divergens omkring. Ergo har kommunen ikke bedt om det rigtige ?? Hvilket BAN så pointere i deres hjemvisning ?!!

Så i tiden okt., 2010 - okt., 2011 fik kommunen så fremskaffet en special læge erklæring, med dig som deltager ikke sandt ? Det kan da ikke tage et år ?!! Afgjorde de ikke herunder dine sygedagpenge eller undlod de dette fuldstændigt ?

Når vi får overblik over din sag kan vi måske også hjælpe dig med at udforme en klage du selv laver skitsen til. Jeg syntes i alt fald at der er noget at komme efter her.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2011, 13:09   #13
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Linuzmor,

Der er såmænd ikke så mange §§ du skal henvise til, du skal "blot" forklare din sag som du gør her, dog i en mere overskuelig form.

Altså det kunne jo tyde på at din psykiater er blevet "lokket" til at komme med en udtalelse/status pr. mail fremfor en special lægeerklæring ?? Det forstår man jo ikke at der kan opstå divergens omkring. Ergo har kommunen ikke bedt om det rigtige ?? Hvilket BAN så pointere i deres hjemvisning ?!!
Ja lige præcis!

Så i tiden okt., 2010 - okt., 2011 fik kommunen så fremskaffet en special læge erklæring, med dig som deltager ikke sandt ? Det kan da ikke tage et år ?!! Afgjorde de ikke herunder dine sygedagpenge eller undlod de dette fuldstændigt ?
De stoppede mine sygedagpenge i maj 2010, da jeg fik afslag på førtidspension!! Fra kommunens side af.- Og jo, jeg var hele tiden i kontakt og samtaler med min psykiater.

Når vi får overblik over din sag kan vi måske også hjælpe dig med at udforme en klage du selv laver skitsen til. Jeg syntes i alt fald at der er noget at komme efter her.
Det ville være dejligt med hjælp til en klage, altså i en overskuelig form som du skriver
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2011, 14:06   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Linuzmor,

Du skal nok rette klagen til kommunen, Borgmesteren, med cc til jobcenter chefen og muligvis andre.

Du må stille sagen lidt mere kronologisk op. Jeg kan f.eks ikke helt læse eller fra din sag huske hvorledes forløbet med bevilling af din pensionssag var ? Hvordan kom I lige fra indhentning af en speciallægeerklæring som forlangt under hjemsendelsen til bevilling af førtidspension ? Der er lige et hul der eller var det BAN der omstødte afslaget af ftp. i maj 2010 til en tilkendelse i okt. 2011, er det sådan det var?

Er det i Maj 2010, at du også falder for varigheden af dine sygedagpenge på de 52 uger eller får du dem forlænget herefter som jeg også læser et sted ?

Klagen skal være udformet således, at den omhandler et krav af tilbage betaling af sygedagpenge i perioden maj, 2010 - oktober, 2011.

Via special lægeerklæringen fandt man jo så senere åbenbart ud af, at du burde have haft / få tildelt førtidspension ??!! Derfor burde en forlængelse af sygedagpenge være sket iht. §27 stk. 1 nr. 4 som også Tassi nævner i sit indlæg.

Du må komme med noget mere baggrund og et evt. oplæg til en klage for at vi kan hjælpe dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2011, 14:34   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Linuzmor Se meddelelser
Sygedagpengelovens 7 punkter er nævnt her men den vigtigeste er nok stk 4)hvor de skriver:
Bestemmelsen forudsætter at det er afklaret at pgl. ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked. Vi vurderer at det ikke er relevant for pgl. idet pgl. efter egne(og min psykiaters) ikke var i stand til at gennemføre et afklaringsforløb. Samtidig forelå der på daværende tidspunkt ikke lægelige dokumention på at pgl. tilstand varigt og væsentlig nedsatte pgl. s arbejdsevne Jf.ovenfor fremgår denne konklusion først, i erklæring af 18.07.2011.

7) Udbetaling af sygedagpenge har været forlænget efter denne bestemmelse, idet pgl. har søgt om førtidspension ved tlf.?? henvendelse 06.2011?!!! What? Det har jeg altså ikke. Datoen er den dag SB og jeg talte ved møde på jobcenter, om at søge førtidspension, at hun ville gå igang med at indhente de forskellige læge papirer, som hun jo så ikke gjorde!!

Hej igen Linuz mor og andre,

Linuz mor, kunne du citere noget at hjemvisning fra BAN i din tråd ?

Jeg er lidt i tvivl om man bør søge refusion af sygedagpenge eller ftp. og der må I andre lige komme på banen!!? Kommunens argumentation mod spd. eller både og, kunne være, at man på daværende tidspunkt i maj, 2010, ikke var i stand til at sende Linuz mor i arbejdsprøvning, men derfor ville man jo godt kunne bevilge førtidspension i stedet for forlængelse af sdp.??

Hvad mon det skal være, det kommer jo også an på hvordan den famøse special lægeerklæring ser ud. Har du mulighed for at kopiere noget af denne også Linuzmor, mere hvis man skal arbejde videre på din klage.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 23-10-2011 kl. 15:07.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 13:03   #16
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej igen Linuz mor og andre,

Linuz mor, kunne du citere noget at hjemvisning fra BAN i din tråd ?

Jeg er lidt i tvivl om man bør søge refusion af sygedagpenge eller ftp. og der må I andre lige komme på banen!!? Kommunens argumentation mod spd. eller både og, kunne være, at man på daværende tidspunkt i maj, 2010, ikke var i stand til at sende Linuz mor i arbejdsprøvning, men derfor ville man jo godt kunne bevilge førtidspension i stedet for forlængelse af sdp.??

"Nej kunne ikke gennemføre en arbejdsprøvning hvilket også står i min special lægeerklæring, men som kommunen jo først bad om, efter hjemsendelsen."

Hvad mon det skal være, det kommer jo også an på hvordan den famøse special lægeerklæring ser ud. Har du mulighed for at kopiere noget af denne også Linuzmor, mere hvis man skal arbejde videre på din klage.
Ja det vil jeg gøre!

Hej Igen alle.
Jeg arbejder på sagen, har ikke word på min pc og kan ikke helt finde ud af at redigere i open office. Jeg prøver dog alligevel, altså at overføre fra pdf-fil til open office minus personlige oplysninger, ville bare lige sige at jeg er i gang og tak til jer alle for kommentarer her
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 13:43   #17
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Linuzmor

Du nævner, at der står partshøring i overskriften. Så er der endnu IKKE truffet en afgørelse. Men du kan her komme med kommentarer....

Når du siger, at BAN har hjemvist tidligere afgørelse og sagt, at kommunen skal gøre det, men ikke har gjort det (?), så bør du påpege det i en kommentar til partshøringen.
Jeg håber, at de har vedlagt alt det du bør se som de lægger til grund for afgørelsen, altså f.eks. ressourceprofil og lægelige oplysninger som de har modtaget fra lægerne.

De skal have indhentet de seneste speciallægeoplysning, hvis de ikke har gjort det. Ellers skal de sende dig til en ved hjælp af en eller anden attest. (lægeundersøgelse)

F.eks. kan du skrive:

Kommentar til partshøring vedr. stop af sygedagpenge

Jeg vil gerne gøre jer opmærksom på, at ifølge hjemvisningen fra BAN, skulle I indhente lægeoplysninger fra en speciallæge. Det ses endnu ikke, at I har gjort dette. Jeg vil bede jer om at rette jer efter afgørelsen fra BAN, da det også er jer,der har ansvaret for at sagen er tilstrækkeligt oplyst før afgørelsen kan træffes. (iflg. retsikkerhedesloven).


Nu bliver jeg lidt i tvivl om de har indhentet alligevel, når jeg læser dit indlæg igen (har ikke læst hele tråden).hmmm Ellers må du skrive til dem, at du ikke har kunnet gennemføre arbejdsprøvningen og mener at have en nedsat arbejdsevne. (hvis det kan hjælpe) og skrive at du henholder dig til de lægelige oplysninger.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 20:52   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Curls,

Det er ikke helt nemt med Linuzmors, tråd her og den hun iøvrigt har

Hendes sygedagpenge blev stoppet i maj 2010, pga. en pensions ansøgning !! Forinden havde hun bedt sin daværende sagsbehandler om at undersøge mulighederne for at indstille hende til pension. Kort efter modtager hun afslag på pension, som hun dog aldrig selv har søgt eller bedt om at få søgt.!!

BAN hjemviser i oktober 2010, sagen mht. forlængelsen af sygedagpenge og begrunder det med at kommunen burde have indhentet en special lægeerklæring fra hendes daværende psykiater (i stedet for en email, som de vidst havde nøjes med), for at kunne vurdere om sygedagpengene skulle have været forlænget eller ej.

I oktober 2011, tilkendes LM førtidspension. I perioden mellem okt. 2010 - okt. 2011 har kommunen åbenbart brugt tiden på at indhente den special lægeerklæring som BAN anmodede om i sdp. sagen.

Jeg har prøvet at hjælpe LM med en klage, men vil gerne se noget mere fra myndighederne. Jeg er dog i tvivl om hvorvidt at LM bør søge tilbagebetaling af sygedagpenge eller ftp. tilbage fra maj/juni, 2010 ? Dette kommer jo også anpå hvad der står i speciallægeerklæringen ,som ser ud til at være det omdrejende pkt.

LM, hvis du ikke kan kopiere, kan du måske citere fra det du vil. Jeg formoder at du både har modtaget partshøring, altså varsling om sdp. stop, samt reelt stop som Curls hentyder til ?

I øvrigt citere jeg lige noget af klagen her, så kan vi jo sammen arbejde med andre K10ere arbejde videre herpå. I mellemtiden kan Curls måske nå at læse noget mere om din sag, for den er jo ikke bare ligetil som vi alle har lært.

Kommune
Att. Sygedagpenge kontoret / jobcenter/pensionsnævnet.
CC. Jobcenter chefen, Borgmesteren.


Dato.24.10.11


Vedr. Krav om refusion af sygedagpenge og/eller i førtidspension i perioden Maj, 2010 – Oktober, 2011.

Jeg henvender mig herved i forbindelse med krav om refusion af sygedagpenge og/eller førtidspension i forbindelse med hjemvisningen af min sygedagpengesag via Beskæftigelsesankenævnet (BAN) pr. xx Oktober, 2010, kopi vedlagt.

Det forholder sig således, hvilket også fremgår at BAN´s hjemvisning, at da xx kommune pr. xx maj, 2010 stoppede mine sygedagpenge med begrundelsen om afslag på førtidspension, var jeg ganske uvidende om, at der skulle være ansøgt førtidspension på mine vegne !!

I Januar, 2010, bad jeg min daværende sagsbehandler xx om at undersøge mulighederne for at kommunen indstillede mig til førtidspension. Dette idet jeg anså min situation som værende ”disponibel” herfor. Jeg har dog aldrig på noget tidspunkt selv ansøgt eller bedt mine sagsbehandlere om at ansøge om førtidspension.

BAN skriver i deres hjemvisning d. xxx, ”der ses ikke at foreligge nogen ansøgning om førtidspension fra xx side af. Tilsvarende ses der ej heller være truffet nogen afgørelse om sagens overgang til behandling efter pensionsreglerne”. Ej heller er jeg, som det ligeledes fremgår af hjemvisningen fra BAN, blevet vejledt om forskellen på at søge førtidspension §17 og §18."

Dette indtil videre, jeg håber at vi kan arbejde videre herpå, men som sagt er jeg i tvivl om man bør søge refusion af sdp. som burde have været forlænget, iht. hjemvisningen, eller ftp. som burde have været tilkendt iht. hjemvisningen/tilkendelsen herfor. Derfor har jeg bedt Linuzmor om at citere hjemvisningerne fra BAN, så vi kan blive klogere på hendes sag og evt. hjælpe med at skrive en klage, for refusion af det ene eller det andet, som jeg mener at hun er berettiget til.

Er der andet der mangler i hendes sag, så sig til, så må vi se om vi og hun stadig har kræfter til at hjælpe.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 24-10-2011 kl. 21:13.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2011, 07:59   #19
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Udrag fra speciellæge-erklæring..

Hej Igen.
Har faktisk selv tænkt på, eller Dvs min psykiater har været inde på at de kommunen burde give mig Ftp med tilbagevirkende kraft.

Open office virkede ikke rigtigt på min pc, afinstallerede det og ville så installere igen- det kunne jeg ikke! Nå men har brugt nogle dage på at skrive ned fra special lægeerklæringen og jo jeg har både fået partshørring og afgørelse fra jobcenter. Nå men her kommer det, håber at det er noget af det du efterlyser EE. Mine hjemsendelser bliver der også arbejdet på så jeg kan lægge dem herind som vedhæftede filer:-)


Afgørelse fra jobcenter
Dine sygedagpenge ophører.

Her skriver JC så: derfor kan du ikke få sygedagpenge fra den 12.05.2010: Under stk 4 står der:
Bestemmelsen forudsætter at der er afklarert at du ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked. Vi vurderer at det ikke er relevant for dig, idet du efter egne oplysninger ikke var i stand til at genneføre et afklaringsforløb. Samtidig forelå der på daværende tidspunkt ikke lægelige på at din tilstand varigti og væsentlig nedsatte din arbjedsevne.Jf ovenfor fremgår denne konklutsion først i erklæring af 18.07.2011

Men det er jo dem der ikke har indhentet de lægelige papirer!


Uddrag af speciallæge-erklæring:
På opfordring af Gladsaxe Kommune den 26.05.2011, har undertegnede udfærdiget denne erklæring.
Aktuel behandling og tidligere behandlingsforsøg:
Omkring august 2009 (se statuserklæring af 14.08.09) var der en forbedring af et vigtigt symptom. Forbedring af symptomet suicidale impulser (selvmordstanker), er almindeligvis en god indikator for at den igangværende behandling er ved at tage effekt. Dette holdt ikke i tilfældet XXXX, idet hendes øvrige depressionssymptomer ikke blev forbedret.

På dette tidspunkt var patienten i maksimal behandling med Efexor = Venlafaxin 375 mg, hvilket er 75 mg over højeste anbefalede dosis. Siden sidst indsendte statusattest har jeg forsøgt at augmentere (forstærke) Efexor behandlingen med Litium i sufficient dosis i tilstrækkelig lang tid (6 uger). Men den ønskede effekt udeblev, hvorfor Litium igen blev seponeret.

Siden da har XXXX gennemgået behandlingsforsøg med Cipralex i sufficient dosering (20 mg) og i tilstrækkelig lang tid (8 uger), og det ældre Anafranil i sufficient dosering og i tilstrækkelig lang tid (på trods af en del bivirkninger). Der var ingen effekt af disse behandlingsforsøg og symptomet ”suicidale impulser ” forværredes igen

Selvom Efexor ikke har kunnet fjerne XXXX depression, er det stadigvæk det antidepressive middel der trods alt har været bedst og hun får nu Efexor = Venlafaxin 375 mg daglig.

Disse forsøg på at forstærke den nuværende behandling eller at forsøge andre potente antidepressive midler har ikke haft den ønskede effekt.
Derfor må jeg konkludere at patientens depression er kronisk forløbende, stationær og at der er ikke udestående behandlingsmuligheder.
Hun kan kun med besvær og indimellem med hjælp fra hendes børn få dagligdagen til at hænge sammen.

Kommunen har specifikt ønsket vurderet, om det er helbredsmæssigt forsvarligt at sende borger til et arbejdsprøvningsforløb eller om det vil forværre borgers tilstand.
I den forbindelse må det understreges at xxxx tilstand er så skrøbelig, at en arbejdsprøvning er kontraindiceret. Dermed mener jeg, at en sådan arbejdsprøvning vil forværre hendes depressive tilstand. Jeg mener heller ikke at xxxx er i en tilstand, hvor hun vil kunne medvirke til en sådan foranstaltning. En arbejdsprøvning vil efter mit bedste skøn ikke kunne gennemføres.
Det er således et skånehensyn ikke at sende xxxx til en arbejdsprøvning.
Konklusion:
48 årig kvinde ønskes helbredsmæssigt afklaret i forbindelse med ansøgning om førtidspension.

Der er en let forbedring af et enkelt symptom på den nuværende behandling,
men den behandlingsmæssige konklusion er at patienten har en kronisk stationær depression uden udestående behandlingsmuligheder. Det er indlysende at der heraf følger en dårlig prognose.
Der er gjort rede for at patientens arbejdsevne i ethvert erhverv er nedsat til det ubetydelige.

Det er desuden på kommunens direkte spørgsmål gjort klart at en arbejdsprøvning er kontraindiceret. Det er et skånehensyn ikke at sende patienten til en arbejdsprøvning, da det er undertegnedes vurdering at dette vil kunne forværre patientens tilstand yderligere.
Linuzmor
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2011, 09:44   #20
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Linuzmor,

Fin erklæring, var du færdig medicineret i starten af 2010, da de lukkede for dine sygedagpenge ? Din psykiater skriver jo, at der var gang heri i august 2009. Hvis du var afklaret helbredsmæssigt ved stop af sdp. kunne hans erklæring jo sagtens have lignet den, der så først blev fremskaffet 2 ½ år senere.

Glæder mig til at se uddrag af hjemsendelserne. Jeg tror også mest på refusion af ftp., da det kan være svært at gisne om forlængelses muligheder på sdp., men vi må lige se hvad BAN skriver.

Tænkte på om der var nogen der kunne komme med nogle princip afgørelser fra Ankestyrelsen der lidt kunne afspejle en sag ala Lm´s og krav om refusion af sdp. eller ftp. ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 26-10-2011 kl. 11:16.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fakta om personlighedsforstyrrelser gunvor Den nyttige viden vi alle har 18 17-11-2011 12:21
Fup eller fakta? zuza Politik og Samfund 2 01-05-2010 23:33
KL om lægekonsulenter - fakta mv. zuza Lægekonsulenternes Rolle 18 30-03-2010 14:45
Fakta om fleksjob - pjece til arbejdsgivere zuza Et godt link! 0 18-04-2009 02:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension