K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2014, 19:42   #11
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Det er lidt svært ikke og holde ferie når det højst sandsynlig bliver på en skole jeg skal være i de 10 mdr så kan man vel lægge dem til i sidste ende? Man kan jo også blive syg eller blive nødtil at holde en fri dag ?

Det er lidt svært ikke og holde ferie når det højst sandsynlig bliver på en skole jeg skal i fleksjob men de kan vel lægges det til i den anden ende, man kan også blive syg eller er nødtil at holde fri en dag ?
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2014, 19:57   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lund30 Se meddelelser
Det er lidt svært ikke og holde ferie når det højst sandsynlig bliver på en skole jeg skal være i de 10 mdr så kan man vel lægge dem til i sidste ende? Man kan jo også blive syg eller blive nødtil at holde en fri dag ?
Altså når du er syg på enten skole eller i en ansættelse, så melder man sig jo syg... Det er jo det samme for alle og enhver...

Ferie kan du aftale med dem om... Man skal melde ferie INDEN, man tager på ferie....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2014, 20:04   #13
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Jeg håber stadigvæk jeg kan finde et fleksjob på egen hånd men ellers er et kommunalt fleksjob ikke så tosset men nej det er ikke en fair måde kommunerne gør det på men så er de fri for mig i 10 mdr men altid noget man får mere ud af det økonomisk
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2014, 22:17   #14
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Puljefleksjob lever skam i bedste velgående.. I nogen kommuner.

Årsagen er at efter 18 mdr´s ledighed, så mister kommunen statstilskuddet.

Derfor kan det betale sig for dem at oprette et fleksjob.. Fx. indenfor kommunes egne rækker.. Så får de tilskud til flekslønstilskuddet, samt genoptjener retten til tilskud under ledighed efter puljefleksjobbet..

Jeg ser det som en win win for begge parter, da løn og tilskud er nøjagtig som i et alm. fleksjob.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2014, 11:13   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
En lille sidebemærkning
http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...lbudt-fleksjob
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2014, 12:14   #16
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Tak for sidebemærkningen Stampe😊 jeg glæder mig skam til at kommunen finder et fleksjob til mig 😊er bare træt af at man skal gå 18 mdr inden det sker når man ikke kan finde noget på egen hånd. Og det er ærgerligt at det kun er i 10 mdr også er det tilbage på ledigheds ydelse.
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2014, 17:52   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
I nogle kommuner kalder de det for minifleksjob....

Ja kommunen mister deres refusion når du har været ledig for lang tid...

Hvis de så kan sætte dig i et minifleksjob....ja så koster det dem ikke særligt meget og de kan spare en hel del på det...

Det er en win win for dig som fleksjobber...da du får løn i den periode....og det bedste er at når du har haft et job i 9 måneder ja så vil du ryge på den høje ledighedsydelse når du mister jobbet...og det er jo en del bedre en ledighedsydelse på kontanthjælps niveau...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension