K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2009, 22:01   #1
kirsa
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
kirsa er ny på vejen
Cool kan man have overtid som flexjobber

Jeg er ansat på flexjob fuldtids mede en 20 timers arbejdsuge , det hænder at jeg har lidt mere tid grundet forskellige gøremål. Hidtil har jeg afspadseret dette , men nu har jeg fået besked på at jeg ikke kan optjene til afsp når jeg ikke arbejder fuldtids.Er der nogen der er udsat for det samme??
kirsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 22:09   #2
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Du kan ikke have overtid som flexjobber.

Det skal afspaseres.

Jeg har en lokal aftale med min chef, at jeg afspasere min " overtid", eks. på fredag har vi jubilærum, så skal vi være der 2 personer, til kl. 16, min normale tid er til kl. 14, men jeg spare så sammen til en fridag.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2009, 22:49   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har også været ansat et sted hvor vi kunne tage en fritime for en arbejdstime det var ikke noget der var skrevet ind i vores kontrakt men ganske naturligt havde jeg et par dage ekstra en dag så ville jeg mange gange have brug for at møde et par timer dagen efter eller få en enkelt fridag for at restituere mig ...

Så hvis ikke du har det i din kontrakt så syntes jeg da at du skal fortælle din chef at du ikke har fri for at hygge dig men for at komme dig og kan du ikke det så må du sige nej til at blive længere ...

tag evt en samtale med jobkonsulent om det og med fagforening sådan at de også ved det og din jobkonsulent kan få det skrevet ind i din sag
  Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 23:52   #4
kirsa
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
kirsa er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Du kan ikke have overtid som flexjobber.

Det skal afspaseres.

Jeg har en lokal aftale med min chef, at jeg afspasere min " overtid", eks. på fredag har vi jubilærum, så skal vi være der 2 personer, til kl. 16, min normale tid er til kl. 14, men jeg spare så sammen til en fridag.
Tak for svaret . Jeg håber min chef er lige så forstående
kirsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny flexjobber livniv Spørgsmål ang fleksjob 19 10-07-2013 16:24
Ny flexjobber k100 Din historie 12 21-04-2012 22:37
Lærer: Overtid 1 time, men afspadsering 1/2 time - er det rimeligt? Kanogvil! Spørgsmål ang fleksjob 36 15-02-2012 10:33
Ny flexjobber Phatamus Spørgsmål ang fleksjob 4 28-02-2010 11:08
Ung flexjobber ja-ma Spørgsmål ang fleksjob 4 14-07-2007 20:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension