K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2010, 07:53   #21
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Og hvis du så ikke får en god dag til at skrive optagelserne ind, så kører du da bare alle optagelserne over på en billig usb-nøgle, som du så afleverer til sagsbehandleren.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2010, 14:15   #22
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
tra la la jeg er i godt humør idag, jeg har lige snakket med afd. lederen i den afd. på amc som jeg er under, og hun fortæller at hun tidliger har været sagsbehandler på job-centret, og ud fra hendes vurdering ville hun mene at den hedde førtids-pension

som hun sagde du har jo allerede papir på at alle behandlingsmuligheder er udtømte, og nu har jeg været længe nok i job-prøvning til at dette burde få en ende, hun mener at min arbejdsevne er sat så meget ned at flere job-prøvninger ville være formålsløs, men sagde også at det var hendes syn på det og at det desværre ikke var hende der bestemte hvad der skulle ske.

og hun syntes at den måde jeg har lavet de enkelte skemaer over hvad jeg har brugt tiden på derude på job-værkstedet) er helt forygene for det er sat op på en måde så der ikke er noget at tage fejl af for det ar sat op så min tid derude er delt op i intavaler helt ned til 5 min, og det er sat op på en måde så der er hvad dato, klokslet, samlet antal timer for hverdag, og det samlet antal timer om ugen og til sidst rundet af med det samlet antal timer jeg har været der i alt (de der 43 timer og 5 min fra uge 43 til og med uge 51), da hun så det samlet antal timer blev hun noget forbavset over at det rent faktisk ikke var flere timer
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2010, 15:43   #23
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ah, dejligt at se at du har fået lidt mod på det hele igen

Ja, og det var dejligt at du fik den udmelding og smadder godt at du havde lavet noget godt 'hjemmearbejde' for det betaler sig, selvom det er træls, når man i forvejen har ondt og er død træt

Jeg kan heller ikke se at det kan ende anderledes for dig sådan som du har det; men det er sq sørgeligt at man skal køres helt ned, før de nødtvunget erkender at man ikke længere kan klare at arbejde

Mega- fra Hyanna den måbende, men glade 'pænsjonist'
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2010, 17:11   #24
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
tja nu hvor jeg har været hjemme et par timer melder hverdagen sig igen, hvor smerterne har taget til i styrke, men heldigvis fik jeg den gode melding i dag der kan holde humøret højt, for det har godt nok været en svær periode jeg har været igennem (ikke for at lyde ynklig), men som du rigtig nok skriver hyanna nu begynder jeg at kan se lyset for enden af tunnelen, hende lederen ud på værkstedet mener at der ikke behøves flere jobprøvninger på mig, som hun så sødt sagde at de burde sende mig hjem og gå og ikke fortage sig mere end at få min pension igennem
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2010, 21:06   #25
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fodfolket Se meddelelser
for det har godt nok været en svær periode jeg har været igennem (ikke for at lyde ynklig)
Hvis man har prøvet noget der ligner det du er igennem, så ved man at du ikke er ynkelig.

Godt at det hele begynder at se lidt positivt ud.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2010, 22:25   #26
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
trold jeg ved godt at man ikke lyder ynklig herinde, det er jo en af grunden til at man er gået hen og blevet afhængnig af k10
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 22:04   #27
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja nu skriver vi søndag, og jeg ved ikke hvorfor men jeg er begyndt at blive lidt nervøs over at skal i job-prøvning i morgen, lige inden jeg tog hjem fredag mødte jeg hjernevridren, hun sagde at hun havde noget jeg lige skulle læse igennem, og det er det jeg er nervøs over er hvad hun vudrer omkring mig og min sag, og jeg tror også at min fys har sin konklution klar imorgen
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 22:33   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
fodfolket ja så er man altid nervøs det er altid ubehageligt når man ved at der vente en noget men man ikke har et qlue om hvad det er der venter .. men krydser fingere for dig og håber på at det er noget meget meget godt og brugbart
  Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 22:39   #29
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Hej Fodfolket
Jeg har lige læst din tråd og jeg må bare sige at jeg forstår dine bekymringer til fulde. "man" lærer hurtig efter at have kæmpet som du(og jeg) at forvente det negative... men lad os da håbe at det du skal læse igennem er deres indstilling til pension og at de bare lige vil være sikker på, at du er enig i det de skriver.

Jeg selv(sagde grisen) er i flex - men har papirer hos lægekonsulent til vurdering lige nu. Jeg får total knudemave når jeg tænker på det - og den ene dag der tænker jeg at det ikke kan passe andet end at det går igennem til en pension og andre dage så tænker jeg (feks. når jeg læser på K10) at jeg ALDRIG får den pension på trods af fys, psykolog, jobkonsulent og egen læges direkte indstilling og egentlig også special lægen - men det kommer vist lidt an på med hvilke øjne erklæringen læses - desværre..

MEN det var ikke mig - men DIG det drejer sig om i denne tråd, og jeg vil bare sige at jeg godt kan forstå du tænker at det sikkert er farligt det du skal læse igennem - men lad os krydse fingre og håbe det aller bedste.... jeg håber du ikke er gået helt op i limningen inden du kommer afsted i morgen og håber på "godt nyt i tråden" når du er hjemme igen...jeg ville gerne finde en "klap på skulderen ikon" til dig - fordi jeg ikke giver "fremmede mænd knusere" men i mangel af klap på skulderen... sender jeg dig et stort forstående - Jeg ved LIGE hvordan du har det tror jeg faktisk.
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 22:42   #30
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Trold - det der med at "er man for syg til flex hedder det pension" - undskyld jeg spørger så direkte - men er det noget "du ved noget sikkert om"????
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal det hele ende med? Gardener Politik og Samfund 12 01-06-2012 11:34
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
bange for at ende uden indkomst Taz Hvordan forløb det da du søgte fleks? 4 10-11-2011 09:42
Skruen uden ende MissSwitchie At søge førtidspension 3 18-05-2011 22:37
Jeg er bliver kørt over ende af en sociallæge. lola44 Alt det andet 31 03-11-2010 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension