K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2015, 00:12   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Hvad er det lige R og Soc har gjort for de syge, ingen ting
Fp og fleksjob reform
Mindre i pension fremover
Kommunerne med en soc borgmester, skære ned på alt
Vedrørende de svage

Så kan faktisk ikke se noget positiv fra rødblok
Nej selvfølgelig kan du ikke det....du er nok også farvet af dine holdninger...hvis jeg ikke husker forkert...

Man skal da have skyklapperne på hvis man ikke kan se det positive i en rød regering fremfor en blå regering....specielt hvis man tilhøre det segment der frekventere K10...

Helt enig i at de har lavet meget lort....det har vi forsøgt at forklare andetsteds på siden....om hvorfor de har det...og hvad man evt kan mene om de radikale...

Men lad os endelig hører...hvor du kan se det positive nu her det bliver blå blok der skal regere...

Jeg er sikker på at der sidder mange spændte og venter på det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 00:16   #22
Pepsi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 37
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Pepsi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Hvad er det lige R og Soc har gjort for de syge, ingen ting
Fp og fleksjob reform
Mindre i pension fremover
Kommunerne med en soc borgmester, skære ned på alt
Vedrørende de svage

Så kan faktisk ikke se noget positiv fra rødblok
Hvis du syntes det var slemt med rød blok, så bare vent og se nu, hvor blå blok kommer til.

You a'int seen anything jet.
Pepsi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 00:24   #23
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nu er k10 kun for rødblok, det er klart
Det har du jo bestemt


Med reformer som kun har skadet folk med nedsat arbejdsevne
Det gøre åbenbart ikke så meget fordi det er soc som har lavet dem

Husk der er rigtig mange årsager til folk stemmer anderledes

Men denne debat er tabt på forhånd
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 00:43   #24
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
dansk pas til salg

nogen der vil købe?
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 01:20   #25
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Kære alle
Pas på, for nu SKAL blå stue vise at det kan betale sig at arbejde...
Stakkels, stakkels alle skæve eksistenser der ikke passer ind i de firkantende kasser!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 02:55   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Nu er k10 kun for rødblok, det er klart
Det har du jo bestemt


Med reformer som kun har skadet folk med nedsat arbejdsevne
Det gøre åbenbart ikke så meget fordi det er soc som har lavet dem

Husk der er rigtig mange årsager til folk stemmer anderledes

Men denne debat er tabt på forhånd
Helt ærligt...ser du selv hvad det er du skriver...eller skriver du det alene fordi du ikke ønsker en ordentlig debat..

Du har intet belæg for at sige det du gør...at K10 kun er for rød blok...

Det at jeg stemmer til den røde side og har meninger om det....ja det gør jo ikke at andre ikke kan have deres meninger og sige dem...

Så det passer simpelthen ikke...og det ved du vel egentlig godt...sådan inderst inde...det håber jeg ihvertfald....for ellers har du helt sikkert misset noget her på siden...men point for forsøget med at sætte en stråmand op...

Du beviser jo selv det modsatte...du er her jo....er du ikke....og du har endda været her siden 2009...og du har ytret dig mange gange...

Har du på noget tidspunkt fået at vide at du ikke må komme med dine holdninger (nej det har du ikke)...eller er det fordi du ikke vil have modsvar på det du kommer med...og når du så får det ja så tager du det som et udtryk for at du ikke må være her og komme med dine holdninger??...

Der er masser af andre som stemmer blå blok herinde....der er så desværre bare nogle stykker af dem gør lige nøjagtigt som du lige har gjort...siger at K10 kun er for dem der stemmer på rød blok....og at de ikke må være her...dette gør de i stedet for at komme med deres holdninger og meninger..

Dette kan de endda sige selvom de har været her i mange år og ytret sig mange gange....og ikke en eneste gang har de fået at vide at de ikke må debattere deres holdninger eller komme med deres meninger...

Her bliver der nemlig ikke set på om man stemmer det ene eller det andet...det er helt op til folk selv...

Folk bliver aldrig spurgt om hvad de stemmer før de kan få hjælp herinde...

Men hvis man deltager i debatten...ja så bør man gøre det på et ordentligt plan....og dropper alle de anklager, stråmænd og angreb...

Har man holdninger...så burde det vel ikke være det sværeste at debattere på en ordentlig måde...

Men jeg kan selvfølgelig godt se at det er nemmere at angribe mig personligt....end at komme med svar på spørgsmål...du ved...om hvad det positive du regner med der nu vil ske i de nærmeste år...det er jo et ganske uskyldigt spørgsmål..

Bemærk at du ikke behøver at svare hvis du ene og alene er ude på at angribe mig eller K10 personligt...eller hvis du virkelig mener at denne debat er tabt på forhånd som du skriver...og ja hvis du kun vil servere angreb og stråmænd uden at komme med dine politiske holdninger ja så giver jeg dig helt ret i at debatten er tabt...

Har du derimod meninger/holdninger om politikken ja så kan du bare komme med dem...

Det bør vel være muligt at kunne debattere på alm plan uden at angribe andre...

Jeg undres virkelig over at du skriver at det så ikke gør noget at der er blevet lavet de reformer som der er blevet lavet alene fordi de er lavet af Soc...

Har du da hørt nogen sige at det var en god ting eller at det er okay....nej vel...det har du ikke...

Har du fulgt lidt med ja så har mere eller mindre alle (rød som blå) brokket sig over det og har ikke synes det er okay...

De røde er blevet forbandet langt væk herinde for nogle af de ting de har lavet og fordi de indgik den pagt med de radikale om at viderefører den blå økonomiske politik...

Når det er sagt ja så er det åbenbart ikke alle (herunder mig) som mener at man kun skal bedømme ud fra nogle enkelte ting....men som hellere vil bedømme ud fra et samlet perspektiv...og så holde det op imod hvad vi regner med at få med en blå regering...

Skulle man stemme ud fra enkelte dårlige ting som en blok laver...ja så ville man jo ikke kunne stemme på nogen af blokkene...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 04:52   #27
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
DF-hjælp os FP'er

Jeg er helt sikkert DF vil søger for FP'er bliver ikke påvirket af DAs ønsker om at slå os ihjel med at tager 4000 kr om måneden fra os.
DF er vores "savior"
Som jeg ser det er der kun 37 mandater der ville slå os ihjel, venstre, LA og kons. Så fuck you DA! Det lykkes ikke til at slå os ihjel.
Og forresten stemt jeg "S"

Sidst redigeret af glick; 19-06-2015 kl. 05:34.
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 08:45   #28
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Vi må jo nu se om DF holder hvad de lover... nu de er blevet det største borgerlige parti i DK...

Det første er vel løftet om at rulle Thulesens forkortelse af dagpengene tilbage...
Og jeg forventer da også et løft af min fremtidige folkepension

Gode ting man må juble over vil ske...


He he... jeg vil se det før jeg tror det...


Men det er jo sikkert at DF nu skal til at levere varen selvom de nok ikke tør at tage statsministerposten fra valgets store taber, Lars Løkke...



...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 09:46   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja DF skal bruge ca 185,5 milliarder hvis samtlige valgløfter skal holdes, såååå der må jo være NOGEN der bliver ramt på pengepungen. Hans vision er ca 110 milliarder højere end alle andres budgetter....

Tænk om finansministerposten går til DF, så må man edderhakkeme håbe de kan finde én der kan regne!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 09:47   #30
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Fremadrettet, vil alle jo kan se hvad DF mener. Nu kan de ikke gemme sig mere!

Ergo, og desværre bliver nogle desværre først klogere til næste valg! ØV!!!!!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension