K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2015, 10:55   #41
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
kun timer, så fåer jeg dry hit.

vædsken er 60 vg og 40 pg, og dem vand, så det forstår jeg ikke.

om det er fordi jeg har 0.5ohm
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2015, 11:36   #42
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
En coil med lavere ohm er selvfølgelig mere tørstig end en med højere ohm...

At du får et dry hit ja det har intet at gøre med at coilen er færdig eller stoppet...

Det betyder "bare" at der ikke løber nok væske til coilen...

Prøv engang....lige inden du tager et sug....så lige tag et par sug uden at tænde for batteriet...

Man kalder dem for primer sug...

Når du gør det ja så vil du hive væske ind i coilen uden at brænde det af....

Det er den eneste måde jeg kender hvor du selv kan styre hvor meget væske der kommer ind til din coil...

Et strammer sug vil også hive mere væske ind til coilen...

Hvis det kun er dry hit som er problemet...og du ikke kan løse det ved lige at tage de par sug inden du bruger dit mod....ja så skal du nok over på feks en kanger subtank....

Dem er der absolut ingen problemer med ang nok væske til coilen....selv hvis man bruger en væske med højt VG indhold..

Bemærk at subtanken findes i tre forskellige størrelser...25 mm, 22 mm og 18.5 mm...og der er kun en selvbyggerdel RBA med til den på 25 mm og 22 mm...

Men start med at tage nogle ordentlig sug uden at tænde for batteriet og se om ikke det løser problemet...det er jo billigst....og det er ret nemt...man skal bare lige vende sig til at gøre det inden man skal dampe...

Når du damper...tager du så et ordentlig sug...eller suger du næsten ikke...for hvis man ikke suger ordentligt ja så kan det være det som er problemet...

Jeg kender flere som næsten ikke suger når de damper...kun meget lidt så de får lidt damp...men ikke nok til at hive væsken ind til coilen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension