K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-06-2007, 08:57   #1
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
hvad gør jeg lige...

Er ansat i fleksjob i en golfklub som ikke er medlem af en arbejdsgiverforening. Har fri dec, jan, feb. Jeg får løn fastsat efter overenskomst på området, men med kommunens velsignelse behøvede de ikke følge overenskomsten, betale pension osv.

Efter kommunesammenlægningen får arbejdsgiveren så en ny fleksjobaftale der skal skrives under på, hvori der står der skal betales pension og at overenskomsten skal følges. Det vil arbejdsgiver ikke skrive under på, siger det ikke var det der var aftalt med kommunen ved ansættelsen, og det kan jeg jo for så vidt give ham ret i. Så han har sendt fleksjobaftalen retur til kommunen uden underskrift, og jeg har ingen fornemmelse af, hvad kommunen nu vil gøre ved det, nogen der har prøvet noget lignende?

Jeg har det rigtig ok ellers, er der 4 timer hver dag. Men- har svært ved at finde ud af hvad der er arbejdsmarkedsregler der skal følges uanset hvad, eller hvad der er styret af overenskomst.

Min løn bliver regnet ud på timebasis, dvs, er der en helligdag, hvor jeg altid har fri, så bliver der intet skrevet på lønsedlen, og altså hverken løn eller refusion. Hvad gør man der, bør jeg ikke have en fast løn der er regnet ud efter 37 timer uanset helligdage ferie osv, jeg er da ansat på 37 timer, så skal jeg vel også have løn efter 37 timer? Nogen der kan hjælpe? Fagforeningen vil ikke gøre noget da arbejdsgiver ikke er med i arbejdsgiverforeningen....
Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Øh.... hvad er det her lige ? 58hb Alt det andet 5 14-03-2013 11:16
Hvad skete der lige der tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 30-07-2012 23:59
Hvad sker der lige........ Suncil Dit og Dat 3 27-11-2008 01:23
Hvad sker der dog lige .. speciallægeundersøgelse Whattodo Spørgsmål ang fleksjob 7 04-10-2008 02:56
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension