K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2009, 15:02   #1
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
Unhappy Flex eller Pension. hva tror i

Hej!! jeg er langt om længe kommet på Reva igen efter at være stoppet for 1 år siden pga en slem depression, har haft et turbulent liv og mange operationer, og har aldrig kunnet bide mig fast på arbejdsmarkedet. har i mange år haft mange smerter i hele min krop og en total træthed som de mener kommer fra en af mine oprationer hvor jeg blev hasteindlagt og næsten var død, fik aldrig snakket med nogen om det eller bearbejdet og det har sat sig til en varig trauma med smerter og træthed hele tiden.min sagsbehandler på reva mener nu at hun tror jeg skulle søge en pension... men er odsene for at jeg kan få det tror i?? Jeg er 43 år. Har også været i terapi for angst, er blevet bedre men har det stadig, og har fået at vide af phsykolog og lægekonsulent på reva at jeg er meget sårbar.

mvh vibeke

P.S. startede op med 4 timer 3 gange om ugen på reva, brugte massagestolen de havde, men faldt altid en dyb søvn så de måtte vække mig. Er nu nede på 3 timer 3 gange om ugen.

Sidst redigeret af vibeke; 22-10-2009 kl. 16:30.
vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 15:37   #2
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg kan ikke sige dig "hvor du lander" men et lille råd skal du nu have anyway..
Gå ikke længere end du kan klare, lad være med og prøve og bevise noget, som kræfterne måske alligevel ikke rækker til i sidste ende.
Mange har svært ved og sige fra , fordi man føler måske et lille pres fra diverse omgivelser, (egen erfaring).
det var først da jeg HER gennem K10, forstod der var UFATTELIGT mange i min situation.
jeg læste herinde en mdr: før jeg selv turde bevæge mig lidt rundt med diverse spørgsmål.
men så skal jeg lige mene det tog fart, og via den rådgivning jeg fik/læste mig til her, samt de andres erfaringer og læne sig op af, fandt jeg ud af og sidde hælene i .. og sige NIKS jeg kan ikke 3 timer.. og det hjælper ikke med 1 ugentlig fridag (mine smerter er rimeligt konstante)... så vi måtte ned på 2 timer... det viste sig jo så ikke og være rentabelt for nogen arbejdsgiver .. så var der jo F.P tilbage ....
og sådan blev det.
så vær tro mod dig selv, og stå fast,
der var mange herinde der hjalp mig..... disse personer vil med garanti også hjælpe dig.
mvh eders ace dk
ps. dette var nok ikke så meget svar på dit spørgsmål. mere lidt moralsk støtte.
håber det flasker sig for dig.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 16:27   #3
vibeke
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2005
Alder: 57
Indlæg: 15
Styrke: 19
vibeke er ny på vejen
Smile Flex eller pension

ace dk

tusind tak for din henvendelse, kan sagtens bruge den noget, og hvis ikke andet så som en hjælp til at komme videre...mange tak

hilsen vibeke
vibeke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 16:51   #4
Fie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Lokation: Herning kommune
Indlæg: 113
Styrke: 15
Fie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vibeke Se meddelelser
Hej!! jeg er langt om længe kommet på Reva igen efter at være stoppet for 1 år siden pga en slem depression, har haft et turbulent liv og mange operationer, og har aldrig kunnet bide mig fast på arbejdsmarkedet. har i mange år haft mange smerter i hele min krop og en total træthed som de mener kommer fra en af mine oprationer hvor jeg blev hasteindlagt og næsten var død, fik aldrig snakket med nogen om det eller bearbejdet og det har sat sig til en varig trauma med smerter og træthed hele tiden.min sagsbehandler på reva mener nu at hun tror jeg skulle søge en pension... men er odsene for at jeg kan få det tror i?? Jeg er 43 år. Har også været i terapi for angst, er blevet bedre men har det stadig, og har fået at vide af phsykolog og lægekonsulent på reva at jeg er meget sårbar.

mvh vibeke

P.S. startede op med 4 timer 3 gange om ugen på reva, brugte massagestolen de havde, men faldt altid en dyb søvn så de måtte vække mig. Er nu nede på 3 timer 3 gange om ugen.
Hej hvis jeg var din din situation ville jeg søge pension. Du skal ikke presse dig selv for meget, og få det dårligere,, Hvad mener din læge, sagsbehandler mm Held og lykke Fie
Fie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 17:45   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du er ved reva for at de skal arbejdsevne vurdere dig , når tiden er over der (der skulle gerne være sat en slut dato på ) så skal de tage en snak med dig og din sagsbehandler fra kommunen, reva skal så have lavet en udtalelse omkring dig og dit helbred og arbejdsevne og den bliver afleveret til kommunen og så kommer det spænende og det er om kommunen efterlever det ...

Men det gør de jo nogen gange der er jo heller ikke rigtig nogen mening i at smide gode skatte penge ud på en reva til dig hvis ikke man lytter lidt efter hvad de siger, så hvad din sagsbehandler på reva siger , det skal du også lytte efter

Og så skal du ellers lytte til ace`s gode råd og huske at sige fra ikke overskride dine grænser og ikke sætte livet efter arbejde på standby ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex eller ej.? CasperR23 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-02-2012 10:00
Ny.. Ftp, flex eller revalidring - Hvad tror i? Kikkiålborg Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 28-06-2011 00:09
Flex eller pension ? nille60 Spørgsmål ang fleksjob 9 18-12-2009 00:02
flex eller førtids pension taiger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 12-04-2008 09:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension