K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2012, 09:58   #151
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Lige en kort opdatering:
Jeg måtte afbryde mit studie til pædagog, da jeg fysisk ikke kunne klare praktikkerne. Det går ellers ok med at læse og lave opgaver, fordi jeg selv kan bestemme hvornår jeg gør disse ting. Hukommelsen er ikke så god, men jeg er god til at slå op på computeren og finde det jeg mangler.

Men egentlig har jeg jo altid drømt om at blive socialrådgiver - faktisk siden jeg hørte Tine Bryld da jeg var 15 år (1985)
Men efter min egen sygehistorie syntes jeg at næsten alle socialrådgivere var nogle padder.
Men jeg søgte ind alligevel og sørme om ikke jeg kom ind.
Så jeg starter på fjernstudiet til Socialrådgiver d. 1. februar og jeg er meget meget glad for denne beslutning.
Jeg håber jeg har energi nok til at påvirke systemet, så man begynder at lytte til hvad de syge siger. Om ikke andet, kan jeg da bede min klasse om at se det fra de syges synspunkt. Og i fremtiden når jeg ved lidt mere om regler, håber jeg også jeg kan hjælpe lidt til herinde med svar på diverse
Glæder mig for dig, at du er optaget, altid så dejligt med solstråle historier fra det virkelige liv
Ja, og så blir' glæden jo til en glæden for os alle, når du kan begynde at give den som en socialrådgiver herinde - dem mangles der altid
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2012, 10:04   #152
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Glæder mig for dig, at du er optaget, altid så dejligt med solstråle historier fra det virkelige liv
Ja, og så blir' glæden jo til en glæden for os alle, når du kan begynde at give den som en socialrådgiver herinde - dem mangles der altid
Mange tak søde
__________________
Læser til socialrådgiver og er selv syg. Hader Term modellen og vil gøre alt mit til at øge respekten for den syge, samt anerkendelse af diagnoser fra egen læge. Bemærk at jeg lige er begyndt at læse til socialrådgiver, så jeg kender ikke al lovgivning endnu
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension