K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-12-2010, 17:44   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
er det virkelig sandt ?

ja så har min sag snart taget 2 år, idag var jeg til endnu et møde på jobcentret, det er jo så med den nye sagsbehandler, efter som jeg vandt min klage

Min ressourceprofil skulle opdateres og det foretrækker den nye vi gør i fællesskab, jeg havde så taget bisidder med fra fagforeningen fordi jeg faktisk er pissebange for de møder efter jeg vandt min klage.

i sidste uge modtog jeg brev om at de havde de oplysninger de skulle bruge, og der ville ikke blive indhentet mere nu, jeg modsagde så deres lægekonsulents udtagelse om at jeg via medicin, kunne blive rask, dette er desværre ikke sandt jeg lider af hjertesvigt, og det gør jeg indtil jeg dør.

hun var faktisk helt menneskelig fra start af, og da mødet sluttede var hun opsat på at få indhentet en ny attest fra sygehuset, og få mig indstillet til ftp, da hun nu ikke ser andre muligheder, min bisidder spørger så hvad der sker hvis ikke den bevilges, ja så kommer den tilbage til hende igen, men det tog hun helt roligt fordi hun var opsat på at få den igennem så hun ville blive ved med at indstille den indtil de godtog den, da hun har indset at jeg kan ikke mere, samtidig ville hun undersøge mine muligheder for hjemmehjælp da jeg er alene, og evt aflastning til den mindste af børnene.

jeg er dybt rystet endnu, jeg føler virkelig jeg blev hørt idag, og selv ham fra fagforeningen sagde at han faktisk forventede at der max ville gå 6 mdr nu og så havde jeg min ftp, så nu skal der krydses fingre for at den attest de indhenter er udførlig nok.

en dybt rystet Garfield
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2010, 17:54   #2
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære Garfield

Det lyder vel nok godt !
Tænk, hvor dejligt at få en sagsbehandler, der er opsat på at ville det bedste for borgeren.

Ikke de historier, vi hører flest af her på k10.

Held og lykke med projekt Førtidspension.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2010, 20:14   #3
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse....

Skønt at høre

Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2010, 22:13   #4
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Fantastisk! Det er SÅ meget et kick at møde den slags mennesker i et ellers meget meget tungt system. Mon de overhovedet aner hvor meget forskel de gør på andres - her dit - liv!

Jeg har også selv været ret heldig med faktisk hele 4-5 meget hjælpsomme og gode folk forskellige steder i systemet...det gør virkelig en verden til forskel at der er nogen der arbejder med én i stedet for imod én!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2010, 22:28   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Tillykke med, at din sag nu ser ud til at køre.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
, jeg havde så taget bisidder med fra fagforeningen fordi jeg faktisk er pissebange for de møder efter jeg vandt min klage.
Jeg har klaget rigtig mange gange, over mange forskellige ting, og jeg har aldrig oplevet, at en sagsbehandler har brugt det imod mig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2010, 23:45   #6
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Tillykke med det. Det er dejligt at høre, når andre er så heldige at falde over de medmenneskelige sagbehandlere
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2010, 09:42   #7
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Tak allesammen

og ja jeg håber virkelig at det går den rigtige vej nu, dog frygter jeg stadig at der lige er et eller andet der går galt men man skal jo tænke positivt
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2010, 11:26   #8
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Stort tillykke med den sejer og at du bliver hørt på af den nye sagsbehandler det betyder så meget.

Stort og glædelig jul til dig
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2010, 15:57   #9
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
Tak allesammen

og ja jeg håber virkelig at det går den rigtige vej nu, dog frygter jeg stadig at der lige er et eller andet der går galt men man skal jo tænke positivt
sådan gik det også med min sag. men en måned efter var jeg tilkendt.. havde også min fagforening med ind over de sidste 3 måneder.. også gik det så stærkt at jeg dårlig kunne følge med.

i min sag kom der så lige det lille øv.. hjemmehjælpen blev udelukket da jeg har børn over 18år boende hjemme.. og det havde de tjekket via ens informationer på kommunen. inden de kom på hjemme besøg for at se ens behov..

men fik forsikring for at det kunne komme på tale når de engang flyttede..

men det har vi så ikke råd til lige pt..

så se du kun frem til at det snart er overstået..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2010, 20:57   #10
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Maja Bell. Årsagen til at du ikke kan få hjemmehjælp mere pga hjemmeboende børn skyldes at visitatoren forventer at dine voksne børn så skal hjælpe til i hjemmet.

Dette ved jeg idet jeg selv får hjemmehjælp , og jeg fik at vide sidst jeg havde besøg af visitatoren at eftersom mine børn var ved at være store i det, forventede man at børnene hjalp til , her taler vi om børn på 10 og 7 år !
hjemmplejen har bare lige glemt at mit handicap gør at jeg ældnes med 3% om året hvilket vil sige at min krop faktisk er 42 selvom jeg egentlig kun er 32 !

Jeg er alene med børnene og har ikke min familie lige rundt om hjørnet de bor på fyn.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ganske sandt tumnus Politik og Samfund 2 03-09-2012 10:59
Jamen, hvor er det sandt! Karo Politik og Samfund 0 30-04-2012 12:00
vidste at det var for godt til at være sandt Hanne.T. Alt det andet 5 22-10-2009 10:18
Brøkpension...kan det virkelig være sandt? Soy-yo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 04-12-2008 23:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension